Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had ze allemaal kunnen kopen zei ze.
Het ontbijtbestand houdt stand tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Ja dat was netjes, maar dat wil nog niet zeggen dat zij ook zo sportief zullen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:35 schreef engine het volgende:
[..]
Jolien kwam daarna ook even merci zeggen las ik. Vind ik van allebei wel netjes.
Jolien vroeg of het Burlesque wasquote:Op zondag 9 maart 2025 13:36 schreef Folies het volgende:
Lekker in een bar naar bananen schieten kijken. Leuk jane.
Rodelbaan buitenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef mazaru het volgende:
Oh jee, dat wordt knokken bij de vendingmachine. Wie hem vangt wint 100 euro als hij niet wordt gevangen kost het iedereen 500 euro
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe ongoing opdracht:
Munten komen op willekeurige momenten van de glijbaan afgerold. Moeten gevangen worden net voor ze in de bak vallen (en mogen niet van de glijbaan afgeplukt worden tijdens het rollen)
Per gevangen munt: +100 ¤ voor de persoon die de munt vangt
Per verloren munt (munt in bak): MIN 500 ¤ bij IEDEREEN
Dag en nacht
Zo die is heftigquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Geld mee winnen, maar ook verliezen. Alert zijn is de boodschap. Op willekeurige momenten zal een munt van de baan afrollen. Vang 'm voor hij in de bak rolt. Degene die 'm vangt wint 100 euro. Als niemand 'm vangt moet iedereen 500 euro betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |