geen idee dus eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 13:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam er mee aan lopen, geloof ik.
Kan dat? Heeft zij nog iets?
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
nou Mattie ik zou nu maar gaan zitten anders heeft Pootje iedere keer 100 euro
En in de ochtend dat mensen nog boos worden ook, omdat je met je gebroken enkel 5 munten heb gemist.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:41 schreef Ireth het volgende:
Lekker in de sauna zitten,uitzicht op die baan...
En dan je nek breken, zo whoppa de vijver in omdat je dan de poten onder je lijf vandaan holt...
Jane ging er ook weer mee weg, met die GC waar ze mee oefenden.quote:
Nee, zou niet moeten uitmaken, alhoewel de febo natuurlijk selectief bepaalde mensen kan spekken.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?
Maakt niet uit wie nu 1e shift doet.
eerlijkste lijkt mijn om en omquote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dit gaat lang door, dag en nacht. Ieder zal wel meer dan eens aan de beurt komen, toch?
Maakt niet uit wie nu 1e shift doet.
TOPDRACHTquote:Op zondag 9 maart 2025 13:38 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nieuwe ongoing opdracht:
Munten komen van de glijbaan afgerold.
Per gevangen munt: +100 ¤ voor de persoon die de munt pakt
Per verloren munt (munt in bak): MIN 500 ¤ bij IEDEREEN
Dag en nacht
Hij gunt z'n duopartner Jane niks?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Ireth het volgende:
Wat denken ze moeilijk. Gewoon met 2 gaan zitten. Er valt een munt, persoon 1 pakt hem, die gaat er een ander bij roepen. Persoon 2 wordt nu 1 en de nieuwe wordt 2. Nieuwe munt, 1 pakt hem, gaat nieuwe persoon roepen, 2 wordt 1.
Maar das een eerlijke manier, zal Axel wel niet appreciëren...
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijtquote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane ging er ook weer mee weg, met die GC waar ze mee oefenden.
Waarschijnlijk zal het daar wel algemeen gekend geweest zijn welke GC zij nog had.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijt
Ach, laat 'm. Heeft zich goed voorbereid. Dit is z'n droom. En nog steeds stapt ie in valkuilen.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Zag ik net een filmpje dat Jordy echt alle bigbrothers heeft opgenomen. Hij speelt dus niet zijn spel, maar dat van alle oudbewoners! Ik vind dit een beetje eng. Mag ik dit zeggen?
Dat was wel grappig geweest.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar ging het mijn niet om, ging mijn meer om het feit als hij in die bak valt dan is ze hem kwijt
Sensa!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat was wel grappig geweest.
Jane had haar GC waarschijnlijk niet als testobject laten gebruiken als bvb Jordy daar zat om op te vangen.
Stel je voor dat Jordy dan heel bewust die GC kwijt maakt
Nou, gezond is het niet en dat op zijn leeftijd! Ik vind dit dus echt een beetje eng! Daarom doet hij Salar en nog meer oud-bewoners na en dan is hij toch niet zichzelf of eerlijk, wat hij continu zegt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, laat 'm. Heeft zich goed voorbereid. Dit is z'n droom. En nog steeds stapt ie in valkuilen.
Vind je het het goed als ik hier gewoon even geen voor de hand liggend antwoord op geef???quote:
Ik vind alles goed ...quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vind het het goed als ik hier gewoon even geen voor de hand liggend antwoord op geef???
Ik denk eigenlijk dat hij soms net iets minder zichzelf zou moeten zijn. Iets meer controle over zichzelf. Dat mokken is wellicht hoe hij is, maar zou beter zijn als hij dat probeert iets te verminderen. Maar goed, mijn mening, ik kan het helemaal mis hebben.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:53 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Nou, gezond is het niet en dat op zijn leeftijd! Ik vind dit dus echt een beetje eng! Daarom doet hij Salar en nog meer oud-bewoners na en dan is hij toch niet zichzelf of eerlijk, wat hij continu zegt.
Waarom zou Axel dat niet accepteren?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:47 schreef Ireth het volgende:
Wat denken ze moeilijk. Gewoon met 2 gaan zitten. Er valt een munt, persoon 1 pakt hem, die gaat er een ander bij roepen. Persoon 2 wordt nu 1 en de nieuwe wordt 2. Nieuwe munt, 1 pakt hem, gaat nieuwe persoon roepen, 2 wordt 1.
Maar das een eerlijke manier, zal Axel wel niet appreciëren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |