En SL!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
@:odie22
Jolien met een spel met water en sportkleding
Alsof wij daar wat van zullen mogen meekijkenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Droopie het volgende:
@:odie22
Jolien met een spel met water en sportkleding
met z'n jjjjjjjjjjjjahaaaaaa terwijl bb het al een paar keer gevraagd heeft.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.
nou wat een flauwekul ook zegquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Daar werd door BB inderdaad wel antwoord op gegeven, die zei: 'Jane, in de GR"
Jane is terug een tikje té berekend en tactisch aan het denken/spelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoon
Ik roep hem dinsdagavond nog wel een keer, voor de tvuitzendingquote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alsof wij daar wat van zullen mogen meekijken
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen? Waarom zijn jouw comments blauw gekleurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je mij quotequote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Oh zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Puzzie heeft dit topic geopend, dan zie hé al haar berichten met een kleurtje (bij mij overigens groen)quote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat ik zie en hoor af en toequote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.
en weer heeft Jane der zin dus, heeft die een contract met BB opgesteld ofzoquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en dat heeft ie dus toch nog gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |