Waarom is dit eng ? Wij kijken toch ook alle BB's en livestreams.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:50 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Zag ik net een filmpje dat Jordy echt alle bigbrothers heeft opgenomen. Hij speelt dus niet zijn spel, maar dat van alle oudbewoners! Ik vind dit een beetje eng. Mag ik dit zeggen?
Als het spel in dezelfde ruimte zou worden gespeeld als waar pootje en sharice vanmorgen gingen dan zou sharice mee willen gaan.. om de kas van jane te spekken. Omdat het een lastig spel op tijd isquote:
Ik vind het wel wat respectloos hoe langzaam ze over alles doenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Wat een gezeik, moet het zo moeilijk allemaal. Schiet op. Wat een gejenk.
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef jooba het volgende:
[..]
Waarom is dit eng ? Wij kijken toch ook alle BB's en livestreams.
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee tochquote:Op zondag 9 maart 2025 14:15 schreef Kissingbird het volgende:
speltickets voor de gameroom..
jordy: wat een gezeik
Hij weet niet dat jane afhankelijk van waar het spel gespeeld wordt axel of sharice zou kiezen
kan Axel a.s.a.p. genomineerd worden en vrijdag een exit krijgenquote:
Ik snap Axel compleet haha.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Ireth het volgende:
Ik zou dan gewoon zeggen "dan spelen we met 3 personen!"
Geld weggegooid voor 4e ticket...
Soft gedoe van BB. Doe eens wat strenger
Daar werd door BB inderdaad wel antwoord op gegeven, die zei: 'Jane, in de GR"quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee toch
ze kan het toch proberen ?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar zij bepaald het spel niet toch dacht ze even dat BB voor haar ging onthullen waar het was nee toch
Ja en dat heeft ie dus toch nog gedaan...quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hij wordt er idd niet leuker op, jammer.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
kan Axel a.s.a.p. genomineerd worden en vrijdag een exit krijgen
vind hem nog erger dan Jordy
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoonquote:Op zondag 9 maart 2025 14:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als het spel in dezelfde ruimte zou worden gespeeld als waar pootje en sharice vanmorgen gingen dan zou sharice mee willen gaan.. om de kas van jane te spekken. Omdat het een lastig spel op tijd is
die mag na Axel ook wieberenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:17 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Maskertje van lief onschuldig meisje brokkelt steeds meer af. Ware aard komt naar boven.
Maar het is Janequote:Op zondag 9 maart 2025 14:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar ze kan toch niet gaan wachten op waar het gespeeld word, BB vroeg het al 4x ofzo dan heeft ze pech gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |