Blijkbaar ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Imho niet, maar goed .. ieder mag zelf weten wat ie grappig vindt. Ik persoonlijk vind alle bewoners best aardig. Kan me niet meer zo heel veel schelen wie er wint. Maar dat is niet de meerderheidsopinie. En affikken hoort er dan bij geloof ik. Dan help je je favoriet.
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekkenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Silves het volgende:
als je echt niks om het geld geeft, zou ik de bal niet vangen, en de andere blut maken..zo go for it Jordy..
Zou ik ook vertrekken, heb niet het gevoel dat ze die pot gaan halen dit jaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekken
Nee. om beurten hebben ze afgesproken, maar ze lopen wel steeds rondjes. Dus als Mattie niet oppast..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:02 schreef Puzzie het volgende:
Gaat Pootje nou alle munten oprapen in hun shift ?
lolquote:Op zondag 9 maart 2025 14:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee. om beurten hebben ze afgesproken, maar ze lopen wel steeds rondjes. Dus als Mattie niet oppast..
Het gaat toch over de bewoners? En ik zie heel veel niet over de streams gaan neem gisteravond, vannacht als voorbeeld. Ik heb het over Jordy hoe hij doet nu op de steams en dat heeft hij allemaal blijkt ingestudeerd.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de streams te maken?
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Axel is bang dat dit tot woensdag doorgaat.
Ik hoop het! Eindelijk eens een uitputtingsslagquote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Mag hopen dat vrijdag..quote:Op zondag 9 maart 2025 14:03 schreef Puzzie het volgende:
Volgens mij niet.quote:
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?quote:Op zondag 9 maart 2025 13:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jordy geeft niks om het geld? Maar zei gister wel dat hij voor 35.000 wel zou vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |