Hij apprecieert het nietquote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Jordy vindt het allemaal boeien , hij levert zijn slaap daar niet voor in, wat een teamplayer he?
Volgens mij niet ... ligt maar net aan de toekomstige geldbedragen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?
Las gisteren dat ze rond de 55k zitten samen nu maar daar kan nog bij (of af).quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hebben wij eigenlijk zicht op het geld dat er eigenlijk in totaal nog te winnen valt als winnaar ?
Ah je had het dus verkeerd gelezen, geeft niet, gebeurt mij ook wel eensquote:Op zondag 9 maart 2025 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh het was een mening. Ik dacht dat ik wat gemist had. Dat Axel had gezegd dat het niet mocht.
Dat bedoelde hij niet. Het ging erom of er gelijke shifts moesten komen, of dat mensen die minder hadden gevangen langere shifts moesten gaan doen. Hij zei, gewoon gelijke shifts. Maakt het mij uit of ik 200 euro minder heb.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Jordy vindt het allemaal boeien , hij levert zijn slaap daar niet voor in, wat een teamplayer he?
Met het pimpen heeft Jordy 2 x met Jolien de nacht vanaf 3 uur gedaan. Jane wilde niet s''nachts en mocht slapen. Toch lief van Jordy en Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Puzzie het volgende:
Maar dat zegt niks. Van iedereen die er nu uit gaat verdwijnt het geld.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Las gisteren dat ze rond de 55k zitten samen nu maar daar kan nog bij (of af).
Raar hequote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Het is wel altijd het standaardplan van Axel en Jane.
Lekker eerste nachtshift pakken en geen gebroken nacht, nooit hoor je iemand erover.
Dat is ook het spel spelen, en ik zou dat ook mooi vinden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef KinKiJan het volgende:
Zie Jordy er inderdaad wel toe in staat met opzet zo'n munt niet vangen 'voor de grap', want wat kan hem dat geld boeien.
En dan weer allemaal hihaho tot hij dan de volgende keer weer een tegenactie moet incasseren. Dan is het weer uren mokken voor de bühne..
Jordy ging toen volgens mij eerst slapen, Keanu maakte zich zorgen of die nog wel kon eten om 0330, Eva ging met de kussens aan de slag en dan halverwege de planning ging iedereen weer veranderingen maken en gaf dat irritaties.quote:
Alles riep je dan Alles is voor Bassie....nu Alles is voor Janetje. Daar wordt zoveel rekening mee gehouden.....maar gewoon zonder spel met gemak halve nacht doorhalen. En smorgens weer vroeg op zoals deze ochtend.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
Lekker eerste nachtshift pakken en geen gebroken nacht, nooit hoor je iemand erover.
Huh dat wordt niet meer verdeeld?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dat zegt niks. Van iedereen die er nu uit gaat verdwijnt het geld.
leuk dat Matti eventueel hun gezelschap wilde houden.....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:08 schreef Droopie het volgende:
nee, is door BB gezegd dat het bloedgeld van Keanu de laatste keer was dat er geld verdeeld ging worden van iemand die vertrekt.quote:
Okay dat wist ik niet. Kan wel eens een heel schraal jaar worden danquote:Op zondag 9 maart 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, afgelopen vrijdag was de laatste keer erfenis.
Met dat vuurtje aanhouden liepen er een heel stel de kantjes er vanaf en liepen constant te janken dat ze op wilden geven. Behalve Jane en Axel, die bleven doorgaanquote:Op zondag 9 maart 2025 14:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy ging toen volgens mij eerst slapen, Keanu maakte zich zorgen of die nog wel kon eten om 0330, Eva ging met de kussens aan de slag en dan halverwege de planning ging iedereen weer veranderingen maken en gaf dat irritaties.
Zelfde met het vuurtje/ houthakken.
Echt bijna iedereen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |