O dacht dat Pootje dat deed, ik zag Pootje de tafel schoonmaken en toen zetten iemand borden neer.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy dekt de tafel en ik zie dat hij ook eten op tafel zet. Maar ze krijgen toch een luxe ontbijt?
Ja het was Pootje.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat Pootje dat deed, ik zag Pootje de tafel schoonmaken en toen zetten iemand borden neer.
Ging er van uit dat dat ook Pootje waszo zie hoe dingen snel verkeerd wordt neergezet
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat Pootje dat deed, ik zag Pootje de tafel schoonmaken en toen zetten iemand borden neer.
Ging er van uit dat dat ook Pootje waszo zie hoe dingen snel verkeerd wordt neergezet
Oquote:
Ik vind dat ook niet perse luxe. Er had toch wel iemand even langs de bakker gekund vanochtend.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
Het luxe ontbijt bestaat uit afbak broodjes,
"Moeten we dat zelf bakken", vraagt Jane verbaasd.
Ja had ook het een en ander verwacht.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet perse luxe. Er had toch wel iemand even langs de bakker gekund vanochtend.
Ja spapaars heeft foto van geplaatstquote:Op zondag 9 maart 2025 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Is die instructie al in beeld geweest voor ons?
En een kist sinasappels, ze moeten zelf verse jus persenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ontbijt, en zo te zien toch verse broodjes.
Lekkerquote:Op zondag 9 maart 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een kist sinasappels, ze moeten zelf verse jus persen
Ja die harde broodjesquote:
Ja die bestaan smaak valt mee. Hebben ze altijd in huis voor als kleinkids onverwachts besluiten te komen logeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sharice troost Jordy - 8 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De dame wordt een beetje bazigquote:Op zondag 9 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Hier is Jane wij missen een onderdeel van de vruchtenpers kunnen jullie die leven in de DC room, zegt Jane in haar microfoon zen ze sluit af met succes en een kusje
Vond het wel grappig eigenlijkquote:
Ze hadden toch ook zo handpers ding waar je je sinaasappel op moet doen en dan moet draaien met je handquote:Op zondag 9 maart 2025 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen geperste sinaasappelsap dus, tenzij BB gets its shit together.
Luxepaardjes gebruiken zoiets nietquote:Op zondag 9 maart 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook zo handpers ding waar je je sinaasappel op moet doen en dan moet draaien met je hand
Het staat er nu wel naast, het lijkt er op dat ze het wel gaan gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Luxepaardjes gebruiken zoiets niet![]()
Pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alle sinasappels verkeerd om gesneden. Door wie weet ik niet.
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
Maakt hij nou rolletjes ipv croissantjes ?
Ze hebben croissants EN chocoladebroodjes gekregen om af te bakkenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
Maakt hij nou rolletjes ipv croissantjes ?
Oh, oke vreemd.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alle sinasappels verkeerd om gesneden. Door wie weet ik niet.
Ohw oke.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben croissants EN chocoladebroodjes gekregen om af te bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit moet je zo oprollen zijn 3 hoeken zitten er 2 aan elkaar en die moet je losmaken. Al jaren ervaring met die dingen. Kaas en ham erin doen of chocopasta. Soms boursin als kleinzoon dat wil. Oja en jam met vlokken favo van kleindochterquote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.
Ja het zijn wel driehoekjes. zo zitten ze in het blik met kartelrandjes. Kan je zo afscheuren, heel voorzichtig en bij de punt oprollen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En waardoor ze kunnen inschatten wie populair is en hun strategie daar aan aanpassen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets wat nooit is te controleren of het eerlijk gaat.
eeh nee niets is te controleren bij BBquote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets wat nooit is te controleren of het eerlijk gaat.
Bij de stemmingen schijnt een notaris te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
eeh nee niets is te controleren bij BB
Geen idee eigenlijk of BB gecontroleerd wordt door iets van buitenaf?
echt???????quote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de stemmingen schijnt een notaris te zijn.
Keer stukje over gelezen, de notaris bij RTL... daar zal ik niet teveel van verwachten..quote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de stemmingen schijnt een notaris te zijn.
Dit staat op de site van RTL:quote:
betahquote:Op zondag 9 maart 2025 09:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit staat op de site van RTL:
Overige voorwaarden
Een notaris zal, als onpartijdige deskundige, gedurende de Stemperiode van het Programma toezicht
houden op onder meer het verloop van de binnenkomst van de stemmen op www.rtl.nl en
www.goplay.be.
Nou het zal mij ook een biet zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:22 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keer stukje over gelezen, de notaris bij RTL... daar zal ik niet teveel van verwachten..
Niet dat gelijk er corruptie plaatsvind ofzo, maar die controleert zeker niet alles en daar is wel eens commentaar uit de branche op geweest..
je kan toch max 2 x stemmen, of hebben sommige meerdere RTL-accountsquote:Op zondag 9 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou het zal mij ook een biet zijn.
De stemming gaan ook niet helemaal eerlijk. SOmmige mensen stemmen tig keer
David en Sharice naar de panicroom
Dat ja, dat controleert de notaris dus niet, of wanneer de telefoon afgaat bv of als er sturing is qua populariteit of edits (bv bij de voice ook)quote:Op zondag 9 maart 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou het zal mij ook een biet zijn.
De stemming gaan ook niet helemaal eerlijk. SOmmige mensen stemmen tig keer
David en Sharice naar de panicroom
Ze heeft gelijk, alleen doet ze precies hetzelfde met Axelquote:
eigen spel spelen hoezo nu al doet zij toch ook nog nietquote:
Ja meerder accounts ik lees soms wel eens dat iemand 6 x gestemd heeftquote:Op zondag 9 maart 2025 09:25 schreef Paul het volgende:
[..]
je kan toch max 2 x stemmen, of hebben sommige meerdere RTL-accounts
Mattie moet juist ook voor zichzelf gaan , heeft niets met de buitenwereld te maken , het is geen groepsspel.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt jij wist het al he van hun. Jane zegt ik ben geen team met hun he. Ja zegt matti maat het blijkt wel toch hier. En jane je moet voor jezelf kiezen tegen matti dat is nu. Weer stookpoging van haar. Matti moet een beetje gaan oppassen want buiten zien ze hem dan zo als overloper.
Ja klopt.. apart advies weer van haar.. vermoed.. dat ze wil proberen om Matthie mee aan haar kant te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
eigen spel spelen hoezo nu al doet zij toch ook nog niet
Te idioot voor woorden dat mensen dan doenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meerder accounts ik lees soms wel eens dat iemand 6 x gestemd heeft
Jane en Matt vragen zich af waar de stellage buiten voor is
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan de uurfilmpjes van gisteren, linkje liever niet delen:
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesde filmpjes van 8 maart van 22.00-23.00 en 23.00-24.00 zijn zeker de moeite waard om te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Jane zegt tegen Matt dat er een tijd gaat komen om voor je zelf te kiezen. Dat is geen stoken.quote:
Mie mie mie auwwquote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik zo blij om, dat het kan![]()
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane zegt tegen Matt dat er een tijd gaat komen om voor je zelf te kiezen. Dat is geen stoken.
Het was gewoon een gesprekje tussen hun twee
Matt had het ook over dat hij ook een kans wilde om een spel te spelen
DKG heeft de filmpjes geplaatstquote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond in de suite het gesprek tussen jane en axel toonde weer dat ze weinig op hebben met de kijkers en dat ze twijfelen of pootje en sharice wel te vertrouwen zijn.
Ik heb nooit echt een favo.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben vreemd of BB is vreemd dit jaar, het verschuift bij mij elke week wie ik het leukste vind in huis, Eva, Axel,Jane, Jordy en Jolien zijn al aan de beurt geweest en nu is het Sharice
in begin was ik pro Jane maar ben daar goed op terug gekomenquote:
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond in de suite het gesprek tussen jane en axel toonde weer dat ze weinig op hebben met de kijkers en dat ze twijfelen of pootje en sharice wel te vertrouwen zijn.
Zo de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Iets met slakken en overal zout opleggen wat iets of iemand zegt en dan er gelijk een stempel opdrukken dat het stoken is.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.
Ze zegt het niet dagelijks tegen hem en als ze het zegt is het altijd in een persoonlijk gesprekje tussen hun tweeënquote:Op zondag 9 maart 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.
Ik ook, dat is echt heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jane doet op haar croissant kaas en jam
Ik las pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een favo.
Maar ik vind ook de ene keer Pietje en de andere keer Klaasje leuk spelen.
ze heeft dit al vaker tegen hem gezegd, dat hij voor zichzelf moest gaan kiezen en spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
e zegt niet dagelijks tegen hem en als ze het zegt is het altijd in een persoonlijk gesprekje tussen hun tweeën
Stoken is mensen tegen elkaar opzetten, dit was geen stoken
Ik noem bewust geen namen van bewonersquote:
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een favo.
Maar ik vind ook de ene keer Pietje en de andere keer Klaasje leuk spelen.
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft dit al vaker tegen hem gezegd, dat hij voor zichzelf moest gaan kiezen en spelen
En BB heeft het ook nog een keer benadrukt, jullie spelen voor jezelf niet voor een team.
Ik vind de spelelementen juist leuk, en ook dat het wisselend is.quote:
Ik snap Jane en Matt compleet. Maar vind het echt heel bijzonder dat zo keuze komt door relaties buiten het huis.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.
weet ik niet of dat hypocriet isquote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.
Ik waardeer het wanneer ze het spel goed spelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind de spelelementen juist leuk, en ook dat het wisselend is.
Vandaag heeft deze iets geluk, morgen de ander.
En dan de reacties op elkaar
Dat vind ik grappig aan hun connectiequote:Op zondag 9 maart 2025 09:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap Jane en Matt compleet. Maar vind het echt heel bijzonder dat zo keuze komt door relaties buiten het huis.
maar hadden elkaar toch nog nooit gezien?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik grappig aan hun connectieWant ze kennen elkaar enkel via zijn vriendin wat ook een vriendin van haar is.
Ze speelt en deelt alles met Axel , dus je kan wel zeggen dat ze samen spelen , en hey dat is prima he?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
weet ik niet of dat hypocriet is
ze heeft eerder een keer gezegd dat ze wel in de finale zou willen komen, maar dat ze wil dat axel wint.
Ik weet dat ze heel veel hebben gezegd de afgelopen weken, en wat daar van waar is of niet, geen idee![]()
Maar ik geloof wel dat ze het ten opzichte van mattie eerlijk meent en niet probeert om hem om te praten of te stoken.
Een beetje rebels is wel leuk af en toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik waardeer het wanneer ze het spel goed spelen.
Waardeer minder de bewoners die zich een image aanmeten, zoals baldadig, rebels enz.
Precies dit, vond het walgelijk hoe ze spraken over de kijkers en hun valse spel probeerden te verdedigen, hun ware aard kwam daar wel goed naar buiten, arrogantie ten topquote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.
Nee maar die connectie is er wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hadden elkaar toch nog nooit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze ook nog gevonden ......![]()
[ afbeelding ]
Jordy gaat niet meer met ze aan tafel zitten - 8 maart 2025.Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus nietquote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik grappig aan hun connectieWant ze kennen elkaar enkel via zijn vriendin wat ook een vriendin van haar is.
Soort?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Heb sowieso mijn bedenkingen, want hoe ik het begreep kwam Jane nooit over de vloer, maar ging ze wel op vakantie met Deborah..
Dan zal ze toch ook wel een keer met Deborah en Matt op stap zijn geweest denk ik dan, maar misschien hebben dat soort mensen andere vormen van vriendschappen.
Ze hebben over elkaar gehoord en ze kennen elkaar vast via die vriendin maar blijkbaar nooit gezien .quote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Heb sowieso mijn bedenkingen, want hoe ik het begreep kwam Jane nooit over de vloer, maar ging ze wel op vakantie met Deborah..
Dan zal ze toch ook wel een keer met Deborah en Matt op stap zijn geweest denk ik dan, maar misschien hebben dat soort mensen andere vormen van vriendschappen.
Ik denk dat hij tot bezinning is gekomen omdat dit door zijn volgers waarschijnlijk ook niet gewaardeerd zou wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.
Omdat Jane zich bij hem verontschuldigde voor wat Axel en ook zei hadden gedaan, maar later in de suite gingen Jane en Axel gewoon verder de andere bewoners en kijkers voor gek te zettenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.
Ik heb hetzelfde gehoord hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ook geen zin om me hier te moeten verantwoorden
We mogen stemmen jaquote:Op zondag 9 maart 2025 09:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik heb gestemd wie er stiekem iets uit de schatkist mag halen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord hoor
Vind het alleen raar van die 2, niet hoe jij erover denkt
Ik heb op Axel gestemd, wil die kop van Jordy en Jolienn wel eens zienquote:Op zondag 9 maart 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen stemmen ja
Heb op Jane gestemd
Tactisch stemmen heeft geen zin
ja dat hoop ik ook echtquote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Die honing hebben wij ook wel eens. Nu komt het heel dicht bij.
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola eropquote:Op zondag 9 maart 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus gelooft niet in broodje brie met honing en walnoten.
Neennnnquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola erop
Ehhh die linkquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Jane, https://ermelo.slagerijgelderblom.nl/
Rucola zei ze ook, maar dat was zoveel typen op mijn mobiel... Dit ookquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola erop
Tering wat een hoop zoutquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Jane, https://ermelo.slagerijgelderblom.nl/
Heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus gelooft niet in broodje brie met honing en walnoten.
Ik denk dat BB ff een weekje Axel en Jane hebben ertussen gezet en om nu de grote Jordy show verder te promoten. Ik denk dat Jolien, Jordy, Matti en misschien Jane in de laatste week zullen staan en Jordy de finalist wordt. Het is allemaal zo doorzichtig het spel van Bigbrotherquote:Op zondag 9 maart 2025 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb op Axel gestemd, wil die kop van Jordy en Jolienn wel eens zien
Zo gaat het iedere keer om en om , nu worden Jane en Axel wat slechter gezien en straks Jordy weer en zo gaat het door tot het eindequote:Op zondag 9 maart 2025 10:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik denk dat BB ff een weekje Axel en Jane hebben ertussen gezet en om nu de grote Jordy show verder te promoten. Ik denk dat Jolien, Jordy, Matti en misschien Jane in de laatste week zullen staan en Jordy de finalist wordt. Het is allemaal zo doorzichtig het spel van Bigbrother
Ik heb groepje "kartel" nog nooit zo over ons als kijkers horen praten. Ikzelf ben steeds meer voor jolien als winnares.sharice vond ik gister ook wel oké dat ze die streken van Axel afkeurde. En luisterde naar jordy en hem wel begreep in zijn verhaal over dat geld.Maar voor mij is dit het minste seizoen van BB van deze 5 jaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere keer om en om , nu worden Jane en Axel wat slechter gezien en straks Jordy weer en zo gaat het door tot het einde
Ieder zijn mening, ik heb geen favoriet en ik zie van beide kanten dingen en gedrag die mij aanstaan en die mij tegenstaan , het loopt voor mij gelijk op.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb groepje "kartel" nog nooit zo over ons als kijkers horen praten. Ikzelf ben steeds meer voor jolien als winnares.sharice vond ik gister ook wel oké dat ze die streken van Axel afkeurde. En luisterde naar jordy en hem wel begreep in zijn verhaal over dat geld.Maar voor mij is dit het minste seizoen van BB van deze 5 jaar.
dat het geen goedmaak ontbijtje was zeg maar na de sfeer van gisteren maar dat het al bepaald was van te vorenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wat mis ik??
Ik lees op dit moment alleen maar mee
En door hun zelf betaaldquote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat het geen goedmaak ontbijtje was zeg maar na de sfeer van gisteren maar dat het al bepaald was van te voren
Echt he en die zure kop erbijquote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen ook weer dat verongelijkte zure toontje alsof ze in z'n eten gespuugd hebben
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen ook weer dat verongelijkte zure toontje alsof ze in z'n eten gespuugd hebben
Niemands etenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.
Toch hoop ik dat zij zich ook iets meer losmaken van Jaxel en het Kartelquote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Jane denkt dat David en Sharich terughoudend deden omdat ze een geheime opdracht hadden
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat zij zich ook iets meer losmaken van Jaxel en het Kartel
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat datook wel gaat gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?
Jordy die zei tegen Mattheus dat het ontbijt voor vandaag door BB was gepland, en niet door Jane en Axel.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.
Ach..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jordy die zei tegen Mattheus dat het ontbijt voor vandaag door BB was gepland, en niet door Jane en Axel.
Ja dat doen ze tot op zekere hoogte natuurlijk al maar ik denk dat zijn een prima tegengeluid zouden kunnen zijn mbt beide andere clubjesquote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?
Gisteren het eten kwam uit de DR, en bam gelijk 1 koek jatten..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.
Prima maar dan verwijten dat een ander ergens niks over zegt is niet redelijk.
Toen hij genomineerd was vorige week kneep hij m echt wel, bang dat de kijkers hem zouden afrekenen op dat hij op 7 euro na de hele pot gepakt had.
lekker belangrijkquote:
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Jammer Pootje en Sharice mogen niet zeggen wat ze gedaan hebben.
Gaat erom dat er weer gelogen is over het ontbijt.....zich beter voordoen......zeggen dat hun dat betaalt hebben hun idee als een soort goedmaakontbijtje.....terwijl het allang bekend was.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.
Prima maar dan verwijten dat een ander ergens niks over zegt is niet redelijk.
Toen hij genomineerd was vorige week kneep hij m echt wel, bang dat de kijkers hem zouden afrekenen op dat hij op 7 euro na de hele pot gepakt had.
Sharice blijft een persoon die iemand nodig heeft om op te leunenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!
dus mag wel gedeeld worden maar kiezen er niet voorquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!
O dus ze mogen het wel vertellen thnxquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Die jatte toch ook eten?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren het eten kwam uit de DR, en bam gelijk 1 koek jatten..
Terwijl 1,5 uur ervoor ook al 4 loempia's
Daarom zal Jordy nooit mijn stem krijgen, al zou Jeff terugkomen.. dan nog liever op Jeff.
blijkbaar wel maar kiezen ervoor niet te doenquote:
Enkel het telefoontje mocht hij met een persoon bespreken.quote:
Dat had ik begrepen maar lees nu dat het ze het niet willen vertellen.quote:
Dat is wel een verschil toch of het vrijwillig met goede bedoelingen was of moesten. Volgens mij hadden ze het anders niet gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Eigenlijk van het geld van team Jaxel die dat aan de armste moesten geven .
Ik hoorde ze ook zeggen dat ze er niets over mogen zeggen maar dat iedereen dat deze week gaat krijgen ,.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen maar lees nu dat het ze het niet willen vertellen.
Dus ik begrijp er nu zelf ook niets meer van.
Geloof er niks van dat ze anders wat aan Jolien en Jordy hadden gegeven.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil toch of het vrijwillig met goede bedoelingen was of moesten. Volgens mij hadden ze het anders niet gedaan.
Ook hier zijn ze achter gekomen......
Pootje is niet team Axel.....pootje gaat voor de win.....quote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ahh thnx!!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is niet team Axel.....pootje gaat voor de win.....
En dat is prima! Ze spelen met z'n 4ren om het kartel proberen weg te spelen, maar je speelt voor jezelf.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:45 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Enkel het telefoontje mocht hij met een persoon bespreken.
Wat ze net hebben gespeeld willen ze niet delen.
Het begint wel ernstige vormen aan te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:42 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice: Jane is slecht gezind omdat we niks zeggen.
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstelquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggen
Wel mooi kunnen ze niet hebbenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggen
Charice en Pootje die speelden een spel in de PR.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
Jane vindt het jammer dat ze niet met zijn allen hebben ontbeten.
Waarom niet? Wie was er niet bij?
Pootje en Sharice, die werden naar de PR geroepenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
Jane vindt het jammer dat ze niet met zijn allen hebben ontbeten.
Waarom niet? Wie was er niet bij?
Pootje stond de afwas te doenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Pootje weer in zijn favoriete positie....
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het begint wel ernstige vormen aan te nemen.tja iedereen jat eten daar.. hebben bewoners al gezegd die eruit zijn. Jij had het net over jeff.. die deed het ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee hoe ver die zou gaan nu.. at een hamburger op van de groep met matthie en keanu..
stoor me daar verder niet aan, ze hebben eten genoeg.
jane heeft ook gejat deze week.. nou en.
Stoor me wel aan de enorme negatieve, vergaande uitspraken van Axel wat hij gisteravond weer deed.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Charice en Pootje die speelden een spel in de PR.
Als ze slim is doen ze dat alsnog..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstel
Ze had op die manier pootje en zichzelf van de bank kunnen houden deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |