Ja die bestaan smaak valt mee. Hebben ze altijd in huis voor als kleinkids onverwachts besluiten te komen logeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sharice troost Jordy - 8 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De dame wordt een beetje bazigquote:Op zondag 9 maart 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
Hier is Jane wij missen een onderdeel van de vruchtenpers kunnen jullie die leven in de DC room, zegt Jane in haar microfoon zen ze sluit af met succes en een kusje
Vond het wel grappig eigenlijkquote:
Ze hadden toch ook zo handpers ding waar je je sinaasappel op moet doen en dan moet draaien met je handquote:Op zondag 9 maart 2025 09:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen geperste sinaasappelsap dus, tenzij BB gets its shit together.
Luxepaardjes gebruiken zoiets nietquote:Op zondag 9 maart 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook zo handpers ding waar je je sinaasappel op moet doen en dan moet draaien met je hand
Het staat er nu wel naast, het lijkt er op dat ze het wel gaan gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Luxepaardjes gebruiken zoiets niet![]()
Pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alle sinasappels verkeerd om gesneden. Door wie weet ik niet.
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
Maakt hij nou rolletjes ipv croissantjes ?
Ze hebben croissants EN chocoladebroodjes gekregen om af te bakkenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef -river- het volgende:
Maakt hij nou rolletjes ipv croissantjes ?
Oh, oke vreemd.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alle sinasappels verkeerd om gesneden. Door wie weet ik niet.
Ohw oke.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze hebben croissants EN chocoladebroodjes gekregen om af te bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit moet je zo oprollen zijn 3 hoeken zitten er 2 aan elkaar en die moet je losmaken. Al jaren ervaring met die dingen. Kaas en ham erin doen of chocopasta. Soms boursin als kleinzoon dat wil. Oja en jam met vlokken favo van kleindochterquote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik, denk ik, geen croissants. Zijn ook niet in driehoeken gesneden.
Ja het zijn wel driehoekjes. zo zitten ze in het blik met kartelrandjes. Kan je zo afscheuren, heel voorzichtig en bij de punt oprollen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En waardoor ze kunnen inschatten wie populair is en hun strategie daar aan aanpassen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets wat nooit is te controleren of het eerlijk gaat.
eeh nee niets is te controleren bij BBquote:Op zondag 9 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer iets wat nooit is te controleren of het eerlijk gaat.
Bij de stemmingen schijnt een notaris te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
eeh nee niets is te controleren bij BB
Geen idee eigenlijk of BB gecontroleerd wordt door iets van buitenaf?
echt???????quote:Op zondag 9 maart 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de stemmingen schijnt een notaris te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |