Zo de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond in de suite het gesprek tussen jane en axel toonde weer dat ze weinig op hebben met de kijkers en dat ze twijfelen of pootje en sharice wel te vertrouwen zijn.
Iets met slakken en overal zout opleggen wat iets of iemand zegt en dan er gelijk een stempel opdrukken dat het stoken is.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.
Ze zegt het niet dagelijks tegen hem en als ze het zegt is het altijd in een persoonlijk gesprekje tussen hun tweeënquote:Op zondag 9 maart 2025 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.
Ik ook, dat is echt heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
Jane doet op haar croissant kaas en jam
Ik las pootjequote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een favo.
Maar ik vind ook de ene keer Pietje en de andere keer Klaasje leuk spelen.
ze heeft dit al vaker tegen hem gezegd, dat hij voor zichzelf moest gaan kiezen en spelenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
e zegt niet dagelijks tegen hem en als ze het zegt is het altijd in een persoonlijk gesprekje tussen hun tweeën
Stoken is mensen tegen elkaar opzetten, dit was geen stoken
Ik noem bewust geen namen van bewonersquote:
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt een favo.
Maar ik vind ook de ene keer Pietje en de andere keer Klaasje leuk spelen.
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft dit al vaker tegen hem gezegd, dat hij voor zichzelf moest gaan kiezen en spelen
En BB heeft het ook nog een keer benadrukt, jullie spelen voor jezelf niet voor een team.
Ik vind de spelelementen juist leuk, en ook dat het wisselend is.quote:
Ik snap Jane en Matt compleet. Maar vind het echt heel bijzonder dat zo keuze komt door relaties buiten het huis.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.
weet ik niet of dat hypocriet isquote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wat dan wel weer raar is is dat zij ook niet voor zichzelf speelt, dus ook ergens best hypocriet in wat ze zegt.
Ik waardeer het wanneer ze het spel goed spelen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind de spelelementen juist leuk, en ook dat het wisselend is.
Vandaag heeft deze iets geluk, morgen de ander.
En dan de reacties op elkaar
Dat vind ik grappig aan hun connectiequote:Op zondag 9 maart 2025 09:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik snap Jane en Matt compleet. Maar vind het echt heel bijzonder dat zo keuze komt door relaties buiten het huis.
maar hadden elkaar toch nog nooit gezien?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik grappig aan hun connectieWant ze kennen elkaar enkel via zijn vriendin wat ook een vriendin van haar is.
Ze speelt en deelt alles met Axel , dus je kan wel zeggen dat ze samen spelen , en hey dat is prima he?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
weet ik niet of dat hypocriet is
ze heeft eerder een keer gezegd dat ze wel in de finale zou willen komen, maar dat ze wil dat axel wint.
Ik weet dat ze heel veel hebben gezegd de afgelopen weken, en wat daar van waar is of niet, geen idee![]()
Maar ik geloof wel dat ze het ten opzichte van mattie eerlijk meent en niet probeert om hem om te praten of te stoken.
Een beetje rebels is wel leuk af en toe.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik waardeer het wanneer ze het spel goed spelen.
Waardeer minder de bewoners die zich een image aanmeten, zoals baldadig, rebels enz.
Precies dit, vond het walgelijk hoe ze spraken over de kijkers en hun valse spel probeerden te verdedigen, hun ware aard kwam daar wel goed naar buiten, arrogantie ten topquote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.
Nee maar die connectie is er wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hadden elkaar toch nog nooit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze ook nog gevonden ......![]()
[ afbeelding ]
Jordy gaat niet meer met ze aan tafel zitten - 8 maart 2025.Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dus nietquote:Op zondag 9 maart 2025 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik grappig aan hun connectieWant ze kennen elkaar enkel via zijn vriendin wat ook een vriendin van haar is.
Soort?quote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Heb sowieso mijn bedenkingen, want hoe ik het begreep kwam Jane nooit over de vloer, maar ging ze wel op vakantie met Deborah..
Dan zal ze toch ook wel een keer met Deborah en Matt op stap zijn geweest denk ik dan, maar misschien hebben dat soort mensen andere vormen van vriendschappen.
Ze hebben over elkaar gehoord en ze kennen elkaar vast via die vriendin maar blijkbaar nooit gezien .quote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik dus niet
Heb sowieso mijn bedenkingen, want hoe ik het begreep kwam Jane nooit over de vloer, maar ging ze wel op vakantie met Deborah..
Dan zal ze toch ook wel een keer met Deborah en Matt op stap zijn geweest denk ik dan, maar misschien hebben dat soort mensen andere vormen van vriendschappen.
Ik denk dat hij tot bezinning is gekomen omdat dit door zijn volgers waarschijnlijk ook niet gewaardeerd zou wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.
Omdat Jane zich bij hem verontschuldigde voor wat Axel en ook zei hadden gedaan, maar later in de suite gingen Jane en Axel gewoon verder de andere bewoners en kijkers voor gek te zettenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bracht hij niet in praktijk, beetje grote mond dus.
Ik heb hetzelfde gehoord hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb ook geen zin om me hier te moeten verantwoorden
We mogen stemmen jaquote:Op zondag 9 maart 2025 09:56 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik heb gestemd wie er stiekem iets uit de schatkist mag halen.
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord hoor
Vind het alleen raar van die 2, niet hoe jij erover denkt
Ik heb op Axel gestemd, wil die kop van Jordy en Jolienn wel eens zienquote:Op zondag 9 maart 2025 09:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
We mogen stemmen ja
Heb op Jane gestemd
Tactisch stemmen heeft geen zin
ja dat hoop ik ook echtquote:Op zondag 9 maart 2025 09:40 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Die honing hebben wij ook wel eens. Nu komt het heel dicht bij.
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola eropquote:Op zondag 9 maart 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus gelooft niet in broodje brie met honing en walnoten.
Neennnnquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola erop
Ehhh die linkquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Jane, https://ermelo.slagerijgelderblom.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |