Gaat erom dat er weer gelogen is over het ontbijt.....zich beter voordoen......zeggen dat hun dat betaalt hebben hun idee als een soort goedmaakontbijtje.....terwijl het allang bekend was.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.
Prima maar dan verwijten dat een ander ergens niks over zegt is niet redelijk.
Toen hij genomineerd was vorige week kneep hij m echt wel, bang dat de kijkers hem zouden afrekenen op dat hij op 7 euro na de hele pot gepakt had.
Sharice blijft een persoon die iemand nodig heeft om op te leunenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!
dus mag wel gedeeld worden maar kiezen er niet voorquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!
O dus ze mogen het wel vertellen thnxquote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Die jatte toch ook eten?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gisteren het eten kwam uit de DR, en bam gelijk 1 koek jatten..
Terwijl 1,5 uur ervoor ook al 4 loempia's
Daarom zal Jordy nooit mijn stem krijgen, al zou Jeff terugkomen.. dan nog liever op Jeff.
blijkbaar wel maar kiezen ervoor niet te doenquote:
Enkel het telefoontje mocht hij met een persoon bespreken.quote:
Dat had ik begrepen maar lees nu dat het ze het niet willen vertellen.quote:
Dat is wel een verschil toch of het vrijwillig met goede bedoelingen was of moesten. Volgens mij hadden ze het anders niet gedaan.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:37 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Eigenlijk van het geld van team Jaxel die dat aan de armste moesten geven .
Ik hoorde ze ook zeggen dat ze er niets over mogen zeggen maar dat iedereen dat deze week gaat krijgen ,.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen maar lees nu dat het ze het niet willen vertellen.
Dus ik begrijp er nu zelf ook niets meer van.
Geloof er niks van dat ze anders wat aan Jolien en Jordy hadden gegeven.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is wel een verschil toch of het vrijwillig met goede bedoelingen was of moesten. Volgens mij hadden ze het anders niet gedaan.
Ook hier zijn ze achter gekomen......
Pootje is niet team Axel.....pootje gaat voor de win.....quote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ahh thnx!!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Pootje is niet team Axel.....pootje gaat voor de win.....
En dat is prima! Ze spelen met z'n 4ren om het kartel proberen weg te spelen, maar je speelt voor jezelf.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:45 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Enkel het telefoontje mocht hij met een persoon bespreken.
Wat ze net hebben gespeeld willen ze niet delen.
Het begint wel ernstige vormen aan te nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:42 schreef Roxiebb het volgende:
Sharice: Jane is slecht gezind omdat we niks zeggen.
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstelquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggen
Wel mooi kunnen ze niet hebbenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tijdens de suite sessie gister hadden ze het er al over dat Pootje en Sharice niet meer alles leken te zeggen
Charice en Pootje die speelden een spel in de PR.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
Jane vindt het jammer dat ze niet met zijn allen hebben ontbeten.
Waarom niet? Wie was er niet bij?
Pootje en Sharice, die werden naar de PR geroepenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef mazaru het volgende:
Jane vindt het jammer dat ze niet met zijn allen hebben ontbeten.
Waarom niet? Wie was er niet bij?
Pootje stond de afwas te doenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Pootje weer in zijn favoriete positie....
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het begint wel ernstige vormen aan te nemen.tja iedereen jat eten daar.. hebben bewoners al gezegd die eruit zijn. Jij had het net over jeff.. die deed het ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee hoe ver die zou gaan nu.. at een hamburger op van de groep met matthie en keanu..
stoor me daar verder niet aan, ze hebben eten genoeg.
jane heeft ook gejat deze week.. nou en.
Stoor me wel aan de enorme negatieve, vergaande uitspraken van Axel wat hij gisteravond weer deed.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Charice en Pootje die speelden een spel in de PR.
Als ze slim is doen ze dat alsnog..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis jammer dat sharice al heeft verteld van Matti’s voorstel
Ze had op die manier pootje en zichzelf van de bank kunnen houden deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |