nee hun hebben een 1 persoonsbed Mattie Jordy en Jolienquote:Op zondag 9 maart 2025 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
Die slaapkamer indeling. Ik ben wel benieuwd wat de gedachte er achter is van BB om het zo te doen.
Heeft het snurken van Pootje er mee te maken? Hij heeft nu aan drie kanten muur. En een twee persoonbed.
Jordy en Matheus en Jolien naast elkaar. Is dat zodat ze makkelijk met elkaar kunnen foezekonkelen?
Hebben zij eigenlijk ook twee persoonsbedden?
En Charice nog ( zo ongeveer) op haar eigen plekje met twee persoonsbed.
Charice en Pootje liggen wel zo strategisch dat ze de drie in het midden in de gaten kunnen houden en afluisteren ieder aan 1 kant.
hun moesten ook de posters en alles verplaatsen , ze hadden veel makkelijker kunnen doen Jordy gewoon die plek houden maar dan in 2pers bed moest toch verschoont wordenquote:Op zondag 9 maart 2025 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy, Mattheus en Jolien hebben geen 2 persoons bedden zie ik nu.
Er zitten schijven in aldus Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:09 schreef -river- het volgende:
Er is iets nieuws in de tuin voor een spel.
Zijn dat die dingen waar pootje op moest wachten gisteren of iets anders?quote:
ahhhh die miste ik dusquote:
Geen idee.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen waar pootje op moest wachten gisteren of iets anders?
Wacht even.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Zijn dat die dingen waar pootje op moest wachten gisteren of iets anders?
Lekker nuchter is die ook hequote:Op zondag 9 maart 2025 08:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy gaat met zijn hand door de gleuf en Charice zegt: ik ga je niet bevrijden he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |