Rucola zei ze ook, maar dat was zoveel typen op mijn mobiel... Dit ookquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes is lekkerder vind ik en rucola erop
Tering wat een hoop zoutquote:Op zondag 9 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou Jane, https://ermelo.slagerijgelderblom.nl/
Heerlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattheus gelooft niet in broodje brie met honing en walnoten.
Ik denk dat BB ff een weekje Axel en Jane hebben ertussen gezet en om nu de grote Jordy show verder te promoten. Ik denk dat Jolien, Jordy, Matti en misschien Jane in de laatste week zullen staan en Jordy de finalist wordt. Het is allemaal zo doorzichtig het spel van Bigbrotherquote:Op zondag 9 maart 2025 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb op Axel gestemd, wil die kop van Jordy en Jolienn wel eens zien
Zo gaat het iedere keer om en om , nu worden Jane en Axel wat slechter gezien en straks Jordy weer en zo gaat het door tot het eindequote:Op zondag 9 maart 2025 10:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik denk dat BB ff een weekje Axel en Jane hebben ertussen gezet en om nu de grote Jordy show verder te promoten. Ik denk dat Jolien, Jordy, Matti en misschien Jane in de laatste week zullen staan en Jordy de finalist wordt. Het is allemaal zo doorzichtig het spel van Bigbrother
Ik heb groepje "kartel" nog nooit zo over ons als kijkers horen praten. Ikzelf ben steeds meer voor jolien als winnares.sharice vond ik gister ook wel oké dat ze die streken van Axel afkeurde. En luisterde naar jordy en hem wel begreep in zijn verhaal over dat geld.Maar voor mij is dit het minste seizoen van BB van deze 5 jaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo gaat het iedere keer om en om , nu worden Jane en Axel wat slechter gezien en straks Jordy weer en zo gaat het door tot het einde
Ieder zijn mening, ik heb geen favoriet en ik zie van beide kanten dingen en gedrag die mij aanstaan en die mij tegenstaan , het loopt voor mij gelijk op.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb groepje "kartel" nog nooit zo over ons als kijkers horen praten. Ikzelf ben steeds meer voor jolien als winnares.sharice vond ik gister ook wel oké dat ze die streken van Axel afkeurde. En luisterde naar jordy en hem wel begreep in zijn verhaal over dat geld.Maar voor mij is dit het minste seizoen van BB van deze 5 jaar.
dat het geen goedmaak ontbijtje was zeg maar na de sfeer van gisteren maar dat het al bepaald was van te vorenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:29 schreef Ynti het volgende:
[..]
Wat mis ik??
Ik lees op dit moment alleen maar mee
En door hun zelf betaaldquote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat het geen goedmaak ontbijtje was zeg maar na de sfeer van gisteren maar dat het al bepaald was van te voren
Echt he en die zure kop erbijquote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen ook weer dat verongelijkte zure toontje alsof ze in z'n eten gespuugd hebben
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen ook weer dat verongelijkte zure toontje alsof ze in z'n eten gespuugd hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |