Ja klopt.. apart advies weer van haar.. vermoed.. dat ze wil proberen om Matthie mee aan haar kant te krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
eigen spel spelen hoezo nu al doet zij toch ook nog niet
Te idioot voor woorden dat mensen dan doenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja meerder accounts ik lees soms wel eens dat iemand 6 x gestemd heeft
Jane en Matt vragen zich af waar de stellage buiten voor is
quote:Op zondag 9 maart 2025 09:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan de uurfilmpjes van gisteren, linkje liever niet delen:
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesde filmpjes van 8 maart van 22.00-23.00 en 23.00-24.00 zijn zeker de moeite waard om te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Jane zegt tegen Matt dat er een tijd gaat komen om voor je zelf te kiezen. Dat is geen stoken.quote:
Mie mie mie auwwquote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik zo blij om, dat het kan![]()
Ze zegt dat dagelijks tegen hem. Als het geen stoken is hoeft het niet dagelijks herhaald te worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jane zegt tegen Matt dat er een tijd gaat komen om voor je zelf te kiezen. Dat is geen stoken.
Het was gewoon een gesprekje tussen hun twee
Matt had het ook over dat hij ook een kans wilde om een spel te spelen
DKG heeft de filmpjes geplaatstquote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond in de suite het gesprek tussen jane en axel toonde weer dat ze weinig op hebben met de kijkers en dat ze twijfelen of pootje en sharice wel te vertrouwen zijn.
Ik heb nooit echt een favo.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:38 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben vreemd of BB is vreemd dit jaar, het verschuift bij mij elke week wie ik het leukste vind in huis, Eva, Axel,Jane, Jordy en Jolien zijn al aan de beurt geweest en nu is het Sharice
in begin was ik pro Jane maar ben daar goed op terug gekomenquote:
Hopelijk wordt dit gesprek uitgezonden, het is een echte eyeopener voor diegenen die denken dat die twee oprecht zijn. Heel neerbuigend over kijkers en andere bewoners. Jane een en al act, van haar be nice bleef tijdens nachtelijk gesprek met Axel niets overeind.quote:Op zondag 9 maart 2025 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
Gisteravond in de suite het gesprek tussen jane en axel toonde weer dat ze weinig op hebben met de kijkers en dat ze twijfelen of pootje en sharice wel te vertrouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |