Niemands etenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.
Toch hoop ik dat zij zich ook iets meer losmaken van Jaxel en het Kartelquote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
Jane denkt dat David en Sharich terughoudend deden omdat ze een geheime opdracht hadden
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?quote:Op zondag 9 maart 2025 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat zij zich ook iets meer losmaken van Jaxel en het Kartel
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
Meteen ook weer dat verongelijkte zure toontje alsof ze in z'n eten gespuugd hebben
Ik denk dat datook wel gaat gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?
Jordy die zei tegen Mattheus dat het ontbijt voor vandaag door BB was gepland, en niet door Jane en Axel.quote:Op zondag 9 maart 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In wiens eten is spreekwoordelijk gespuugd? Heb de streams even uit.
Ach..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jordy die zei tegen Mattheus dat het ontbijt voor vandaag door BB was gepland, en niet door Jane en Axel.
Ja dat doen ze tot op zekere hoogte natuurlijk al maar ik denk dat zijn een prima tegengeluid zouden kunnen zijn mbt beide andere clubjesquote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan samen gaan spelen bedoel je? Sharice en Pootje?
Gisteren het eten kwam uit de DR, en bam gelijk 1 koek jatten..quote:Op zondag 9 maart 2025 10:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer van Jordy. Op zich heeft hij het spel goed door, maar als hij de touwtjes niet in handen kan hebben dan is niks goed meer. Nu over dat ontbijtje en hoe zij Dm zijn geworden enz enz. Als hij de kans had gehad had hij exact hetzelfde gedaan denk ik. Het geheim houden voor de tegenovergestelde groep. Zoals met die drop pot vorige week, alleen het kartel wist ervan.
Prima maar dan verwijten dat een ander ergens niks over zegt is niet redelijk.
Toen hij genomineerd was vorige week kneep hij m echt wel, bang dat de kijkers hem zouden afrekenen op dat hij op 7 euro na de hele pot gepakt had.
lekker belangrijkquote:
Zo zag het er ook uitquote:
Sharice vroeg aan Pootje gaan we het hen (jaxel) ook niet vertellen ? Pootje: neen, ben je gek!quote:Op zondag 9 maart 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
Jammer Pootje en Sharice mogen niet zeggen wat ze gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |