Heeft toch eens haar verhaal gedaan met dat orgie-achtig gedoe in een hotel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien is alles behalve een kloosterzuster als we de verhalen moeten geloven.
David S. zei eens iets als: "Jolleke heeft volgens mij ook best al wat kilometers op haar tellerke"
Misschien gaat die nog wel uitspraken doen wat bewoners overelkaar zeggenquote:
Ik ga weer bijna over mijn nek !quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:26 schreef Snensie het volgende:
Nu zit Jane aan het eten waar ze net de voetjes van pootje heeft verzorgd
Kinki!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jane snijdt de eelt in blokjes voor in de grapefruit salade later in de middag. De schimmels zullen vermengd met olie als dressing gebruikt worden.
Die heeft vast haar handen ontsmet en gewassen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:26 schreef Snensie het volgende:
Nu zit Jane aan het eten waar ze net de voetjes van pootje heeft verzorgd
Die heeft nog niet veel gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaat die nog wel uitspraken doen wat bewoners overelkaar zeggen
Ach tis niet de eerste keer tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef spapaars het volgende:
Dat hangen zou wel eens kunnen duren tot de live.
En de sfeer is niet opperbest met de 2 bondjes die er nu zijn.
Lekker iets knapperigs in je saladequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jane snijdt de eelt in blokjes voor in de grapefruit salade later in de middag. De schimmels zullen vermengd met olie als dressing gebruikt worden.
Nou, de sfeer van nu hadden we niet eerder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach tis niet de eerste keer toch
Jawelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, de sfeer van nu hadden we niet eerder.
tja maar owe als jordy 1300 in zijn zak steekt dan waait het niet over en mag hij “nooit meer in de kluis” xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies lekker laten gaan, het waait wel weer over, net als alle andere weet ik wat voor gates die we hebben gehad
Gemiep om nietsquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies lekker laten gaan, het waait wel weer over, net als alle andere weet ik wat voor gates die we hebben gehad
Zelfs dat waait over en wie weet gaat de kluis wel niet meer openquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tja maar owe als 1300 in zijn zak steekt dan waait het niet over en mag hij “nooit meer in de kluis” xD
Jane voelt er zich zelf ook wel kut overquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
dat snap ik wel maar ze gaan die actie nu wel gebruiken om hun eigen gedrag goed te keuren..quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs dat waait over en wie weet gaat de kluis wel niet meer open
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane voelt er zich zelf ook wel kut over
Ook al doet ze zo haar best dit niet te uiten
Deed ze dat maar
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar zietquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Ze nemen het allemaal veel te persoonlijk in mijn ogen
Ze begint er elke keer weer overquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Ze nemen het allemaal veel te persoonlijk in mijn ogen
Heeft ze gisteren ook gewoon tegen Keanu gezegd, toen ze binnen kwam lagen de verhoudingen anders dan hoe ze nu liggen, maar het spel gaat wel gewoon door. Het dubbelspel-plan is gewoon in het begin bedacht en dat hebben ze gewoon doorgezet ondanks de veranderde persoonlijke verhoudingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
bah, jane zogenaamd “hint” gegeven dat ze het dubbelspel speelde en dus het kartel niet zo moet miepen dat ze nu belazerd zijn door haar xD
man man man wat een vertoning van Jane
je werd toch zogenaamd buitengesloten muv Axel? en welke groep omarmde jou en nam je in vertrouwen?
maarja nu roepen ze wel ineens allemaal “is maar een spel”
Welneequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar ziet
hoe deze actie van haar, en haar zogenaamde dubbel spel, nu wordt opgevat.. je ziet het in haar gezicht; die is continu aan het malen xD
ja, zou ze niet moeten doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar ziet
hoe deze actie van haar, en haar zogenaamde dubbel spel, nu wordt opgevat.. je ziet het in haar gezicht; die is continu aan het malen xD
ja maar dan is het toch domweg gelul met haar dubbelspelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren ook gewoon tegen Keanu gezegd, toen ze binnen kwam lagen de verhoudingen anders dan hoe ze nu liggen, maar het spel gaat wel gewoon door. Het dubbelspel-plan is gewoon in het begin bedacht en dat hebben ze gewoon doorgezet ondanks de veranderde persoonlijke verhoudingen.
Het blijft een spel en in het spel lagen de verhoudingen nog steeds hetzelfde, echt bij het kartel heeft ze nooit gehoord en als er iemand op de bank had moeten komen was zij de eerste geweest.
Dat is ook precies de fout die men in mijn ogen elk jaar maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als in dat huis zit
Ga je dingen persoonlijk nemen
Je ziet het elk jaar weer
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
WelneeDie weet wel hoe het buiten werkt qua kritiek
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..
ik wil niet zeggen dat ik absolute mensenkennis heb maar wel dusdanig dat ik dat direct zie bij zo’n meisje
Als er iemand niet onzeker is over het spel dan is dat Jane welquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..
ik wil niet zeggen dat ik absolute mensenkennis heb maar wel dusdanig dat ik dat direct zie bij zo’n meisje
Mag toch hopen dat ze handschoenen aan had......quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
mwa ik vond de terugkaatser van Jordy toch wel een stukje meer entertainment dan deze actie xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:40 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
ja, zou ze niet moeten doen.
was van in al de jaren BB de beste (spel)tactische zet ooit, zover ik mij kan herinneren
Het is en blijft een spel, en het is daar hoe de wind waait, waait mijn jasjequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat snap ik wel maar ze gaan die actie nu wel gebruiken om hun eigen gedrag goed te keuren..
zoals gister ook in de uitzending gezegd; Axel gaat een keer wel de 10k pot pakken bijvoorbeeld en dan roepen “tja maar jordy”
het blijft gewoon tegenstrijdig wat ze daar elke dag roepen
Klopt, maar begrijp het ook wel, je hebt alleen elkaar om mee te praten en je bouwt een band op, soms een echte vertrouwensband en als die beschaamd wordt, dan trek je je dat persoonlijk aan. Dan denk ik dat je vergeet dat het een spel is, je leeft ook samenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is ook precies de fout die men in mijn ogen elk jaar maakt
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er iemand niet onzeker is over het spel dan is dat Jane wel![]()
Maar goed wij kijken allebei op een andere manier
Gelukkig nemen ze het zelf allemaal niet zo serieusquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:41 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar dan is het toch domweg gelul met haar dubbelspel
ze werd letterlijk uitgekotst door de halve groep na die “kringspier” aanvaring
ze dachten jordy er even uit te spelen en dat mislukte waardoor hun “team” met elsa en wicky uit elkaar viel want dat was het initiele plan; elsa, wicky, jane de drie musketiers (uit de antillen)
Dat hoort er ook bij, zo is het ieder jaar met de meestequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maakt
net als velen in dat huis zijn die alleen maar bezig hoe het beeld is wat mensen van hun hebben.. dat heb ik bijvoorbeeld bij een jordy of pootje veel minder
Nee , daar is zij zich bewust van, Jane is geen newbie in die wereld , misschien dat ze daarom juist het spel speelt zoals ze het speelt ,. Kritiek krijg je sowieso wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maakt
net als velen in dat huis zijn die alleen maar bezig hoe het beeld is wat mensen van hun hebben.. dat heb ik bijvoorbeeld bij een jordy of pootje veel minder
klopt helemaal!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
je kunt wel zeggen dit is een spel bla bla, je moet als enige overblijven bla bla
maar zoals dit backstabberig gedrag van Jane richting Jolien, en ik geloof Jolien wel als het type die wel bv BB ziet als het sociale experiment wat het ooit was, oké ze is niet de meest tactische speler, maar goed het siert haar echt geweldig hoe ze al deze tijd gewoon eerlijk is, hoe ze wel weet om voor zichzelf op te komen waar nodig, maar ook al deze tijd loyaal gebleven richting Jordy, Keanu, Mattie (zelfs toen Jeff er nog in zat)
ik weet zeker dat Jolien oprecht was richting Jane, want na dat kringspier incident had Jolien haar ook al gelijk kunnen negeren zoals Milena dat toen langere tijd deed, maar Jolien benaderde Jane zelf met dat ze een klik met haar voelde bij Jane haar binnenkomst in de gameroom (bestuurskamer) bij die sollicitaties
zeker xD maar daar irriteer ik mij wel aan want je krijgt daardoor nooit oprecht een persoon te zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij, zo is het ieder jaar met de meeste
Ze eten toch veel meer dan alleen die saus?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:51 schreef riri het volgende:
Daar gaan ze weer, weer die sauzen gemaakt van bloem en melk,elke dag eten ze diezelfde saus, morgen allemaal weer opgezette buik en buikpijn, de darmen krijgen geen enkel herstel
ik ben óók geen newbie in die wereld en ik kan met zekerheid vertellen dat de meeste mensen juist in die wereld, van validatie en aandacht, de meest onzekere types rondlopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , daar is zij zich bewust van, Jane is geen newbie in die wereld , misschien dat ze daarom juist het spel speelt zoals ze het speelt ,. Kritiek krijg je sowieso wel.
Ik heb het over Jane niet over jouquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ben óók geen newbie in die wereld en ik kan met zekerheid vertellen dat de meeste mensen juist in die wereld, van validatie en aandacht, de meest onzekere types rondlopen
daarom is BB ook zo’n mooi spel want je kan niet 24/7 voor 13 weken lang een masker ophouden, en dat blijkt ook
dat hele stoere chick imago is niets anders dan een rol die men aanneemt om het onzekere te verdoezelen
ja ze nemen het ook veel te serieus xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig nemen ze het zelf allemaal niet zo serieus
Is de Bechamel voor de lasagnequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:51 schreef riri het volgende:
Daar gaan ze weer, weer die sauzen gemaakt van bloem en melk,elke dag eten ze diezelfde saus, morgen allemaal weer opgezette buik en buikpijn, de darmen krijgen geen enkel herstel
DIt gaan we niet doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:56 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
kerel je baits werken niet bij mij, had je dat nog niet door xD
ik dacht trouwens dat je gister riep dat je niet discussieert hier
Welke tweet had zij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De tweet zit Sharice duidelijk erg dwars, ze blijft erop terug komen. Nu moet ik zeggen dat ik hem ook niet op haar vond slaan, maar eerder aan Pootje of Axel moest denken, daar had ik hem eerder bij geplaatst.
Weet het niet precies, maar kwam er op neer dat ze de hele dag in de zon lag en kussens verplaatstequote:
Milena heeft haar tot bijna het eind genegeerd. Veranderde toen Axel mensen nodig had voor zijn bondje.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
je kunt wel zeggen dit is een spel bla bla, je moet als enige overblijven bla bla
maar zoals dit backstabberig gedrag van Jane richting Jolien, en ik geloof Jolien wel als het type die wel bv BB ziet als het sociale experiment wat het ooit was, oké ze is niet de meest tactische speler, maar goed het siert haar echt geweldig hoe ze al deze tijd gewoon eerlijk is, hoe ze wel weet om voor zichzelf op te komen waar nodig, maar ook al deze tijd loyaal gebleven richting Jordy, Keanu, Mattie (zelfs toen Jeff er nog in zat)
ik weet zeker dat Jolien oprecht was richting Jane, want na dat kringspier incident had Jolien haar ook al gelijk kunnen negeren zoals Milena dat toen langere tijd deed, maar Jolien benaderde Jane zelf met dat ze een klik met haar voelde bij Jane haar binnenkomst in de gameroom (bestuurskamer) bij die sollicitaties
O die, dacht ook dat die voor Axel of Pootje was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar kwam er op neer dat ze de hele dag in de zon lag en kussens verplaatste
was meer logisch dan tactisch wist dat iedereen op hem ging.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
mwa ik vond de terugkaatser van Jordy toch wel een stukje meer entertainment dan deze actie xD
vooral omdat je mensen makkelijk kunt misleiden in dit spel dus echt een intensief tactische actie was het ook weer niet imo
Gok ook dat het een bericht is uit de tijd van Milena, toen liep ze vooral Milena achterna om neer te ploffen daar waar Milena ging zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de tweet van Sharice slaat op minstens de helft van de bewoners.
Ja, dat kan ook....misschien had Milena er ook wel een maar ja.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die, dacht ook dat die voor Axel of Pootje was.
Of de tweet moet gemaakt zijn toen Milena er nog was. Toen lag ze ook altijd
Andere tijden iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gok ook dat het een bericht is uit de tijd van Milena, toen liep ze vooral Milena achterna om neer te ploffen daar waar Milena ging zitten.
Deze mensen kunnen ook beter koken dan vorig jaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
Wat ze dit jaar wel beter doen dan vorige BB is de recepten lezen......
Wie kookte er toen eigenlijk??quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen ook beter koken dan vorig jaar
Ik weet nog wel een keer dat Ash en Karen kookten en dat was niet zo'n succes , ik weet niet alles meerquote:
Pootje geef poot!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje af, in je mand
Braaf Pootje
1ste coronaseizoen kookte Nick iedere dag spagetti.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een keer dat Ash en Karen kookten en dat was niet zo'n succes , ik weet niet alles meer![]()
Maar hier is wel meer rust qua koken
Nou die knul uit Amsterdam met die tuinbroek kon ook wel koken toch. Kom even niet op zijn naamquote:
Dat weet ik helaas nog maar al te goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste coronaseizoen kookte Nick iedere dag spagetti.
Eten maken bedoel je? Want dat doet zij idd vrijwel iedere dagquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:16 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane is wel echt de hele dag door aan het eten.is dat altijd zo of alleen vandaag? Verder geen probleem hoor maar valt mij op
hier was het Jordy die niet kan genieten en wat BB liet vanmiddag zien dat het Axel. is ..Hier klopt iets nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:45 schreef rinardo het volgende:
9.30
Peter schreeuwt
"Wie zou er nu de lul zijn"
Peter “deze bewoner is zoveel met het spel bezig die vergeet echt te genieten soms” Pootje zegt lachend. Ja da weet ik wel over wie dat gaat
[ link | afbeelding ]
Peter “deze bewoner moet echt even wat meer gaan doen, die beweegt alleen maar om op een nieuwe plek te gaan liggen
[ link | afbeelding ]
Dat mensen verschillende dingen zien klopt vaak wel, dat lees je hier wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook....misschien had Milena er ook wel een maar ja.....![]()
Dacht nog wat kunnen mensen toch verschillende dingen zien in het zelfde beeld.
Voordat ze close met Milena werd ook, toen ging ze veel met Elsa en Wicky om , andere tijden bijnaquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen verschillende dingen zien klopt vaak wel, dat lees je hier wel.
Ik zie haar nu veel meer bezig dan toen Milena er nog was.
Hier staat nog bij sinds hij kaartjes heeft gekregenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Uit het streamverslag >>
[..]
hier was het Jordy die niet kan genieten en wat BB liet vanmiddag zien dat het Axel. is ..Hier klopt iets niet
Ik begrijp niet goed wat er niet klopt? Ze moesten raden, en gokten Jordy...quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:20 schreef Rhosyn het volgende:
Uit het streamverslag >>
[..]
hier was het Jordy die niet kan genieten en wat BB liet vanmiddag zien dat het Axel. is ..Hier klopt iets niet
Alleen als ze zich slecht voelt, en denkt ziek te worden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:16 schreef Juultje1981 het volgende:
Jane is wel echt de hele dag door aan het eten.is dat altijd zo of alleen vandaag? Verder geen probleem hoor maar valt mij op
Je ziet toch een plaatje van de tweet of wat het ook is...het is een fan die dit zegtquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed wat er niet klopt? Ze moesten raden, en gokten Jordy...
Ja, en Peter heeft die tweets gequote, zonder de naam te noemen. Maar wat klopt er dan niet?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je ziet toch een plaatje van de tweet of wat het ook is...het is een fan die dit zegt
Oh hoor ze alle 3 iets anders zeggen dat het leuk was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef Droopie het volgende:
Het kartel heeft geen leuke podcast gehad, ze spelen dolletjes, maar ze zijn door de mangel gehaald. Haha.
Mooi ditquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef Droopie het volgende:
Het kartel heeft geen leuke podcast gehad, ze spelen dolletjes, maar ze zijn door de mangel gehaald. Haha.
Peter is de papegaai die quote nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en Peter heeft die tweets gequote, zonder de naam te noemen. Maar wat klopt er dan niet?
Ze zijn gewoon aan het praten hoorquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef Droopie het volgende:
Sharice negeert ze compleet. Maar komt ook niet meer bij
ze had toen Axel uitgekozen omdat die populair was op dat moment vanwege geen aansluiting bij de rest van de groep.Ik vond dat toen ook zielig, maar inmiddels de eerste die wat mij betreft mag wieberen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren ook gewoon tegen Keanu gezegd, toze binnen kwam lagen de verhoudingen anders dan hoe ze nu liggen, maar het spel gaat wel gewoon door. Het dubbelspel-plan is gewoon in het begin bedacht en dat hebben ze gewoon doorgezet ondanks de veranderde persoonlijke verhoudingen.
Het blijft een spel en in het spel lagen de verhoudingen nog steeds hetzelfde, echt bij het kartel heeft ze nooit gehoord en als er iemand op de bank had moeten komen was zij de eerste geweest.
Zo bezopen dat bidden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
Straks ff bidden en dan weer kartel praat en dansjes doen
Nu wel ja, t was gewoon grappig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon aan het praten hoor
echt? ben net thuis maar nee?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Ja Keanu net zo saai als het luisteren naar jouquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu benoemt dat het saai is voor de livestreams en wijst naar buiten.
Hij vergeet dat livestreams geen TV is, livestreams zijn heel vaak saai omdat je kijkt naar hoe mensen leven.
De allereerste BB he die was pas saai...
Al die quotes zijn hyperbolen. Maar ze snappen het allemaal niet. Waarom zou je je er druk over maken. Zo'n huis doet iets met je.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze krijgt bijval.....van het kartel.
Het kartel draaft doorquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het kartel wilde echt pesten, Keanu sprong gelijk even naar Sharice ter steun en het grappig te maken.
Zo heb ik het echt niet gezien. Ze deden alle 5 leuk naar elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het kartel wilde echt pesten, Keanu sprong gelijk even naar Sharice ter steun en het grappig te maken.
Dat kreeg ik niet mee. Goed dat jij het zag.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het geluk was er doordat Mattie met Sharice aan het praten waren toen de bubs terugkwam......quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo heb ik het echt niet gezien. Ze deden alle 5 leuk naar elkaar.
Waarom pubers? Ze hebben antwoord moeten geven op de vragen die ze kregen. Ze vonden het leuk begrijp ik uit de reacties.quote:
Dat was mijn reactie op 1 specifieke vraag die ze kregen. Ik vond het puberantwoorden. Ik vind dat ik dat mag vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom pubers? Ze hebben antwoord moeten geven op de vragen die ze kregen. Ze vonden het leuk begrijp ik uit de reacties.
Misschien omdat ze buikpijn heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
Jane naar de DBK.
Het is toch geen vrijdag
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.quote:
Nee en zeggen ook niet alles wat over bv jane is gezegd. Sharice reageerde leuk maar die 2 mannen totaal niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.
Dat zeiden ze zelfquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.
Ja en misschien is het wel niet uitgezonden zei jordyquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Oh .. er is geen vraag geweest over de POEN
Allemaal naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:46 schreef Puzzie het volgende:
Wie moet er naar huis om een betere sfeer te creëren, ze mochten iedereen noemen![]()
Ra ra wie zouden ze hebben genoemd
Ja maaarwww dan is er niets meer te kijken voor onsquote:
Hele nieuwe ploeg er in met topbewonersquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maaarwww dan is er niets meer te kijken voor ons
Doen ze allebei goed. Eerlijk naar elkaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Toch mooi hoe ze dat nu met elkaar bespreken.
Ja eens.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doen ze allebei goed. Eerlijk naar elkaar
Ik ook en gelukkig komen die vaak met jordy erbij. En moet zeggen met keanu en jolien ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hiervoor kijken we BB ... het spel is ook leuk, maar dit soort gesprekken!
Jordy heeft vaak met mensen zo een open gesprek en geeft ook zijn eigen fouten toe en keano nu in dit gesprek ookquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:56 schreef Droopie het volgende:
Goed gesprek, beetje gek na 5 weken.
Maar beter dan laat dan nooit.
Moet ook niet te lang duren of veel herhalingen.....kan er niet lang naar luisteren,,,,,,quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doen ze allebei goed. Eerlijk naar elkaar
De dynamiek is nu totaal anders idd .. ook een ander clubje , Niels stond er toch anders in.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:56 schreef mazaru het volgende:
Toen Jordy met Niels omging was hij een stuk beter te behappen dan nu hij zichzelf een leider vindt en de arrogantie van hem afdruipt. Met Niels samen stonden ze op 1 level. Er was geen leider en ze luisterden naar elkaar.
Niels zette hem ook regelmatig met zijn voeten weer op de grond. Dat groepje waar hij nu in zit heeft hem als leider gebombardeerd en dat is naar zijn hoofd gestegen. Er is niemand naar wie hij luistert nu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De dynamiek is nu totaal anders idd .. ook een ander clubje , Niels stond er toch anders in.
Eens!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niels zette hem ook regelmatig met zijn voeten weer op de grond. Dat groepje waar hij nu in zit heeft hem als leider gebombardeerd en dat is naar zijn hoofd gestegen. Er is niemand naar wie hij luistert nu.
Niels is er in mijn ogen te vroeg uit gegaan. Had idd heel andere dynamiek geweest nu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De dynamiek is nu totaal anders idd .. ook een ander clubje , Niels stond er toch anders in.
Niels was me er ook wel een maar wel iemand die heel mooi op zichzelf kon reflecterenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niels is er in mijn ogen te vroeg uit gegaan. Had idd heel andere dynamiek geweest nu.
Jawel hoor, als ze het niet willen dat hij iets uithaalt gebeurt het ook niet.quote:
Kan er ook niet echt een peil op trekken.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Toch een rare jongen die Poot
[ afbeelding ]
Djeezes Zodeju !quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk die voeten zijn werk doen in verspreiding......
Denk als je enig oordeel of mening hebt over een panda, dat je een heel eind komt qua vergelijking.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan er ook niet echt een peil op trekken.....
Ik vind Pootje een ransbak maar ook erg grappigquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk als je enig oordeel of mening hebt over een panda, dat je een heel eind komt qua vergelijking.
Ik ben heel erg benieuwd naar morgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat morgen als eerste Keanu wordt gesaved en dat ze Jordy even laten zweten dit keer.
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat morgen als eerste Keanu wordt gesaved en dat ze Jordy even laten zweten dit keer.
Ik heb op hem gestemd dus wmb blijft hij nog evenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.
Het lijkt me heel sterk dat hij wordt weggestemd morgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.
Stemmen al die mensen op Keanu omdat ze hem leuk vinden of omdat ze Jolien er uit willen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
Zo sterk staat Jordy niet meer
[ afbeelding ]
Dit is 100% een Jordy fan die Axel ff demoniseert...quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo natrapperig .. en neem ik met een emmer zout
Snap ik ook niet dat mensen dat doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo natrapperig .. en neem ik met een emmer zout
We moeten nog een dag dus er kan nog veel veranderen , maar ik heb niet op Keanu gestemd omdat ik hem zo geweldig leuk vindquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stemmen al die mensen op Keanu omdat ze hem leuk vinden of omdat ze Jolien er uit willen?
Best een prettige verassing dat Jordy helemaal niet zo hoog staat.
Keanu heeft een boost gekregen van de exbewoners? Zag dat ze op stap waren geweest en Fleur en Lenie riepen hun volgers op om op Keanu te stemmen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stemmen al die mensen op Keanu omdat ze hem leuk vinden of omdat ze Jolien er uit willen?
Ik denk dat ze Jolien eruit willen, maar als ik uit dit groepje zou moeten kiezen wie ik het sympathieks vind dan is dat echt wel Keanu. Over Jordy hoef ik niet te zeggen wat ik van hem vind en Jolien vind ik een gehaaid en sneaky kind die over lijken gaat maar de air heeft van het sympathieke en lieve buurmeisje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Keanu stemmen omdat heel veel Jordy eruit willen hebben. Je ziet het altijd bij dit soort programma’s voor elke fan staan er 2 haters tegenover hierdoor wint er vaak iemand die er een beetje doorheen fietst zoals bij bartquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan laat Keanu maar winnen ook!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:28 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Keanu stemmen omdat heel veel Jordy eruit willen hebben. Je ziet het altijd bij dit soort programma’s voor elke fan staan er 2 haters tegenover hierdoor wint er vaak iemand die er een beetje doorheen fietst zoals bij bart
Nou, toen Jane er op stond met Sharice en Milena stond ze toch met een enorme voorsprong bovenaan ondanks dat heel veel mensen Milena of Sharice eruit wilden hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:28 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Keanu stemmen omdat heel veel Jordy eruit willen hebben. Je ziet het altijd bij dit soort programma’s voor elke fan staan er 2 haters tegenover hierdoor wint er vaak iemand die er een beetje doorheen fietst zoals bij bart
Ik snap dit echt nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, toen Jane er op stond met Sharice en Milena stond ze toch met een enorme voorsprong bovenaan ondanks dat heel veel mensen Milena of Sharice eruit wilden hebben.
Dat geef ik toch ook aan dat mensen stemmen met meer in gedachte wie ze eruit willen hebben en niet zo zeer wie hun favo isquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, toen Jane er op stond met Sharice en Milena stond ze toch met een enorme voorsprong bovenaan ondanks dat heel veel mensen Milena of Sharice eruit wilden hebben.
Er gaat een Nederlandse man uit dus Jolien wordt eerst gesaved.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Het zou een stuk makkelijker worden als de vraag zou zijn wie wij willen dat weggaatquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook aan dat mensen stemmen met meer in gedachte wie ze eruit willen hebben en niet zo zeer wie hun favo is
Als Jordy echt zo populair zou zijn dan had hij veel hoger in de procenten gestaan dan dat hij nu staat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:32 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Dat geef ik toch ook aan dat mensen stemmen met meer in gedachte wie ze eruit willen hebben en niet zo zeer wie hun favo is
Het zijn ook een beetje dagkoersen he, 4 weken geleden stond ik bijna op de banken omdat Keanu weg zou gaan (ging wel niet, mja).quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jordy echt zo populair zou zijn dan had hij veel hoger in de procenten gestaan dan dat hij nu staat.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zijn ook een beetje dagkoersen he, 4 weken geleden stond ik bijna op de banken omdat Keanu weg zou gaan (ging wel niet, mja).
Nu heb ik op hem gestemd
Dat is de poll op X en daar zijn ze veel anti Jordy. Ik wacht op de poll van Salar op Insta, dat zegt me meerquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sowieso. Het ligt er maar net aan hoe ze zich gedragen. Toen Jordy nog met Niels was had ik totaal geen hekel aan hemquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het zijn ook een beetje dagkoersen he, 4 weken geleden stond ik bijna op de banken omdat Keanu weg zou gaan (ging wel niet, mja).
Nu heb ik op hem gestemd
Zijn ook 3 mensen die er nu op staan die mensen over het algemeen leuk vinden. Vorige week stonden er 2 van de 3 op die echt verafschuwd werden buiten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jordy echt zo populair zou zijn dan had hij veel hoger in de procenten gestaan dan dat hij nu staat.
Jolien is nog leuk om naar te kijkenquote:
Bij Jolien zie ik toch ook veel mie mie miequote:Op donderdag 6 maart 2025 16:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jolien is nog leuk om naar te kijken![]()
Het ikke ikke heb ikke inmiddels al genoeg gehoord
Ik had Keanu al veel vroeger in het spel zien gaan, was er in principe ook uit maar had geluk
Het gaat heel spannend zijn. Op deze poll met in de 4000 stemmen staat Keanu bovenaan en ik zie een meet 6000 en daar staat Jordy bovenaan en Keanu onderaan en Jolien weer tweede. We zullen het zien wat het gaat wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik niet omdat ze best knap isquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Jolien zie ik toch ook veel mie mie mie
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het gaat heel spannend zijn. Op deze poll met in de 4000 stemmen staat Keanu bovenaan en ik zie een met meer 6000 en daar staat Jordy bovenaan en Keanu onderaan en Jolien weer tweede. We zullen het zien wat het gaat worden
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik niet omdat ze best knap is
Ja preziez selectief dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En misschien is het beetje psychologie van de koude plank, mensen vinden een underdog vaak leuker om te steunen en mensen houden zeker niet van verliezende partijen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het ligt er maar net aan hoe ze zich gedragen. Toen Jordy nog met Niels was had ik totaal geen hekel aan hem
Klopt ik ben daar eerlijk inquote:
Soms zijn mannen zo simpel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaalquote:
Dat zijn we maar dat was nou net niet het ding waar het nu over gingquote:
Klopt maar ik ga het ook niet verbloemen, Jolien is best knap en ze heeft ook wel wat liefs maar ze valt ook op mannen als Jeff en dat is wel een afknapperquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms zijn mannen zo simpel.
Kan geen tv manipulatie tegen op.
Ik weet nog dat Wicky ze moest inleveren toen hij weg moest (later mocht blijven maar zijn GC kwijt was)quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af of bijv. Jordy zijn GC's aan Mattie zou mogen geven, voor bekend is gemaakt wie het huis moet verlaten? Iemand die het weet?
Volgens mij mag dat niet en hadden ze het hier gister overquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af of bijv. Jordy zijn GC's aan Mattie zou mogen geven, voor bekend is gemaakt wie het huis moet verlaten? Iemand die het weet?
Heeft hij toen met axel en elsa ook gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu zal nu ook wel 'af' zijn.
In de podcast noemde hij nadat Jolien dat al had gedaan, ook Jordy's naam. Dit terwijl ze afgesproken hadden dat ieder elkaar een keer zou noemen als degene die ze het liefst zien gaan van die 3.
Dit zegt 0 Dit is de kleinste poll van alle polls en X is een vergaarbak van ellende en daar hebben ze nog nooit iets goed gehad. Jordy heeft veel medestanders maar ook veel tegenstanders die verzamelen zich bij Keanu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Siert 'm dat ie dus gewoon een eerlijk antwoord geeft ipv het vooraf afgesproken ingestudeerde riedeltje op te dreunenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij toen met axel en elsa ook gedaan.
Yep, er zit deze keer heel veel verschil in de polls, veel meer dan andersquote:
Extra spannend dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, er zit deze keer heel veel verschil in de polls, veel meer dan anders
Ze kunnen toch de tijd zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:53 schreef rinardo het volgende:
Huh alle klokken afgeplakt en toch kunnen ze nog ergens de tijd zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |