Het gaat heel spannend zijn. Op deze poll met in de 4000 stemmen staat Keanu bovenaan en ik zie een meet 6000 en daar staat Jordy bovenaan en Keanu onderaan en Jolien weer tweede. We zullen het zien wat het gaat wordenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Jordy echt zo populair zou zijn dan had hij veel hoger in de procenten gestaan dan dat hij nu staat.
Ja maar dat zie ik niet omdat ze best knap isquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij Jolien zie ik toch ook veel mie mie mie
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het gaat heel spannend zijn. Op deze poll met in de 4000 stemmen staat Keanu bovenaan en ik zie een met meer 6000 en daar staat Jordy bovenaan en Keanu onderaan en Jolien weer tweede. We zullen het zien wat het gaat worden
quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar dat zie ik niet omdat ze best knap is
Ja preziez selectief dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En misschien is het beetje psychologie van de koude plank, mensen vinden een underdog vaak leuker om te steunen en mensen houden zeker niet van verliezende partijen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het ligt er maar net aan hoe ze zich gedragen. Toen Jordy nog met Niels was had ik totaal geen hekel aan hem
Klopt ik ben daar eerlijk inquote:
Soms zijn mannen zo simpel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaalquote:
Dat zijn we maar dat was nou net niet het ding waar het nu over gingquote:
Klopt maar ik ga het ook niet verbloemen, Jolien is best knap en ze heeft ook wel wat liefs maar ze valt ook op mannen als Jeff en dat is wel een afknapperquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soms zijn mannen zo simpel.
Kan geen tv manipulatie tegen op.
Ik weet nog dat Wicky ze moest inleveren toen hij weg moest (later mocht blijven maar zijn GC kwijt was)quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af of bijv. Jordy zijn GC's aan Mattie zou mogen geven, voor bekend is gemaakt wie het huis moet verlaten? Iemand die het weet?
Volgens mij mag dat niet en hadden ze het hier gister overquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vraag me af of bijv. Jordy zijn GC's aan Mattie zou mogen geven, voor bekend is gemaakt wie het huis moet verlaten? Iemand die het weet?
Heeft hij toen met axel en elsa ook gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu zal nu ook wel 'af' zijn.
In de podcast noemde hij nadat Jolien dat al had gedaan, ook Jordy's naam. Dit terwijl ze afgesproken hadden dat ieder elkaar een keer zou noemen als degene die ze het liefst zien gaan van die 3.
Dit zegt 0 Dit is de kleinste poll van alle polls en X is een vergaarbak van ellende en daar hebben ze nog nooit iets goed gehad. Jordy heeft veel medestanders maar ook veel tegenstanders die verzamelen zich bij Keanu.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
Zo sterk staat Jordy niet meer
[ afbeelding ]
Siert 'm dat ie dus gewoon een eerlijk antwoord geeft ipv het vooraf afgesproken ingestudeerde riedeltje op te dreunenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij toen met axel en elsa ook gedaan.
Yep, er zit deze keer heel veel verschil in de polls, veel meer dan andersquote:
Extra spannend dusquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Yep, er zit deze keer heel veel verschil in de polls, veel meer dan anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |