Heeft toch eens haar verhaal gedaan met dat orgie-achtig gedoe in een hotel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien is alles behalve een kloosterzuster als we de verhalen moeten geloven.
David S. zei eens iets als: "Jolleke heeft volgens mij ook best al wat kilometers op haar tellerke"
Misschien gaat die nog wel uitspraken doen wat bewoners overelkaar zeggenquote:
Ik ga weer bijna over mijn nek !quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:26 schreef Snensie het volgende:
Nu zit Jane aan het eten waar ze net de voetjes van pootje heeft verzorgd
Kinki!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jane snijdt de eelt in blokjes voor in de grapefruit salade later in de middag. De schimmels zullen vermengd met olie als dressing gebruikt worden.
Die heeft vast haar handen ontsmet en gewassen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:26 schreef Snensie het volgende:
Nu zit Jane aan het eten waar ze net de voetjes van pootje heeft verzorgd
Die heeft nog niet veel gedaanquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaat die nog wel uitspraken doen wat bewoners overelkaar zeggen
Ach tis niet de eerste keer tochquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef spapaars het volgende:
Dat hangen zou wel eens kunnen duren tot de live.
En de sfeer is niet opperbest met de 2 bondjes die er nu zijn.
Lekker iets knapperigs in je saladequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Jane snijdt de eelt in blokjes voor in de grapefruit salade later in de middag. De schimmels zullen vermengd met olie als dressing gebruikt worden.
Nou, de sfeer van nu hadden we niet eerder.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach tis niet de eerste keer toch
Jawelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou, de sfeer van nu hadden we niet eerder.
tja maar owe als jordy 1300 in zijn zak steekt dan waait het niet over en mag hij “nooit meer in de kluis” xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies lekker laten gaan, het waait wel weer over, net als alle andere weet ik wat voor gates die we hebben gehad
Gemiep om nietsquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Precies lekker laten gaan, het waait wel weer over, net als alle andere weet ik wat voor gates die we hebben gehad
Zelfs dat waait over en wie weet gaat de kluis wel niet meer openquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
tja maar owe als 1300 in zijn zak steekt dan waait het niet over en mag hij “nooit meer in de kluis” xD
Jane voelt er zich zelf ook wel kut overquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:31 schreef Kodiak100 het volgende:
dat snap ik wel maar ze gaan die actie nu wel gebruiken om hun eigen gedrag goed te keuren..quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zelfs dat waait over en wie weet gaat de kluis wel niet meer open
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane voelt er zich zelf ook wel kut over
Ook al doet ze zo haar best dit niet te uiten
Deed ze dat maar
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar zietquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Ze nemen het allemaal veel te persoonlijk in mijn ogen
Ze begint er elke keer weer overquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het er echt wat doet, maar zelfs al zou het zo zijn, ik denk niet dat het veel verschil maakt.
Ze nemen het allemaal veel te persoonlijk in mijn ogen
Heeft ze gisteren ook gewoon tegen Keanu gezegd, toen ze binnen kwam lagen de verhoudingen anders dan hoe ze nu liggen, maar het spel gaat wel gewoon door. Het dubbelspel-plan is gewoon in het begin bedacht en dat hebben ze gewoon doorgezet ondanks de veranderde persoonlijke verhoudingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:30 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
bah, jane zogenaamd “hint” gegeven dat ze het dubbelspel speelde en dus het kartel niet zo moet miepen dat ze nu belazerd zijn door haar xD
man man man wat een vertoning van Jane
je werd toch zogenaamd buitengesloten muv Axel? en welke groep omarmde jou en nam je in vertrouwen?
maarja nu roepen ze wel ineens allemaal “is maar een spel”
Welneequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar ziet
hoe deze actie van haar, en haar zogenaamde dubbel spel, nu wordt opgevat.. je ziet het in haar gezicht; die is continu aan het malen xD
ja, zou ze niet moeten doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jane is vooral bezig met hoe de buitenwereld haar ziet
hoe deze actie van haar, en haar zogenaamde dubbel spel, nu wordt opgevat.. je ziet het in haar gezicht; die is continu aan het malen xD
ja maar dan is het toch domweg gelul met haar dubbelspelquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ze gisteren ook gewoon tegen Keanu gezegd, toen ze binnen kwam lagen de verhoudingen anders dan hoe ze nu liggen, maar het spel gaat wel gewoon door. Het dubbelspel-plan is gewoon in het begin bedacht en dat hebben ze gewoon doorgezet ondanks de veranderde persoonlijke verhoudingen.
Het blijft een spel en in het spel lagen de verhoudingen nog steeds hetzelfde, echt bij het kartel heeft ze nooit gehoord en als er iemand op de bank had moeten komen was zij de eerste geweest.
Dat is ook precies de fout die men in mijn ogen elk jaar maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als in dat huis zit
Ga je dingen persoonlijk nemen
Je ziet het elk jaar weer
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
WelneeDie weet wel hoe het buiten werkt qua kritiek
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..
ik wil niet zeggen dat ik absolute mensenkennis heb maar wel dusdanig dat ik dat direct zie bij zo’n meisje
Als er iemand niet onzeker is over het spel dan is dat Jane welquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja daarom is ze ook zo onzeker als wat.. ze ziet er leuk uit en dat helpt haar ver maar van binnen is zij net zo onzeker..
ik wil niet zeggen dat ik absolute mensenkennis heb maar wel dusdanig dat ik dat direct zie bij zo’n meisje
Mag toch hopen dat ze handschoenen aan had......quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:27 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |