abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216907011
BB hallo Axel , deze keer mag je wel meedelen aan de prijzenpot _O-
Axel: beetje domme zet
187 euro (weer zelfde verhaal dat 1 iemand niet mee doet..)

Jane kijkt naar haar sleutel.. die wil ze graag kopen maar dat mag nu niet.
Ze pakt 188 euro.

Jolien Ook de vraag over Jordy die niet mee doet met de verdeling. BB zegt:wat een gulle bewoner moet dat zijn wat is diegene zijn naam?
van Jolien had hij geld mogen pakken. Bb zegt: wellicht zijn manier om berouw te tonen.
ze pakt 187

Sharice ook 187
bb : 1 iemand deelt niet mee
Sharice: heb gister begrepen dat 1 iemand al een groot bedrag heeft, vanuit de groep is besloten dat hij niet mee deelt.
BB: is dat door de groep besloten of hemzelf?
Sharice: door de groep!

Keanu:
BB 187 euro zit nog in de pot
keanu: hmm mensen hebben meer gepakt. maar zal me worst wezen
Keanu maakt een grapje dat het van Pootje egoistisch was dat hij geen 1 euro pp overliet.
Keanu laat 1 euro over voor Jordy , fooi of genadebrood noemt bb het.

bb je hebt deze week kennis gemaakt met het fenomeen prei hoe was dat :D
Keanu: Hij vond het lekker. Je kunt niet weten of het lekker is als je het nooit hebt geproefd en heb het nu niet alleen over eten :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Kissingbird op 03-03-2025 13:41:05 ]
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
pi_216907392
Verdeling van het geld! ¤1300 gewonnen! Jordy zegt niks te willen.. Dus ieder hoort ¤187 te pakken😅
Niet iedereen heeft 187 gepakt, Keanu gaat als laatste, er is nog ¤178 over.. Hij besloot ¤177 te pakken! En het spelletje met Jordy mee te spelen, Keanu heeft ¤1,00 overgelaten voor hem, Jordy moet hier heel hard om lachen, om die ene euro. Bedrag staat voor liefde zegt bb. Jordy zegt dus nu ik ben heel lief geweest en heb me zelf uitgesloten .Hij zegt dat hij heeft laten zien, dat het spel niet altijd hetzelfde verloopt, ik mag nu niet meer als 1e de kluis in, dat is het resultaat, maar dat is niet anders.

Jordy zijn saldo is nu 3027 met die ene euro erbij

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_216908110
Opeens klinkt er FREEZE
Marco Schuitmaker komt zingend binnen zingen. *O*
Hij loopt naar iedere bewoner toe en probeert of ze mee willen zingen.. of een high five willen geven.. of zegt wat tegen ze :D

Bij het weggaan zegt hij:" jullie krijgen vanavond een feestje.'
Tegen Jordy zegt hij nog net voor hij de deur uitloopt: Jordy doe je best.

filmpje van @Ebinas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander filmpjes van @Jockari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
BB: bewoners gefeliciteerd UNFREEZE

[ Bericht 20% gewijzigd door Kissingbird op 03-03-2025 14:40:29 ]
pi_216909734
16:45
Keanu en Matt zijn in de Panic Room aan het knutselen voor de fans.

.

In de woonkamer zitten Sharice, Jane, Sharice en Pootje. Ze overleggen wie ze erop zullen zetten.
Axel stelt JMJ voor (Jordy, Matt en Jolien). Axel wil z'n censuur inzetten op Jordy.

Ze denken dat de andere groep op Axel, Sharice en Pootje gaan.

Axel : JMJ en als jij [Jane] nou even je toneelstukje doet. En ik hoop dat mensen de actie van J niet waarderen, dat hij naar huis gaat.
pi_216911509
19:20
Marco Schuitenmaker verschijnt ineens nog even op het scherm. Hij zegt dat hij het leuk vindt dat ze fan van hem zijn, en dat hij ook fan van hun is, hij wenst ze een fantastisch feest en nodigt ze allemaal uit voor een concert.

Na een minuutje komt Marco nog heel even terug op het scherm: Oh ja, 1 ding vergeten, zoals jullie altijd zeggen: het wordt vandaag een TOPDAG en een TOPFEEST.

19:35
BB : "Bewoners, jullie hebben vandaag met succes de freeze doorstaan en gehaald. Vooral omdat Marco het jullie niet gemakkelijke maakte. Daarvoor moeten jullie beloond worden. Ik heb de fans gevraagd wat het thema van het feest zou moeten worden. Het thema is apres-ski. Alle spullen liggen klaar in de DR"

SPOILER
20:30
Zoals met alles in BB duurt het wel even voordat er ook daadwerkelijk iets gebeurd. Om half negen is het nog steeds wachten op het feestje.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 03-03-2025 20:28:00 ]
pi_216913776
Indruk van het feestje, gifjes

SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door rinardo op 03-03-2025 22:01:41 ]
  dinsdag 4 maart 2025 @ 06:08:36 #232
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_216915980
Drie alarmen geweest de afgelopen nacht .... ;)

Axel en Jane uit bed om te knutselen - 4 maart 2025.
SPOILER
Sharice en David uit bed om te knutselen - 4 maart 2025.
SPOILER
Jolien en Jordy uit bed om te knutselen - 4 maart 2025.
SPOILER
.
pi_216916617
Afgelopen nacht 3 x alarm voor het pimpen
Axel Jane, 1.20
Sharice David 3.00
Jolien Jordy om 5.30
Ze gaan de goede kant op (foto's)

SPOILER
pi_216917620
9.30

Peter schreeuwt
"Wie zou er nu de lul zijn"

Peter “deze bewoner is zoveel met het spel bezig die vergeet echt te genieten soms” Pootje zegt lachend. Ja da weet ik wel over wie dat gaat

Peter “deze bewoner moet echt even wat meer gaan doen, die beweegt alleen maar om op een nieuwe plek te gaan liggen

[ Bericht 10% gewijzigd door rinardo op 04-03-2025 12:12:33 ]
pi_216919446
Na een lange streamlock komen de bewoners terug
Ze hebben een spel gespeeld, raden wat de kijkers van hun vinden op verschillende vlakken
Sharice is lichtelijk geīrriteerd , dat Jolien boven haar stond in de lijst,
''wie doet het meest in het huishouden''

Geld verdiend:
Sharice 300
Jane, Pootje en Axel 400
Keanu 500
Jolien 800
Jordy 900
Mattheus 1100

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 04-03-2025 12:44:02 ]
pi_216922062
In de middag , zijn een aantal bewoners weer aan het Fröbelen, met de items van de kijkers

SPOILER
pi_216922725
17:12
Het alarm voor het Atelier gaat
BB spreekt de bewoners toe
Bewoners
Nu begint de laatste mogelijkheid om te werken in het atelier 1,5 uur met zijn allen. Jullie bepalen zelf hoe deze tijd te verdelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB wordt wakker:
Bewoners, ik zie 3 mensen in het atelier. Dat is niet toegestaan.
Er mogen max 2 mensen in het atelier. Van shift wisselen mag natuurlijk wel.

Keanu, een praktische mededeling ivm je gitaar: die is nog erg nat, ik heb hem buiten gelegd om te drogen.
Dat wil dus wel zeggen dat je er niet aan zult kunt verderwerken.
Zoals je weet had ik er niet veel vertrouwen in nadat je begon met die krassen (schuren), maar hij is uiteindelijk wel fraai geworden.......... Ja Keanu, dat hoort ook bij kunst, het werk als af verklaren. ...........Ik kan je verzekeren Keanu, er zitten genoeg spetters op de gitaar.

(op S1 was niet te horen wat Keanu zelf zei/vroeg)
tekst dus van @Jackiegekkie

[ Bericht 73% gewijzigd door Kodiak100 op 04-03-2025 17:35:22 ]
pi_216923033
Om 17.00 gaan Jane en Pootje verder met knutselen , als om 17.45 Jane klaar is, gaat Sharice verder met haar knutselwerkje

SPOILER
pi_216923999
19:30

Het knutselen is inmiddels afgesloten door Big Brother. Hoewel sommige bewoners graag nog wat meer tijd hadden gehad, was Big Brother onverbiddelijk. en moest alles terug naar de Panic Room.
Er is inmiddels ook gegeten de basics en ijs stonden vandaag op het menu.
Pootje en Sharice doen de afwas vanavond.

21:00
Alle eigenaren van de ingeleverde voorwerpen zijn naar hun voorwerp komen kijken in de GR.
Ze mochten tevens een 1/4 vrijstelling uitdelen aan het voorwerp dat ze het mooist geworden vonden.
Dit mocht niet hun eigen voorwerp zijn:
De verdeling is als volgt:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 21:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
2/4 Axel - gekregen van Remi [tafeltje] Shana [speelgoedkoffer]
1/4 Matti - gekregen van Damien [kabouter]
4/4 Jane - gekregen van Jasmijn [bloempot], Indy [gitaar], Tim [mini-basket] en Mieke [Venus-beeld]
1/4 Pootje - gekregen van Rob [kinderstoel]

[ Bericht 13% gewijzigd door Kodiak100 op 05-03-2025 10:35:56 (spelling ) ]
pi_216930405
Vrijstelling voor jane!!!!!! Door de kwart vrijstellingen van hun gemaakte kunstwerken! ze had 4 kwartvrijstellingen.

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door rinardo op 05-03-2025 16:51:04 ]
pi_216931110
Peter leest weer een bericht van de kijker voor.

SPOILER

[ Bericht 31% gewijzigd door rinardo op 05-03-2025 16:51:14 ]
pi_216931523
De bewoners met een kwart of helft van een vrijstelling werden geroepen naar de Gameroom, om de gedeeltes van de vrijstellingen te verdelen.
Ze hadden,
2/4 Axel
1/4 Matti
1/4 Pootje
Ze kwamen terug en het werd duidelijk dat Axel hem heeft gekregen
Er zijn nu 2 vrijstellingen
SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door rinardo op 05-03-2025 16:51:31 ]
pi_216931830
10:30

Nominatie Alarm
Bewoners het is tijd om te nomineren
Maar allereerst een belangrijke mededeling alle GameChangers die in omloop zijn, zijn nog deze en de volgende nominatie ronde geldig.

Axel mag het nominatie bal aftrappen
pi_216932982
Iedereen is naar de Dagboekkamer geweest om te nomineren, als laatste wordt Mattheus terug geroepen waarschijnlijk om de vraag van BB te beantwoorden, zet je de GC ''De Redding" in? Hij komt terug en roept shit shit kanus man shit shit.
Zegt tegen Jordy: plottwist,
Jordy zegt we gaan het zien morgenochtend,
Jordy zegt ik ben ook niet helemaal dom,
Mattie vraagt , wat bedoel je,
Jordy zegt we gaan het zien morgenochtend.
Mattie zegt nog eens KANUS SHIT MAN
Mattie, je weet toch waarom ik weg was he
Jordy, ja natuurlijk weet ik dat
Mattie, ik kan niets zeggen, maar ik snap niets
Mattie, we moeten morgen zoveel bespreken kanus kanus kanus kanus
Keanu komt erbij
Mattie zegt ik mag niets zeggen, maar we hebben iets over het hoofd gezien, we wisten het niet.
Keano zegt OH nee OH nee, toch niet 3?
Mattie , je wilt niet weten hoe moeilijk ik het heb maar ik kan niets zeggen, het enigste is, we hebben iets over het hoofd gezien, KANUSSS
Mattie, ik heb niet veel momenten gehad dat ik me niet lekker voelde, maar dit is er 1tje van.
Keanu: is het echt zorgwekkend?
Mattie, ze (sharice) krijgt te horen dat de redding is ingezet
Jordy, zijn er meer gamechangers dan we dachten?
Keanu, Mensen 1 ding is zeker, als ik vrijdag ga, dan hebben jullie mijn bloedgeld, en dat is veel!!

[ Bericht 4% gewijzigd door rinardo op 05-03-2025 12:37:30 ]
pi_216934957
Nominaties worden bekend gemaakt: Keanu Jolien en Jordy zijn genomineerd deze week.
Jordy mocht deze week niet stemmen hoorde hij toen hij wilde gaan stemmen (gc censuur is tegen hem ingezet).

Het groepje van Jordy, Matthie, Jane, Keanu is er vanmiddag ook achter gekomen dat Jane dubbel spel heeft gespeeld. (mee praten in hun groepje , doen alsof ze bij hun hoort en info doorspelen aan het andere groepje).
pi_216935708
Nominaties worden bekend gemaakt: Jordy Keanu en Jolien zijn genomineerd deze week.

pi_216944617
9.35 uur er klinkt een nieuw geluid in het huis :D

bb: tijd voor een spel :B :B
Jullie mogen zometeen 1 voor 1 naar de DR komen, de volgorde bepaal ik.
Ik kan al vertellen iedereen komt aan de beurt.
Voor nu alle bewoners naar de slaapkamer
Als je nog naar de wc moet dan is dit het moment.
pi_216944738
Axel mag als eerste naar binnen.
Jordy daarna.

Als Jordy naar buiten komt gaat hij naar Axel en praten ze over het spel.
Wat duidelijk wordt is dat ze quotes gelezen hebben van fans en die moesten koppelen aan de personen in het huis.
BV spraakwaterval --> Keanu (hadden ze allebei aan hem gekoppeld)
Nog een vb wat ze gaven: fiets door alle nominaties heen --> allebei Pootje ingevuld.

[ Bericht 27% gewijzigd door Kissingbird op 06-03-2025 10:26:25 ]
pi_216946726
Uitslag bovenstaand spel

Axel - 4 goed - 400 euro
Jordy - 5 goed - 500 euro
Jane - 3 goed - 300 euro
Jolien - 4 goed - 400 euro
Pootje - 2 goed - 200 euro
Mattheus - 4 goed - 400 euro
Sharice - 4 goed - 400 euro
Keanu - 4 goed - 400 euro

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door rinardo op 06-03-2025 17:50:14 ]
pi_216946747
BB deelt de uitslag van het gespeelde twitter-comments-spel:

Axel - 4 goed - 400 euro
Jordy - 5 goed - 500 euro
Jane - 3 goed - 300 euro
Jolien - 4 goed - 400 euro
Pootje - 2 goed - 200 euro
Mattheus - 4 goed - 400 euro
Sharice - 4 goed - 400 euro
Keanu - 4 goed - 400 euro

Daarna krijgen ze alle tweets te zien op de schermen in de woonkamer.

SPOILER: Alle tweets
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')