Jawel hoor, als ze het niet willen dat hij iets uithaalt gebeurt het ook niet.quote:
Kan er ook niet echt een peil op trekken.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:10 schreef Jockari het volgende:
Toch een rare jongen die Poot
[ afbeelding ]
Djeezes Zodeju !quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk die voeten zijn werk doen in verspreiding......
Denk als je enig oordeel of mening hebt over een panda, dat je een heel eind komt qua vergelijking.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan er ook niet echt een peil op trekken.....
Ik vind Pootje een ransbak maar ook erg grappigquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk als je enig oordeel of mening hebt over een panda, dat je een heel eind komt qua vergelijking.
Ik ben heel erg benieuwd naar morgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat morgen als eerste Keanu wordt gesaved en dat ze Jordy even laten zweten dit keer.
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:20 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat morgen als eerste Keanu wordt gesaved en dat ze Jordy even laten zweten dit keer.
Ik heb op hem gestemd dus wmb blijft hij nog evenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.
Het lijkt me heel sterk dat hij wordt weggestemd morgenquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Keanu een brave jongen, maar zijn tijd is meer dan op voor het programma.
Stemmen al die mensen op Keanu omdat ze hem leuk vinden of omdat ze Jolien er uit willen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
Zo sterk staat Jordy niet meer
[ afbeelding ]
Dit is 100% een Jordy fan die Axel ff demoniseert...quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo natrapperig .. en neem ik met een emmer zout
Snap ik ook niet dat mensen dat doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo natrapperig .. en neem ik met een emmer zout
We moeten nog een dag dus er kan nog veel veranderen , maar ik heb niet op Keanu gestemd omdat ik hem zo geweldig leuk vindquote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stemmen al die mensen op Keanu omdat ze hem leuk vinden of omdat ze Jolien er uit willen?
Best een prettige verassing dat Jordy helemaal niet zo hoog staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |