Ja Keanu net zo saai als het luisteren naar jouquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu benoemt dat het saai is voor de livestreams en wijst naar buiten.
Hij vergeet dat livestreams geen TV is, livestreams zijn heel vaak saai omdat je kijkt naar hoe mensen leven.
De allereerste BB he die was pas saai...
Al die quotes zijn hyperbolen. Maar ze snappen het allemaal niet. Waarom zou je je er druk over maken. Zo'n huis doet iets met je.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar ze krijgt bijval.....van het kartel.
Het kartel draaft doorquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het kartel wilde echt pesten, Keanu sprong gelijk even naar Sharice ter steun en het grappig te maken.
Zo heb ik het echt niet gezien. Ze deden alle 5 leuk naar elkaar.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het kartel wilde echt pesten, Keanu sprong gelijk even naar Sharice ter steun en het grappig te maken.
Dat kreeg ik niet mee. Goed dat jij het zag.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:38 schreef Droopie het volgende:
+1 Voor Keanu
Het geluk was er doordat Mattie met Sharice aan het praten waren toen de bubs terugkwam......quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo heb ik het echt niet gezien. Ze deden alle 5 leuk naar elkaar.
Waarom pubers? Ze hebben antwoord moeten geven op de vragen die ze kregen. Ze vonden het leuk begrijp ik uit de reacties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |