Dat was mijn reactie op 1 specifieke vraag die ze kregen. Ik vond het puberantwoorden. Ik vind dat ik dat mag vinden.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom pubers? Ze hebben antwoord moeten geven op de vragen die ze kregen. Ze vonden het leuk begrijp ik uit de reacties.
Misschien omdat ze buikpijn heeft?quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:43 schreef Rhosyn het volgende:
Jane naar de DBK.
Het is toch geen vrijdag
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.quote:
Nee en zeggen ook niet alles wat over bv jane is gezegd. Sharice reageerde leuk maar die 2 mannen totaal niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.
Dat zeiden ze zelfquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kon dit er niet zo goed op uitmaken.....volgens mij hadden ze lol gehad.....tuurlijk zal sommige vragen niet mals zijn maar ze zitten totaal niet in zak en as.
Ja en misschien is het wel niet uitgezonden zei jordyquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Oh .. er is geen vraag geweest over de POEN
Allemaal naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:46 schreef Puzzie het volgende:
Wie moet er naar huis om een betere sfeer te creëren, ze mochten iedereen noemen![]()
Ra ra wie zouden ze hebben genoemd
Ja maaarwww dan is er niets meer te kijken voor onsquote:
Hele nieuwe ploeg er in met topbewonersquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maaarwww dan is er niets meer te kijken voor ons
Doen ze allebei goed. Eerlijk naar elkaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Toch mooi hoe ze dat nu met elkaar bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |