mwa ik vond de terugkaatser van Jordy toch wel een stukje meer entertainment dan deze actie xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:40 schreef wesley000000 het volgende:
[..]
ja, zou ze niet moeten doen.
was van in al de jaren BB de beste (spel)tactische zet ooit, zover ik mij kan herinneren
Het is en blijft een spel, en het is daar hoe de wind waait, waait mijn jasjequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:34 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat snap ik wel maar ze gaan die actie nu wel gebruiken om hun eigen gedrag goed te keuren..
zoals gister ook in de uitzending gezegd; Axel gaat een keer wel de 10k pot pakken bijvoorbeeld en dan roepen “tja maar jordy”
het blijft gewoon tegenstrijdig wat ze daar elke dag roepen
Klopt, maar begrijp het ook wel, je hebt alleen elkaar om mee te praten en je bouwt een band op, soms een echte vertrouwensband en als die beschaamd wordt, dan trek je je dat persoonlijk aan. Dan denk ik dat je vergeet dat het een spel is, je leeft ook samenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is ook precies de fout die men in mijn ogen elk jaar maakt
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maaktquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als er iemand niet onzeker is over het spel dan is dat Jane wel![]()
Maar goed wij kijken allebei op een andere manier
Gelukkig nemen ze het zelf allemaal niet zo serieusquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:41 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar dan is het toch domweg gelul met haar dubbelspel
ze werd letterlijk uitgekotst door de halve groep na die “kringspier” aanvaring
ze dachten jordy er even uit te spelen en dat mislukte waardoor hun “team” met elsa en wicky uit elkaar viel want dat was het initiele plan; elsa, wicky, jane de drie musketiers (uit de antillen)
Dat hoort er ook bij, zo is het ieder jaar met de meestequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maakt
net als velen in dat huis zijn die alleen maar bezig hoe het beeld is wat mensen van hun hebben.. dat heb ik bijvoorbeeld bij een jordy of pootje veel minder
Nee , daar is zij zich bewust van, Jane is geen newbie in die wereld , misschien dat ze daarom juist het spel speelt zoals ze het speelt ,. Kritiek krijg je sowieso wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:48 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
nee daar ben ik het niet mee oneens, zij is absoluut zeker over haar spel maar het is de kijk van de buitenwereld wat haar onzeker maakt
net als velen in dat huis zijn die alleen maar bezig hoe het beeld is wat mensen van hun hebben.. dat heb ik bijvoorbeeld bij een jordy of pootje veel minder
klopt helemaal!quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
je kunt wel zeggen dit is een spel bla bla, je moet als enige overblijven bla bla
maar zoals dit backstabberig gedrag van Jane richting Jolien, en ik geloof Jolien wel als het type die wel bv BB ziet als het sociale experiment wat het ooit was, oké ze is niet de meest tactische speler, maar goed het siert haar echt geweldig hoe ze al deze tijd gewoon eerlijk is, hoe ze wel weet om voor zichzelf op te komen waar nodig, maar ook al deze tijd loyaal gebleven richting Jordy, Keanu, Mattie (zelfs toen Jeff er nog in zat)
ik weet zeker dat Jolien oprecht was richting Jane, want na dat kringspier incident had Jolien haar ook al gelijk kunnen negeren zoals Milena dat toen langere tijd deed, maar Jolien benaderde Jane zelf met dat ze een klik met haar voelde bij Jane haar binnenkomst in de gameroom (bestuurskamer) bij die sollicitaties
zeker xD maar daar irriteer ik mij wel aan want je krijgt daardoor nooit oprecht een persoon te zienquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij, zo is het ieder jaar met de meeste
Ze eten toch veel meer dan alleen die saus?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:51 schreef riri het volgende:
Daar gaan ze weer, weer die sauzen gemaakt van bloem en melk,elke dag eten ze diezelfde saus, morgen allemaal weer opgezette buik en buikpijn, de darmen krijgen geen enkel herstel
ik ben óók geen newbie in die wereld en ik kan met zekerheid vertellen dat de meeste mensen juist in die wereld, van validatie en aandacht, de meest onzekere types rondlopenquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , daar is zij zich bewust van, Jane is geen newbie in die wereld , misschien dat ze daarom juist het spel speelt zoals ze het speelt ,. Kritiek krijg je sowieso wel.
Ik heb het over Jane niet over jouquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik ben óók geen newbie in die wereld en ik kan met zekerheid vertellen dat de meeste mensen juist in die wereld, van validatie en aandacht, de meest onzekere types rondlopen
daarom is BB ook zo’n mooi spel want je kan niet 24/7 voor 13 weken lang een masker ophouden, en dat blijkt ook
dat hele stoere chick imago is niets anders dan een rol die men aanneemt om het onzekere te verdoezelen
ja ze nemen het ook veel te serieus xDquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig nemen ze het zelf allemaal niet zo serieus
Is de Bechamel voor de lasagnequote:Op donderdag 6 maart 2025 14:51 schreef riri het volgende:
Daar gaan ze weer, weer die sauzen gemaakt van bloem en melk,elke dag eten ze diezelfde saus, morgen allemaal weer opgezette buik en buikpijn, de darmen krijgen geen enkel herstel
DIt gaan we niet doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:56 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
kerel je baits werken niet bij mij, had je dat nog niet door xD
ik dacht trouwens dat je gister riep dat je niet discussieert hier
Welke tweet had zij dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De tweet zit Sharice duidelijk erg dwars, ze blijft erop terug komen. Nu moet ik zeggen dat ik hem ook niet op haar vond slaan, maar eerder aan Pootje of Axel moest denken, daar had ik hem eerder bij geplaatst.
Weet het niet precies, maar kwam er op neer dat ze de hele dag in de zon lag en kussens verplaatstequote:
Milena heeft haar tot bijna het eind genegeerd. Veranderde toen Axel mensen nodig had voor zijn bondje.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
je kunt wel zeggen dit is een spel bla bla, je moet als enige overblijven bla bla
maar zoals dit backstabberig gedrag van Jane richting Jolien, en ik geloof Jolien wel als het type die wel bv BB ziet als het sociale experiment wat het ooit was, oké ze is niet de meest tactische speler, maar goed het siert haar echt geweldig hoe ze al deze tijd gewoon eerlijk is, hoe ze wel weet om voor zichzelf op te komen waar nodig, maar ook al deze tijd loyaal gebleven richting Jordy, Keanu, Mattie (zelfs toen Jeff er nog in zat)
ik weet zeker dat Jolien oprecht was richting Jane, want na dat kringspier incident had Jolien haar ook al gelijk kunnen negeren zoals Milena dat toen langere tijd deed, maar Jolien benaderde Jane zelf met dat ze een klik met haar voelde bij Jane haar binnenkomst in de gameroom (bestuurskamer) bij die sollicitaties
O die, dacht ook dat die voor Axel of Pootje was.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar kwam er op neer dat ze de hele dag in de zon lag en kussens verplaatste
was meer logisch dan tactisch wist dat iedereen op hem ging.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
mwa ik vond de terugkaatser van Jordy toch wel een stukje meer entertainment dan deze actie xD
vooral omdat je mensen makkelijk kunt misleiden in dit spel dus echt een intensief tactische actie was het ook weer niet imo
Gok ook dat het een bericht is uit de tijd van Milena, toen liep ze vooral Milena achterna om neer te ploffen daar waar Milena ging zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de tweet van Sharice slaat op minstens de helft van de bewoners.
Ja, dat kan ook....misschien had Milena er ook wel een maar ja.....quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die, dacht ook dat die voor Axel of Pootje was.
Of de tweet moet gemaakt zijn toen Milena er nog was. Toen lag ze ook altijd
Andere tijden iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gok ook dat het een bericht is uit de tijd van Milena, toen liep ze vooral Milena achterna om neer te ploffen daar waar Milena ging zitten.
Deze mensen kunnen ook beter koken dan vorig jaarquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
Wat ze dit jaar wel beter doen dan vorige BB is de recepten lezen......
Wie kookte er toen eigenlijk??quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Deze mensen kunnen ook beter koken dan vorig jaar
Ik weet nog wel een keer dat Ash en Karen kookten en dat was niet zo'n succes , ik weet niet alles meerquote:
Pootje geef poot!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pootje af, in je mand
Braaf Pootje
1ste coronaseizoen kookte Nick iedere dag spagetti.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een keer dat Ash en Karen kookten en dat was niet zo'n succes , ik weet niet alles meer![]()
Maar hier is wel meer rust qua koken
Nou die knul uit Amsterdam met die tuinbroek kon ook wel koken toch. Kom even niet op zijn naamquote:
Dat weet ik helaas nog maar al te goedquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
1ste coronaseizoen kookte Nick iedere dag spagetti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |