Dat is wel bijzonderquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
De ex-bewoners vragen vrijwel allemaal om een stem op Keanu op Instagram
dat gevoel heb ik ook bij het kartel, hoeveel keer hebben ze al niet gezegd "wij verdienen niet om op de bank te zitten" en niet alleen deze week.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het anders
en mijn mening
Jane heeft op meerdere manieren geprobeerd mensen mee te krijgen met haar plan
niet gelukt dus moest ze met team we voelen ons beter dan de rest
Mijn stem gaat naar Keanuquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
Aangezien de kijker Decision Maker is deze week, heeft BB op IG een stemming geplaatst:quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:33 schreef Kodiak100 het volgende:
BB hoopt op zeker nog wat Sensa beelden dat ze nu de nominaties er alvast in gooien
Laten we maar afwachten of er nog wat komt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we maar afwachten of er nog wat komt.
Stemmen is nog niet mogelijk.
[..]
[..]
Zeker wel, als een tijdjequote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zo een kort geheugen allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
Tuurlijk Sharice je hebt niemand persoonlijk achter de rug om gelult. Je hebt Jordy niet een klant genoemd toch.
Ja hoor! Er kan gestemd worden!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel hoor?? Spuit 11quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja Sharice die ineens de hoeder van het huis speelt. Dat je niet de verkeerde moet zeggen...quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
Gesprekje over het gedrag van Jordy
tussen Mattie en Sharice, helaas werkt Gyazo niet mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja hoor! Er kan gestemd worden!![]()
Go Keanu!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Salar heeft al een Twitterpoll geopend.. Daar is Jolien de verliezer
Ja nu wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja hoor! Er kan gestemd worden!![]()
Go Keanu!
Mattie sprak ook over Jordy, niets lelijksquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Ja Sharice die ineens de hoeder van het huis speelt. Dat je niet de verkeerde moet zeggen...
Salar is ook niet heilig. Die zat er vorige week ook langsquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Zijn Twitter poll geeft meestal een verkeerd beeld. Zijn insta poll heeft het vaker bij het rechte eind.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Commentaar Op Streams. Kan er ook niks aan doen dat het de hele tijd op stream isquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan er aan apart boos op Jordy of Axel topic komen
Zou fijn zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Dejavuquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
5 mannen, 2 vrouwen volgende week
meest beschamende big brother seizoen ooit wereldwijd als dit dus zou gebeuren
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens zelf wat verzinnen.
Dit is gewoon Karma in drievoudquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Inderdaad en we zien dat ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef Ireth het volgende:
Jordy mag geen steken onder water geven van Jaxel en ondertussen lopen ze hem wel contineu na te doen en op die manier uit te lokken en te provoceren
Tis niet te gelovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy maakt overuren in het jaloerse breintje van Axel. Rent free.
die heeft daar ruimte genoeg om te logeren in de bovenkamer bij Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy maakt overuren in het jaloerse breintje van Axel. Rent free.
Dat is irritant.. hij is er al vanafquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja ga lekker op het aanrecht zitten Axel
Zoj reageren zo walgelijk terwijl ze niet eens genomineerd zijn. Is al sinds gister dat ze zich zo kinderachtig gedragen die lui.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat ben je stoer Axel
en oh jane wat had ik jou verkeerd zitten wat ben jij een vies mokkel
Het is sowieso een kutsfeer. ik had de hoop Jordy had slimmer geweest was en gewoon stil was blijven zitten terwijl hij geknipt en geschoren wordt dan sta je er pas echt bovenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef Ireth het volgende:
Jordy mag geen steken onder water geven van Jaxel en ondertussen lopen ze hem wel contineu na te doen en op die manier uit te lokken en te provoceren
ja inderdaad hele tijd jankenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoj reageren zo walgelijk terwijl ze niet eens genomineerd zijn. Is al sinds gister dat ze zich zo kinderachtig gedragen die lui.
Ook de manier hoe ze nu doet echt hoor.....volgens mij stijgt de euforie naar haar hoofd....quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat ben je stoer Axel
en oh jane wat had ik jou verkeerd zitten wat ben jij een vies mokkel
nou echt welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook de manier hoe ze nu doet echt hoor.....volgens mij stijgt de euforie naar haar hoofd....
Zoals ieder jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lig hier dubbelWat gaan mensen hier ver in mee..Tis een spel hoor, het is de bedoeling dat het vermaak is. Denk om je hart enzooo
Nee ham is varken en carpaccio is rund.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Zo lekker meloen met ham zegt Axel
Is carpaccio ham?
Jordy zei ook van goed gespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Ik kom hier even voor uit lurkstand :
Ik vind het geweldig hoe het nu loopt, kartel haast volledig op de bank
kan alleen maar zeggen dat de anderen het zo goed hebben gespeeld
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
En dat is misluktOp een geweldige manier vind ik
Ik ben nu wel voor een finale van Axel, Jane, Sharise
Jane heeft dit idd goed gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is gewoon cringe hoe Jane doet, zei ze ook tegen Jolien, dus dit mag ik nu ook over haarzelf zeggen dan
De kaartclub en 24kitchen kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
Vergeet "aaahhhh neeeeee!" niet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
en dat xoxo gossip girl van d'r kots ik onderhand van
Waakvlammetje en iedereen loopt met benzine te strooien...quote:
Ze hebben nu een podcastquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaar kregen de genomineerden nog wel een etentje oid dat is dit jaar ook nog niet geweest
Zo iets inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:01 schreef Kodiak100 het volgende:
De vraag is alleen nog maar daar binnen
Wie steekt de lucifer aan
Die van vorige week nog steeds niet gezienquote:
Nou dat valt deze week goed mee. Die andere zijn zuurder dan de genomineerde. Hij zegt dat het kartel buiten populairder is dan de rest en oeh dat mag niet. Maar het is een bevestiging van het geen zij weten. De hoeveelheid post etc. Dat was een sneertje en hop meteen Axel en Jane er bovenop. Hij weet precies welk knopje hij drukken moet en Axel jumpt. Axel heeft het niet eens in de gaten.quote:
Mattie lult met iedereen mee vind ik om dan daarna met een grote mond als het kartel samen zit zeggen dat hij echt boos deed .quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Het probleem is dus inderdaad Jordy. Niet zijn persoon die schijnt leuk te zijn maar hoe hij het spel speelt.
Dat is wel al eerder besproken.
Maar wat Mattheus nu zegt dat hij Jordy wel eens aanspreekt op zijn negatieve gedrag geloof ik niet. Hij lult 100 km met hem mee.
Budget editie in ieder opzichtquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaar kregen de genomineerden nog wel een etentje oid dat is dit jaar ook nog niet geweest
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jordy wilde gaan frituren en doordat de groep zei niet doen of doen we morgenavond, niet stiekem nu is het niet doorgegaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mattie lult met iedereen mee vind ik om dan daarna met een grote mond als het kartel samen zit zeggen dat hij echt boos deed .
Jane heeft enkel en alleen domme beslissingen genomen en deze was vrij simpel. Ze zit nog niet in de finale en haar rol is uitgespeeld ze wordt door de andere niet vertrouwt en zelfs als de andere Jordy nu in de steek zouden laten zetten ze hem zo op de praalwagen naar de finale.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Eindelijk iemand die het spel echt speelt en dan deze reactiesJane is wat mij betreft de redder van dit seizoen
Ik denk dat de meesten hier anders naar kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:04 schreef Hznootje het volgende:
Eindelijk iemand die het spel echt speelt en dan deze reactiesJane is wat mij betreft de redder van dit seizoen
Vond Sharice de enige normale reactie geven op dit moment....eigenlijk had ik gedacht dat Jane zo zou reageren als Sharice nu deed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was net wel mooi tussen sharice en matti over jordy dat ze hem als mens wel kan waarderen en hij eerlijk was en er voor zijn vrienden oprecht was. Ja zei matti waarom denk je dat ik het zo met hem kan zo goed kan vinden is echt een goed mens.sharice beaamde het.
Sharice was af op het moment dat ze vond dat Jordy zou moeten worden opgenomen en claimde dat het tuuren van Jordy grenst aan onzedelijk gedrag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was net wel mooi tussen sharice en matti over jordy dat ze hem als mens wel kan waarderen en hij eerlijk was en er voor zijn vrienden oprecht was. Ja zei matti waarom denk je dat ik het zo met hem kan zo goed kan vinden is echt een goed mens.sharice beaamde het.
Dit dusquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jane heeft enkel en alleen domme beslissingen genomen en deze was vrij simpel. Ze zit nog niet in de finale en haar rol is uitgespeeld ze wordt door de andere niet vertrouwt en zelfs als de andere Jordy nu in de steek zouden laten zetten ze hem zo op de praalwagen naar de finale.
Maar top gespeeld Jane.
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier anders naar kijken![]()
Op 1 liggen Keanu en Jolien te kletsen over Lepsche en sjloajquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom kijken we naar een slapende Axel op S2 ?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik neig er na op Keanu te stemmen om te blijvennooit gedacht ik dat nog eens zou zeggen
Waar kijk jij dan liever naar? Kaarten kaarten koken kaarten scheten laten kaarten in de zon liggen kaarten scheet laten kaarten oja even tactiek bespreken kaarten scheet laten kaarten boeren effe de sauna in bakje pleur. Slapen in de zon scheet laten koken kaarten kaarten scheet latenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.
Gelukkig waren er twee kleuterklassen .....stonden ver uit elkaar maar dat was maar goed ook....die moesten ook heel wat leren qua taal en gewoontes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.
Wat ik zeg. Mensen die het spel spelen en nadenken en hun nek uitsteken. Niet de kleuterklas die streken uithaalt en het spel niet voor zichzelf durven spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan liever naar? Kaarten kaarten koken kaarten scheten laten kaarten in de zon liggen kaarten scheet laten kaarten oja even tactiek bespreken kaarten scheet laten kaarten boeren effe de sauna in bakje pleur. Slapen in de zon scheet laten koken kaarten kaarten scheet laten
Jordy zei podcast XL waarna Keanu zei "de kartel-versie"quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu TOP DAG TOP SPEL
Jordy moppelt nog iets over dat de podcast de kartelcast wordt of zo
Die 2e kleuterklas had ik ook niks mee inderdaad. Vandaar ook geen favorieten dit jaar. Het werd tijd dat er wat opschudding kwam. Je zit daar voor jezelf wordt er toch steeds gezegd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig waren er twee kleuterklassen .....stonden ver uit elkaar maar dat was maar goed ook....die moesten ook heel wat leren qua taal en gewoontes.
Maar daar is ook beeld van.
Mogen ze doen, ze zijn weg en ik doe wat ik zelf wilquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
En dan de slaapkamer ook op slot overdagquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze een volgend seizoen niet starten begin november?? Minder kans op dit soort saaie streams
Nee die mag alles. Valt enorm op de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
@:FEBO wordt geen tijd voor een ZC voor Axel
Inmiddels wel voor allemaal...quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat hem maar lekker dromen.....dat hij met het geld op een zonnig eiland ligt....quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol en muziekquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze een volgend seizoen niet starten begin november?? Minder kans op dit soort saaie streams
Ow dat mag ook ja!quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol
Ja,en lig je eruit zelf je enkelereis terug betalen.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en lig je eruit zelf je enkelereis terug betalen.....
Loopt alweer tegen de avond....heb de hele dag de deur al open maar heb hem ook weer dichtgedaan....je merkt het gewoon.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan liever naar? Kaarten kaarten koken kaarten scheten laten kaarten in de zon liggen kaarten scheet laten kaarten oja even tactiek bespreken kaarten scheet laten kaarten boeren effe de sauna in bakje pleur. Slapen in de zon scheet laten koken kaarten kaarten scheet laten
Ik heb Jordy meermaals zijn nek zien uitsteken niet een keer met een dubbelspel maar gewoon een hele pot pakken alle gc kopen gc goed inzetten etc. Jane doet een keer iets waarvan we ook nog moeten afwachten wat de gevolgen gaan zijn en ze is geweldig...quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Mensen die het spel spelen en nadenken en hun nek uitsteken. Niet de kleuterklas die streken uithaalt en het spel niet voor zichzelf durven spelen.
Mijn mening hé, het is niet dat ik je die opdring ofzo. Blijf jij lekker fan van Jordyquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb Jordy meermaals zijn nek zien uitsteken niet een keer met een dubbelspel maar gewoon een hele pot pakken alle gc kopen gc goed inzetten etc. Jane doet een keer iets waarvan we ook nog moeten afwachten wat de gevolgen gaan zijn en ze is geweldig...
Zo geweldig is zij inderdaad niet...qua een spel spelen niet. En het niet snappen, .....quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb Jordy meermaals zijn nek zien uitsteken niet een keer met een dubbelspel maar gewoon een hele pot pakken alle gc kopen gc goed inzetten etc. Jane doet een keer iets waarvan we ook nog moeten afwachten wat de gevolgen gaan zijn en ze is geweldig...
Hoezo snoepjes steelt. Keany had die gekocht alleen niet gedeeld met de anderen daarom deden ze stiekumquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Echt he, over kleuterklasjes gesprokenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds dat 'mijn favorietje is beter dan jouw favorietje' gezever?
Topsfeer
hahaha dat krijg je toch op den duur denk ikquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Topsfeer
exact ook de reden dat het achter gesloten deuren gebeurd xDquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hoezo snoepjes steelt. Keany had die gekocht alleen niet gedeeld met de anderen daarom deden ze stiekum
Het wordt ineens persoonlijk allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef KinKiJan het volgende:
Topsfeer
Keanu heeft zichzelf op de bank gezet voor zijn 'kartel'. Dat wordt beloont denk ik, en terechtquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:41 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap niet dat Keanu zo hoog staat opeens Ik zou dan liever voor Jolien kiezen. Ik heb niets met Keanu Vind zijn stem zo zeurderig
Ik heb nog niet gestemd maar ik ga sowieso voor hemquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:41 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap niet dat Keanu zo hoog staat opeens Ik zou dan liever voor Jolien kiezen. Ik heb niets met Keanu Vind zijn stem zo zeurderig
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
exact ook de reden dat het achter gesloten deuren gebeurd xD
Keanu zou zelf technisch gezien alle boodschappen, die als extra stonden, met zijn 10.000 euro kunnen kopen en alleen met zijn groep opeten![]()
lijkt me trouwens wel een mooie stunt voor volgende week; alle extra boodschappen zelf financieren en in eigen beheer houden xD
maar eerlijk is eerlijk, daar zitten we toch eigenlijk allemaal op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]De boel zou ontploffen als Axel alle luxeproducten van 'zijn eigen geld' koopt en in de suite zou bewaren. En dan niet stiekem, maar gewoon meteen zeggen dat ie dat geflikt heeft.
Ben jij mod tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we praten niet over polls op Twitter/X aubdat is dat platform van die rare Musk
Vanmorgen zat ze wel 5 minuten te fluisteren tegen Jane voordat BB er wat van zei, BB meet voortdurend met 2 matenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
Tuurlijk Sharice je hebt niemand persoonlijk achter de rug om gelult. Je hebt Jordy niet een klant genoemd toch.
Jane gaat naar hem toequote:Op woensdag 5 maart 2025 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij wrijft wel opvallend in zijn ogen
Ik denk dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu is al weer al thuis voor zijn idee.
Lach me kapot als ie 'als eerste gered wordt', aangezien ze nog steeds denken dat dat wat wil zeggen.
Ik denk dat je het zo ook moet spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jane zegt het, het is maar gewoon een spel.
Ze kan het spel en persoonlijk heel goed scheiden
Nope, ze herhaald wat ze al heel lang zegt..het enige bondje wat ze heeft is met Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:59 schreef riri het volgende:
Keanu, spreek niet met die ***** Jane.......mevrouw Jane zit samen met haar vriend Jorda behoorlijk in de slappe was, die hebben genoeg geld, voor Jane geldt maar één ding, winnen om het geld, daar doet ze alles voor
Goed dat Jordy nu luistert en zelf kan horen hoe ze nu met Keanu spreekt, ze probeert een wig te drijven
Da is wel de beste manier. Waarom kwaad zijn om een stem, iedereen brengt daar een stem uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zo ook moet spelen![]()
![]()
Moet ze axel nog ff lerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jane zegt het, het is maar gewoon een spel.
Ze kan het spel en persoonlijk heel goed scheiden
Iedereen is daar verantwoordelijk voor zichzelf toch?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?
Die moeten er sowieso van af voor de live begint
Om ze vervolgens allemaal weer op te hangenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?
Die moeten er sowieso van af voor de live begint
Het bondje is met de kijker en met niemand in het huis. Dat zien ze allemaal verkeerd. Daarom is dat blindstaren van Axel op Jordy ook zo dom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da is wel de beste manier. Waarom kwaad zijn om een stem, iedereen brengt daar een stem uit.
Volgens mij wil iedereen winnen en het spel spelen
Jane zegt dat het enige bondje waar ze mee speelt met Axel is en verder met niemand.
Keanu verteld nu dingen hoe ze over haar denken en dat hij haar altijd er bij wil betrekken
Jane zegt ik hab vaak genoeg gezegd dat iedereen zijn eigen spel speelt
Waarschijnlijk wel, maar dan heeft ie wat te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om ze vervolgens allemaal weer op te hangen
We wachten af hij heeft het toch ook al geld gestolen??quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]De boel zou ontploffen als Axel alle luxeproducten van 'zijn eigen geld' koopt en in de suite zou bewaren. En dan niet stiekem, maar gewoon meteen zeggen dat ie dat geflikt heeft.
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Jordy als persoon vind ik een leuke jongen. BB Jordy, vind ik niet zo leuk"
Deze had ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Had nooit gehoeven dit, maar moge duidelijk zijn. Jordy nooit meer naar huis...punt nl
Daarom jankt ze ook ze veel of is dat allemaal toneelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane wanneer ik een spel speel, kan ik gevoel een beetje aan zijkant zetten, het is ook mijn werk spellen spelen
Is Jane de mol![]()
Heeft die weer twee smarties van hem gekregen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt jordy een heel.lieve jongen
Ja en de sauna in de fik gezet, de hond losgelaten, de papegaai opgestookt om Jordy in z'n snavel te bijten, de douche laten overstromen, al het warme water opgemaakt, kaas in de broodrooster gestoken en tot overmaat van ramp wilde hij gewoon het spel spelen waarvoor ie weken met de nek is aangekeken, de rekel!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
We wachten af hij heeft het toch ook al geld gestolen??
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en de sauna in de fik gezet, de hond losgelaten, de papegaai opgestookt om Jordy in z'n snavel te bijten, de douche laten overstromen, al het warme water opgemaakt, kaas in de broodrooster gestoken en tot overmaat van ramp wilde hij gewoon het spel spelen waarvoor ie weken met de nek is aangekeken, de rekel!
Eruit met die gast!
Waarschijnlijk zijn Niels en Jeffrey de enigen die dat niet doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
Wat is het verschil......ze is bij hun besprekingen ze doet wat Axel vraag van haar luistert voor ze af....gaat niet op Sharice en ook niet op Pootje....??quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope, ze herhaald wat ze al heel lang zegt..het enige bondje wat ze heeft is met Axel
Jordy heeft hem deze keer gewoon genomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kritiek op de manier waarop Jordy zijn nominatie neemt, maar zou graag Axel op de bank zien, kijken of hij dan ook nog zo vrolijk is. Precies zoals Keanu nu zegt, iedereen neemt het op zijn eigen manier
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor knul. Blijf jij maar lekker. Gooi die Jolien er maar uit als het Jordy niet kan worden![]()
[ afbeelding ]
Precies. Als er daar 1 iemand het spel vies speelt is het Jane wel. Totaal geen zelfreflectie dat kind. Jordy dit, Jordy dat. Bah.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.
Dat kan maar 1 zijn, die heeft geen bloed maar pleur door zijn aderen stromenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat die gast doe is in de sauna zitten en koffie drinken zegt Jordy, kreeg niet mee over wie hij het had
Dit is idd wel heel erg afgunstig gedragquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Mattheus Axel demoniseren.
Jaloers gedoe
ik denk dat hij het over Axel heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Die man begint s'ochtends als hij in het ontbijt zit, zie de kop van hem het is net een muppet zegt Jordy over ???/
Doe s een gok..Axel misschien? Nee, dat kan niet want Jordy doet nooit nare uitspraken over de andere bewonersquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Die man begint s'ochtends als hij in het ontbijt zit, zie de kop van hem het is net een muppet zegt Jordy over ???/
Vermoeden heb ik ook, maar weet het niet zeker en ik kijk wel uit een naam te noemen als ik het niet zeker weetquote:
Nee joh... dat kan toch niet? Hij spreekt nooit kwaad over Axel. Dat doet Axel alleen maar over hem.quote:
Want, Jane heeft een andere mening dan jij, dus is het gelul...quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.
Ik vraag mij af hoe het gelopen zou gaan als Jordy zijn plan was geluktquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:14 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft geen zin meer om met Jane te praten
Maar het is vast niets persoonlijks
Keanu's dagen waren sowieso al genummerd. Die was al niet zo populair. De rest van het kartel staat mijlenver boven de rest in populariteit.quote:
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Jordy echt vies tegenvallen
Hij zou zijn nominatie toch beter oppakken een volgende keer
Het gaat om en om en nu heeft Jordy ff verloren , het is alleen jammer dat hij het zo persoonlijk maaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het gelopen zou gaan als Jordy zijn plan was gelukt
Ze doen beide hetzelfde, alleen heeft deze ronde Jane gewonnen.
Volgende week misschien die andere
Dat maakt het kijken wel leuk
Eens, maar hoe hij dan daarna doet, vindt ik niet zo netjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.
Ze roepen het ook niet met een klein stukje sarcasme hèquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Topdag voor de kijkers, met een prachtige scenario.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoeden heb ik ook, maar weet het niet zeker en ik kijk wel uit een naam te noemen als ik het niet zeker weet
VOlgens Matt heeft Jane nu haar eigen glazen ingegooid
Joh...quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roepen het ook niet met een klein stukje sarcasme hè
Moet je naar je wachtwoorden manager gaan en dan naar de RTL site , zo lukte mij het een tijdje geleden welquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik kan niet stemmen, moet ingelogd zijn melding
Euh nee. Dat doet hij helemaal niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:19 schreef mazaru het volgende:
Oh gaat hij nou Keanu de les lezen omdat hij gewoon met Jane sprak?
Bij RTL is dat je Videoland code.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Even uitloggen en opnieuw inloggen lost het probleem vaak opquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
Je kunt nu helemaal nog niet stemmen, het is heel goed mogelijk dat er nog van alles gaat veranderen in de nominatiesquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |