Ook de manier hoe ze nu doet echt hoor.....volgens mij stijgt de euforie naar haar hoofd....quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
oh wat ben je stoer Axel
en oh jane wat had ik jou verkeerd zitten wat ben jij een vies mokkel
nou echt welquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook de manier hoe ze nu doet echt hoor.....volgens mij stijgt de euforie naar haar hoofd....
Zoals ieder jaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik lig hier dubbelWat gaan mensen hier ver in mee..Tis een spel hoor, het is de bedoeling dat het vermaak is. Denk om je hart enzooo
Nee ham is varken en carpaccio is rund.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Zo lekker meloen met ham zegt Axel
Is carpaccio ham?
Jordy zei ook van goed gespeeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Ik kom hier even voor uit lurkstand :
Ik vind het geweldig hoe het nu loopt, kartel haast volledig op de bank
kan alleen maar zeggen dat de anderen het zo goed hebben gespeeld
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
En dat is misluktOp een geweldige manier vind ik
Ik ben nu wel voor een finale van Axel, Jane, Sharise
Jane heeft dit idd goed gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit is gewoon cringe hoe Jane doet, zei ze ook tegen Jolien, dus dit mag ik nu ook over haarzelf zeggen dan
De kaartclub en 24kitchen kijkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Ik kom hier even voor uit lurkstand :
Ik vind het geweldig hoe het nu loopt, kartel haast volledig op de bank
kan alleen maar zeggen dat de anderen het zo goed hebben gespeeld
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
En dat is misluktOp een geweldige manier vind ik
Ik ben nu wel voor een finale van Axel, Jane, Sharise
Vergeet "aaahhhh neeeeee!" niet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
en dat xoxo gossip girl van d'r kots ik onderhand van
Waakvlammetje en iedereen loopt met benzine te strooien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |