Waarschijnlijk zijn Niels en Jeffrey de enigen die dat niet doen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
De ex-bewoners vragen vrijwel allemaal om een stem op Keanu op Instagram
Wat is het verschil......ze is bij hun besprekingen ze doet wat Axel vraag van haar luistert voor ze af....gaat niet op Sharice en ook niet op Pootje....??quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:00 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope, ze herhaald wat ze al heel lang zegt..het enige bondje wat ze heeft is met Axel
Jordy heeft hem deze keer gewoon genomen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kritiek op de manier waarop Jordy zijn nominatie neemt, maar zou graag Axel op de bank zien, kijken of hij dan ook nog zo vrolijk is. Precies zoals Keanu nu zegt, iedereen neemt het op zijn eigen manier
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Nee hoor knul. Blijf jij maar lekker. Gooi die Jolien er maar uit als het Jordy niet kan worden![]()
[ afbeelding ]
Precies. Als er daar 1 iemand het spel vies speelt is het Jane wel. Totaal geen zelfreflectie dat kind. Jordy dit, Jordy dat. Bah.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.
Dat kan maar 1 zijn, die heeft geen bloed maar pleur door zijn aderen stromenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Het enige wat die gast doe is in de sauna zitten en koffie drinken zegt Jordy, kreeg niet mee over wie hij het had
Dit is idd wel heel erg afgunstig gedragquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy en Mattheus Axel demoniseren.
Jaloers gedoe
ik denk dat hij het over Axel heeftquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Die man begint s'ochtends als hij in het ontbijt zit, zie de kop van hem het is net een muppet zegt Jordy over ???/
Doe s een gok..Axel misschien? Nee, dat kan niet want Jordy doet nooit nare uitspraken over de andere bewonersquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
Die man begint s'ochtends als hij in het ontbijt zit, zie de kop van hem het is net een muppet zegt Jordy over ???/
Vermoeden heb ik ook, maar weet het niet zeker en ik kijk wel uit een naam te noemen als ik het niet zeker weetquote:
Nee joh... dat kan toch niet? Hij spreekt nooit kwaad over Axel. Dat doet Axel alleen maar over hem.quote:
Want, Jane heeft een andere mening dan jij, dus is het gelul...quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.
Ik vraag mij af hoe het gelopen zou gaan als Jordy zijn plan was geluktquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:14 schreef Puzzie het volgende:
Jordy heeft geen zin meer om met Jane te praten
Maar het is vast niets persoonlijks
Keanu's dagen waren sowieso al genummerd. Die was al niet zo populair. De rest van het kartel staat mijlenver boven de rest in populariteit.quote:
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt Jordy echt vies tegenvallen
Hij zou zijn nominatie toch beter oppakken een volgende keer
Het gaat om en om en nu heeft Jordy ff verloren , het is alleen jammer dat hij het zo persoonlijk maaktquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het gelopen zou gaan als Jordy zijn plan was gelukt
Ze doen beide hetzelfde, alleen heeft deze ronde Jane gewonnen.
Volgende week misschien die andere
Dat maakt het kijken wel leuk
Eens, maar hoe hij dan daarna doet, vindt ik niet zo netjesquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft haar wel gezegd dat ze het spel goed gespeeld heeft, dat vond ik wel netjes van hem.
Op woensdag 5 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ze roepen het ook niet met een klein stukje sarcasme hèquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens zelf wat verzinnen.
Topdag voor de kijkers, met een prachtige scenario.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoeden heb ik ook, maar weet het niet zeker en ik kijk wel uit een naam te noemen als ik het niet zeker weet
VOlgens Matt heeft Jane nu haar eigen glazen ingegooid
Joh...quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roepen het ook niet met een klein stukje sarcasme hè
Moet je naar je wachtwoorden manager gaan en dan naar de RTL site , zo lukte mij het een tijdje geleden welquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
ik kan niet stemmen, moet ingelogd zijn melding
Euh nee. Dat doet hij helemaal niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:19 schreef mazaru het volgende:
Oh gaat hij nou Keanu de les lezen omdat hij gewoon met Jane sprak?
Bij RTL is dat je Videoland code.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Ik kom hier even voor uit lurkstand :
Ik vind het geweldig hoe het nu loopt, kartel haast volledig op de bank
kan alleen maar zeggen dat de anderen het zo goed hebben gespeeld
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
En dat is misluktOp een geweldige manier vind ik
Ik ben nu wel voor een finale van Axel, Jane, Sharise
Even uitloggen en opnieuw inloggen lost het probleem vaak opquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:20 schreef Sestra666 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |