Ik denk dat je het zo ook moet spelenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jane zegt het, het is maar gewoon een spel.
Ze kan het spel en persoonlijk heel goed scheiden
Nope, ze herhaald wat ze al heel lang zegt..het enige bondje wat ze heeft is met Axelquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:59 schreef riri het volgende:
Keanu, spreek niet met die ***** Jane.......mevrouw Jane zit samen met haar vriend Jorda behoorlijk in de slappe was, die hebben genoeg geld, voor Jane geldt maar één ding, winnen om het geld, daar doet ze alles voor
Goed dat Jordy nu luistert en zelf kan horen hoe ze nu met Keanu spreekt, ze probeert een wig te drijven
Da is wel de beste manier. Waarom kwaad zijn om een stem, iedereen brengt daar een stem uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zo ook moet spelen![]()
![]()
Moet ze axel nog ff lerenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Jane zegt het, het is maar gewoon een spel.
Ze kan het spel en persoonlijk heel goed scheiden
Iedereen is daar verantwoordelijk voor zichzelf toch?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:58 schreef Verida het volgende:
Ik kom hier even voor uit lurkstand :
Ik vind het geweldig hoe het nu loopt, kartel haast volledig op de bank
kan alleen maar zeggen dat de anderen het zo goed hebben gespeeld
Het kartel dacht alle touwtjes in handen te hebben en even te bepalen hoe ze de banken eruit zouden zien en in welke volgorde mensen weggespeeld zouden worden en dan uiteindelijk het kartel wel in de finale ....
En dat is misluktOp een geweldige manier vind ik
Ik ben nu wel voor een finale van Axel, Jane, Sharise
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?quote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?
Die moeten er sowieso van af voor de live begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |