quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik neig er na op Keanu te stemmen om te blijvennooit gedacht ik dat nog eens zou zeggen
Waar kijk jij dan liever naar? Kaarten kaarten koken kaarten scheten laten kaarten in de zon liggen kaarten scheet laten kaarten oja even tactiek bespreken kaarten scheet laten kaarten boeren effe de sauna in bakje pleur. Slapen in de zon scheet laten koken kaarten kaarten scheet latenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.
Gelukkig waren er twee kleuterklassen .....stonden ver uit elkaar maar dat was maar goed ook....die moesten ook heel wat leren qua taal en gewoontes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zal best, maar wekenlang kijken naar een kleuterklas die een kartel vormt en snoepjes steelt is niet mijn ideale BB. Het spel spelen, en af en toe je nek uitsteken wel.
Wat ik zeg. Mensen die het spel spelen en nadenken en hun nek uitsteken. Niet de kleuterklas die streken uithaalt en het spel niet voor zichzelf durven spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Waar kijk jij dan liever naar? Kaarten kaarten koken kaarten scheten laten kaarten in de zon liggen kaarten scheet laten kaarten oja even tactiek bespreken kaarten scheet laten kaarten boeren effe de sauna in bakje pleur. Slapen in de zon scheet laten koken kaarten kaarten scheet laten
Jordy zei podcast XL waarna Keanu zei "de kartel-versie"quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu TOP DAG TOP SPEL
Jordy moppelt nog iets over dat de podcast de kartelcast wordt of zo
Die 2e kleuterklas had ik ook niks mee inderdaad. Vandaar ook geen favorieten dit jaar. Het werd tijd dat er wat opschudding kwam. Je zit daar voor jezelf wordt er toch steeds gezegd?quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig waren er twee kleuterklassen .....stonden ver uit elkaar maar dat was maar goed ook....die moesten ook heel wat leren qua taal en gewoontes.
Maar daar is ook beeld van.
Mogen ze doen, ze zijn weg en ik doe wat ik zelf wilquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
De ex-bewoners vragen vrijwel allemaal om een stem op Keanu op Instagram
En dan de slaapkamer ook op slot overdagquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze een volgend seizoen niet starten begin november?? Minder kans op dit soort saaie streams
Nee die mag alles. Valt enorm op de laatste tijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
@:FEBO wordt geen tijd voor een ZC voor Axel
Inmiddels wel voor allemaal...quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Laat hem maar lekker dromen.....dat hij met het geld op een zonnig eiland ligt....quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol en muziekquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:20 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze een volgend seizoen niet starten begin november?? Minder kans op dit soort saaie streams
Ow dat mag ook ja!quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol
Ja,en lig je eruit zelf je enkelereis terug betalen.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of het huis verplaatsen naar Portugal of zo zwembad erbij elke dag onbeperkt alcohol
quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja,en lig je eruit zelf je enkelereis terug betalen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |