Om ze vervolgens allemaal weer op te hangenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Z'n posters en kaarten alvast van de muur halen?
Die moeten er sowieso van af voor de live begint
Het bondje is met de kijker en met niemand in het huis. Dat zien ze allemaal verkeerd. Daarom is dat blindstaren van Axel op Jordy ook zo dom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da is wel de beste manier. Waarom kwaad zijn om een stem, iedereen brengt daar een stem uit.
Volgens mij wil iedereen winnen en het spel spelen
Jane zegt dat het enige bondje waar ze mee speelt met Axel is en verder met niemand.
Keanu verteld nu dingen hoe ze over haar denken en dat hij haar altijd er bij wil betrekken
Jane zegt ik hab vaak genoeg gezegd dat iedereen zijn eigen spel speelt
Waarschijnlijk wel, maar dan heeft ie wat te doenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om ze vervolgens allemaal weer op te hangen
We wachten af hij heeft het toch ook al geld gestolen??quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]De boel zou ontploffen als Axel alle luxeproducten van 'zijn eigen geld' koopt en in de suite zou bewaren. En dan niet stiekem, maar gewoon meteen zeggen dat ie dat geflikt heeft.
Dat is zo'n gelul. Jordy speelt ook zijn spel en doet dat met open vizier en speelt geen dubbelspel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jane: "Jordy als persoon vind ik een leuke jongen. BB Jordy, vind ik niet zo leuk"
Deze had ik ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Had nooit gehoeven dit, maar moge duidelijk zijn. Jordy nooit meer naar huis...punt nl
Daarom jankt ze ook ze veel of is dat allemaal toneelquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane wanneer ik een spel speel, kan ik gevoel een beetje aan zijkant zetten, het is ook mijn werk spellen spelen
Is Jane de mol![]()
Heeft die weer twee smarties van hem gekregen?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu noemt jordy een heel.lieve jongen
Ja en de sauna in de fik gezet, de hond losgelaten, de papegaai opgestookt om Jordy in z'n snavel te bijten, de douche laten overstromen, al het warme water opgemaakt, kaas in de broodrooster gestoken en tot overmaat van ramp wilde hij gewoon het spel spelen waarvoor ie weken met de nek is aangekeken, de rekel!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
We wachten af hij heeft het toch ook al geld gestolen??
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en de sauna in de fik gezet, de hond losgelaten, de papegaai opgestookt om Jordy in z'n snavel te bijten, de douche laten overstromen, al het warme water opgemaakt, kaas in de broodrooster gestoken en tot overmaat van ramp wilde hij gewoon het spel spelen waarvoor ie weken met de nek is aangekeken, de rekel!
Eruit met die gast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |