quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:38 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
exact ook de reden dat het achter gesloten deuren gebeurd xD
Keanu zou zelf technisch gezien alle boodschappen, die als extra stonden, met zijn 10.000 euro kunnen kopen en alleen met zijn groep opeten![]()
lijkt me trouwens wel een mooie stunt voor volgende week; alle extra boodschappen zelf financieren en in eigen beheer houden xD
maar eerlijk is eerlijk, daar zitten we toch eigenlijk allemaal op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]De boel zou ontploffen als Axel alle luxeproducten van 'zijn eigen geld' koopt en in de suite zou bewaren. En dan niet stiekem, maar gewoon meteen zeggen dat ie dat geflikt heeft.
Ben jij mod tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we praten niet over polls op Twitter/X aubdat is dat platform van die rare Musk
Vanmorgen zat ze wel 5 minuten te fluisteren tegen Jane voordat BB er wat van zei, BB meet voortdurend met 2 matenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:44 schreef marky het volgende:
Tuurlijk Sharice je hebt niemand persoonlijk achter de rug om gelult. Je hebt Jordy niet een klant genoemd toch.
Jane gaat naar hem toequote:Op woensdag 5 maart 2025 16:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij wrijft wel opvallend in zijn ogen
Ik denk dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu is al weer al thuis voor zijn idee.
Lach me kapot als ie 'als eerste gered wordt', aangezien ze nog steeds denken dat dat wat wil zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |