SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fpcl.pino112.nl/crokycup.php
Puntentelling:
Pino's online puntenpaleis
https://fpcl.pino112.nl/Wind extinguishes a candle and energizes fire
Nouja, jouw Scaroni is beter in vorm en ik moet al wat sprokkelwerken van Marit goedmaken, maar zondag zag Madouas er eindelijk eens oke uit en bleek Scaroni zowaar menselijk dus het is in ieder geval nog spannend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor idd. Astana schroeit wel.
Scaroni moet het nu eens tegen de grote mannen opnemenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, jouw Scaroni is beter in vorm en ik moet al wat sprokkelwerken van Marit goedmaken, maar zondag zag Madouas er eindelijk eens oke uit en bleek Scaroni zowaar menselijk dus het is in ieder geval nog spannend.
En Tratnik en Mohoric!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Tegen Hirschi in de Strade, hi ha ho. Gelukkig heb ik daar wel Van Gils, dus er is nog hoop.
Maar de Strade is wel een klap meer puntenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Tratnik en Mohoric!
Gelukkig sta je al voor.
Powless gaat dat wel regelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb in de Croky Cup morgen een top 15 nodig van Powless of Honore, het is haalbaar
Altijd tegen mij, ik word hier beflikkerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:46 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb in de Croky Cup morgen een top 15 nodig van Powless of Honore, het is haalbaar
Ik hoop zo op een 15e plekquote:Op woensdag 5 maart 2025 11:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd tegen mij, ik word hier beflikkerd.
Ja, en dan doordat iemand teruggezet wordt na gevaarlijk juichen voor een teamgenootquote:
Of dat de hele kopgroep de motor volgt de verkeerde kant op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, en dan doordat iemand teruggezet wordt na gevaarlijk juichen voor een teamgenoot
Dat één of andere Italiaanse loodgieter een kar vol bananenschillen laat vallen in de laatste bocht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of dat de hele kopgroep de motor volgt de verkeerde kant op.
Dat is Gonorroe.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:42 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop dat Honere uit glijdt over een soa-test.
In het Deens klinkt dat hetzelfde.quote:
Je weet er wel heel veel vanquote:
Ach, Van Gilsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar de Strade is wel een klap meer punten
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet Ayuso nog een eindje fietsen mocht ie in Italië willen finishen
We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:27 schreef Fretwork het volgende:
Oh oow, Powless heeft plof gedaan. Hopen dat het genoeg uitgedund is.
Altijd tegen mij.quote:Ulissi Diego (XDS Astana Team) has been involved in a crash
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Scaroni schijnt gevallen te zijn, sleutelbeentje. Tot zover het feest.
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
(Gefeliciteerd)
Mohoric DNS en Hirschi, ja ach.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.
Het geluk lijkt om te keren, vorige ronde ook al Herrada met de laatste puntenplek.
Jij had me ook een stel goede renners aan het vertrek deze speelrondequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ziet er weer eens uitstekend uit met Pidcock.
Denk dat ik wel grootste winstkans hebquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop wat denk je van ronde 13? Ik heb het gevoel dat het aardig balanced is. Met Moschetti vs Fretin in Monsere, en Vlasov + Tejada van Pidcock + Romeo voor een excuusklassement.
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, voor het eerst in jaren dat ik weer eens hoog op de ranglijst terug te vinden ben.
Snel weer op weg naar de grijze middenmoot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Pogacar zag er afgelopen zaterdag inderdaad heel erg uitgeblust uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef Aguero het volgende:
11 tegen 7 renners deze ronde @:GotenSSJ
Voorlopig een kleine voorsprong dankzij Demare tegen de triosprint van jouw mannen. Het scheelt dat Van Gils toch niet rijdt in Tirreno.Dat had ik gemist, als Van Gils niet rijdt kan ik deze ronde nooit winnen. Gefeliciteerd alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint miskoop nummero zoveel te worden die gast, flikkert alleen maar op z’n muil of is ziek in de rondes waar die wat kan betekenen voor me.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Tiberi en Powless kunnen mooi scoren denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Met 6 renners in de Tirreno, helaas wel 2 à 3 in een knechtenrol. Lipowitz ook nog in Parijs tegen Nice. Samen moeten ze Tiberi en Powless verslaan.
Dit was wel gestolen jaquote:Op maandag 10 maart 2025 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-0 is wel frustrerend. Vooral omdat Vendrame 16e is geworden
Dan levert Scaroni niet en is het alsnog kut.
Nouja mijn mannen halen geen punten, dus dan is het terecht. Maar als je tegenstander er maar 4 scoort in zo'n ronde moet je eigenlijk winnen natuurlijk, dat is de basis van het spel. Je moet scoren om te winnen zei een wijs man ooit.quote:
Yup. Adrià en Tejada scoren aardig meequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook vandaag gaan we weer aardig gelijk op.
Gaat op het klassement aan komen. Tejada lijkt rond plek 8 te eindigen en Romeo rond 15. Dan is vooral de vraag hoe ver Pidcock kan komen in de Tirreno.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Adrià en Tejada scoren aardig mee
Gelukkig waren J en J (Jonas en Jorgensen) inderdaad op post (2 en 6). Ook Castrillo sprokkelt nog iets zie ik (12). Gee in Italië helaas niet gescoord maar wel top 5 algemeen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
1e en 3e!
Alleen heb ik er alsnog een hard hoofd in tegen de Visma kopmannen.
Wordt niks meer hier hoor, Cepeda en Narvaez hebben het niet deze keer. Vauquelin zal nog wel wat punten scoren misschien maar niet meer dan Arensman normaliter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijne overwinning van Vendrame, daardoor sta ik er voorlopig oké voor. Hopen dat de tegenstand niet te hard uithaalt in rit 6 en dan afmaken door een beter klassement en nog wat punten uit de ritten, al blijft Vauquelin gevaarlijk. Hopen dat RGP of Giejoom nog 13e kan worden ofzo.
Komende paar rondes ook niet echt makkelijk geloot en ook weinig man aan de start, dus deze winnen is wel nodig om nog een beetje weg te blijven uit de degradatiezone
Nouja ik reken me nog niet rijk, etappepunten zijn geen vetpot normaal gesproken dus als het klassement van de twee heren redelijk om het even is, dan wordt dat nog wel spannend met de sprint vrijdag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wordt niks meer hier hoor, Cepeda en Narvaez hebben het niet deze keer. Vauquelin zal nog wel wat punten scoren misschien maar niet meer dan Arensman normaliter.
Op zich gun ik het Arensman natuurlijk wel als geestelijk opvolger van Kruijswijk en Kelderman als Nederlandse underdog-klassementsrenner, dus als ik van iemand moet verliezen, dan maar van Arensman.
Maar Adria kan dat ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop Tejada gaat mij killen.
Morgen lijkt wel een gunstige dag voor Pidcock.
Adria levertquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop Tejada gaat mij killen.
Morgen lijkt wel een gunstige dag voor Pidcock.
Dit ga ik niet meer redden. Pidcock gaat niet ver genoeg komen in het klassement. En Romeo is spoorloos.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef Pino112 het volgende:
Als Cort van @:maxi-mus in de punten rijdt is iedereen van de 0 af deze speelronde, dat is vroeg in het seizoen!
Arensman nu zelfs 3e, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik reken me nog niet rijk, etappepunten zijn geen vetpot normaal gesproken dus als het klassement van de twee heren redelijk om het even is, dan wordt dat nog wel spannend met de sprint vrijdag.
Ook heel veel 100+ scores wel, zonder dat iemand overdreven hoog scoort. Gaat ook minimaal 3x mee verloren worden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, jammer. Maar er zijn nog kansen!
Tejada zal wel rond plek 7-10 eindigen morgen en ik schat als 9e in het klassement.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef franklop het volgende:
Moet morgen met Tejeda en wat sprinters een hoop punten scoren
Ja die levert gelukkig, dat is wel een van mijn betere aankopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arensman nu zelfs 3e, gefeliciteerd.
138-234 na de Tirreno. 97 punten nodig voor winstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tejada zal wel rond plek 7-10 eindigen morgen en ik schat als 9e in het klassement.
Dus ik denk dat of Zijlaard of Lonardi podium moet rijden, of beiden er net achter.
Nog lang niet beslist.
15 punten daguitslagquote:Op zondag 16 maart 2025 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
138-234 na de Tirreno. 97 punten nodig voor winst
Tejeda moet nog 3 plekken klimmen.
Of 2e in rit en huidige positie
Gefeliciteerd. Wel zonde voor mij. Middenmoot, terwijl we enorm goed scorenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:08 schreef franklop het volgende:
[..]
15 punten daguitslag
90 punten met Tejada in klassement
105 punten
Winst! Met val! Met dank aan Vlasov
Als ik het goed heb nageteld
Maar 9 scores onder de 100quote:Op zondag 16 maart 2025 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Logisch met twee 2.UWTs, maar er is goed gescoord. Paar close calls, altijd leuk.
Uitslag speelronde 13:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 13:
[ afbeelding ]
Ik heb nu 5 rondes op rij verloren, dus het moreel is uitzonderlijk laag. Je verzint vast een manier om nog te winnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:20 schreef Steven184 het volgende:
En @:DecoAoreste heeft iemand in Taiwan, dus deze ronde kan ik ook vergeten.
Even kijken hoe het met Scaroni gaat sinds zijn valquote:Op maandag 17 maart 2025 09:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 rondes op rij verloren, dus het moreel is uitzonderlijk laag. Je verzint vast een manier om nog te winnen.
De meest aannemelijke lijkt mij Scaroni in Milano-Torino.
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met Scaroni gaat sinds zijn val
Vermaerke hier vorig jaar wel 5e. MaarDainese kan zomaar winnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.
Van Gestel en Vermaerke lijken me meer pelotonvulling, maar dat is Bouglas aan mijn kant natuurlijk ook. Dainese en Kielich zijn dan sterker op papier, maar ook nog vrij wisselvallig dit jaar.
Helaas was het niet genoeg. Milan opperbaasquote:Op zondag 16 maart 2025 16:54 schreef Pistolero het volgende:
Deze ronde was wel een heerlijke titanenstrijd tussen Milan en Pedersen. @:skysherrif
Die moet rijden voor Thijssen gezien de vorige optredens.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.
Van Gestel en Vermaerke lijken me meer pelotonvulling, maar dat is Bouglas aan mijn kant natuurlijk ook. Dainese en Kielich zijn dan sterker op papier, maar ook nog vrij wisselvallig dit jaar.
Het draait niet bij Carapaz helaas.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:29 schreef franklop het volgende:
Tegen @:dale__cooper in ronde 14
Op papier wordt het potentieel lastig, met de in vorm zijnde Kubis in 2 koersen voor Dale. Maar Moschetti laat al mooie dingen zien. Lamperti start in zijn eerste koers in Nokere en mag gezien de startlijst waarschijnlijk sprinten voor Soudal. En dan kan Carapaz voor Dale ook nog punten scoren.
Ben benieuwd hoe het afloopt!
En Einhorn wint vandaag. Het begint er zowaar goed uit te zien. Zelfs nog een klein beetje sprokkelwerk van Bouglas.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:04 schreef Steven184 het volgende:
@:decoaoreste
Geen Scaroni, vast nog last van zijn kokosnoot
Bij mij is Tejada er nog bij gekomen op de Astana brommmerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het draait niet bij Carapaz helaas.
Je moet ook gewoon UCI punten scoren ipv op het voetbalveld proberen een bal in het netje te schietenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik inmiddels al zeggen dat dit spel tegen mij is? 5e score qua doelpunten en nog steeds een negatief doelsaldo
Velasco en Schelling zeggen hallo!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Met Ulissi en Teunissen heb ik volgens mij de enige Astana’s die geen licht geven in het donker dit jaar.
Bettiolquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velasco en Schelling zeggen hallo!
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Dan valt het gloeien van Astana dus wel mee
Het team scoort in de breedte ook goed:quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeet
Oja, Gate en Tejada. En iedereen sprint ineens mee, dat helpt natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het team scoort in de breedte ook goed:
https://www.procyclingsta(...)ts&s=uci-world-teams
Zie Higuita in die lijst hier onder staan, die heb ik ook nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeet
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Deze speelronde gaat ook weer verloren. Gefeliciteerd @:wimderon
De 12e plek van jouw Astana-renner zal toch genoeg zijn voor de winst al werd mijn Vito Braet 15e in Nokere. Ach ja...als ik mijn hoop ook al moet vestigen op Vito Braet...quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zie Higuita in die lijst hier onder staan, die heb ik ook nog![]()
Ja, jammer, verkeerde Astana gasten gepakt
Genot.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Del Toro en Tullett. Wat is deze?
Als je die 11 keer steeds de 16e score had is dat niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit 11 v 3 bij de beste 16 qua scores en ik eindig 7 v 7.
23-24/2/13/8/2/3-4/5/6/17/13/5/11/8 en 1x geen punten, dus die had ik sowieso niet gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je die 11 keer steeds de 16e score had is dat niet zo heel vreemd.
Ja, Ulissi maakte het nog even spannend, die zag ik toch vrij makkelijk top 10 rijden. Gelukkig voor mij nog net aan in de punten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
De 12e plek van jouw Astana-renner zal toch genoeg zijn voor de winst al werd mijn Vito Braet 15e in Nokere. Ach ja...als ik mijn hoop ook al moet vestigen op Vito Braet...
Kut automatiseringquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Hennequin ipv Schelling (zoals mijn team een uur lang leek) had ik deze ronde gewonnen.
Beflikkerd.
Arne Marit ging nog stevig op zijn bek las ik, en nam daarmee ook Philipsen mee. Nu moet ik daar volgende ronde tegen... @Rellende_Rotscholierquote:
Met benen om te winnen nog welquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit ging nog stevig op zijn bek las ik, en nam daarmee ook Philipsen mee. Nu moet ik daar volgende ronde tegen... @:Rellende_Rotscholier
Goede timing om tegen Pogi te moetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
Tegen @:Momo met onder meer Pogacar tegen Ganna in San Remo. Kan interessant worden.
De totale line-up is best fors te noemen:quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Goede timing om tegen Pogi te moeten, normaal gesproken moet je ook tegen Bettilol maar die staat als enige Astana niet aan dit seizoen.
Hennequingod.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Hennequin ipv Schelling (zoals mijn team een uur lang leek) had ik deze ronde gewonnen.
Beflikkerd.
Alle ballen op Matthews, Van Gils en Jeanniere deze ronde denk ik ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:52 schreef franklop het volgende:
Tegen @:GotenSSJ dit weekend
Hij heeft Matthews in MSR. Ik moet proberen mijn slag te slan met Lamperti en Moschetti in Koksijde en hopen op Barbier en Lonardi in Frankrijk.
En dan heeft Goten ook nog 9 van zijn andere renners rondrijden. Kan alle kanten op!
Lamperti geeft mij een mooie voorsprong!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alle ballen op Matthews, Van Gils en Jeanniere deze ronde denk ik ja.
Beter neemt hij voorbeeld aan Fabio en stapt hij na 50km de bus inquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk levert Matje morgen gewoon en gaan ze niet voor Jasper bij Alpecin.
Verrassend. Zal eens mee zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Lamperti geeft mij een mooie voorsprong!
Dat is echt een dief van jouw portemonnee he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Beter neemt hij voorbeeld aan Fabio en stapt hij na 50km de bus in
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is echt een dief van jouw portemonnee he.
Voor minder dan de helft heb ik Onley en Eekhoff opgepikt bij de Picnic godenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef Steven184 het volgende:
Je zou maar 10 miljoen aan Fabio hebben uitgegeven
Eekhoff kan eindelijk resultaten rijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor minder dan de helft heb ik Onley en Eekhoff opgepikt bij de Picnic goden
Dylan heb ik de afgelopen jaren gehad. Die was wel echt nuttig, al pakte hij vrij weinig overwinningen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.
Toen reed hij gewoon top 10 in koersen als vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dylan heb ik de afgelopen jaren gehad. Die was wel echt nuttig, al pakte hij vrij weinig overwinningen.
Gerben Thijssen kan je daar ook aan toevoegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.
Matthews doet wat hij voor je moest doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verrassend. Zal eens mee zitten.
Dan moeten Matthews en Van Gils al bijna dik in de top 10 gaan rijden. Die schrappen we dus vast, ga er van uit dat Pogacar nucleair gaat en dan kunnen die gasten nooit mee natuurlijk.
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Matthews doet wat hij voor je moest doen
Einde tijdperkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangen![]()
Zit het toch mee!
Wright ook nog 10de.
84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangen![]()
Zit het toch mee!
Wright ook nog 10de.
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:04 schreef Faraday01 het volgende:
@:momo ik denk vandaag een gelijkspel in San Remo. Ik sta door gisteren dan 80 punten voor maar jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:54 schreef franklop het volgende:
[..]
84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnen
O nee dan is het wel klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaande twee hoogste scores deze ronde tot zo ver. Jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?
Tourquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\
Ik had 320 punten in de ronde met de Waalse pijl en AGR vorig jaar. Helaas had Aguero er 384
Zijn vast nog wel hogere te vinden in rondes met P-N en TA oid.
Hij vroeg om 'buiten de grote rondes'quote:
Was vroeg wakker. Las over grote ronde heenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:54 schreef Felagund het volgende:
Ja, het leek mij wel duidelijk dat in de grote ronde dit veel vaker voorkomt.
Ik ook 6e score en een L. Altijd tegen mijquote:
Loting gesponsord door de Rabobank?quote:
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 16 tegen @:Fretwork
Catalunya: Fortunato, Pellizzari, Einhorn vs. Kepplinger, Meintjes
Brugge-De Panne: Andresen, Dainese, Kielich vs. Gate, Mihkels
Hier ben ik wel duidelijk favoriet lijkt me. Hopelijk kunnen mijn mannen het waarmaken
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.
Denk dat ik een uitschieter van Mihkels nodig zou hebben.
Fortunato ligt al 52s achter.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.
In 1.2 koersen, dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dit verbaast mij ook. Die had zo bizar veel top-10s vorig jaar.
Onleuk. Jij wint de degradatiekraker.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend kwam net te cort de vorige ronde.
Tevens is mijn duurste aankoop Laporte ernstig onleuk.
Wilco en Mas moeten het dan maar doen. Tao heeft al 10 minuten verloren.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, tegen 10 renners van De Slob. Maar Godon pakt de leiding voor mij
Je hebt ook De Lie nog, ik denk niet dat het spannend wordt.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wilco en Mas moeten het dan maar doen. Tao heeft al 10 minuten verloren.
Ja, crap. Dan wordt het alle ballen op Pellizzari, die staat nog wel in dezelfde tijd als Kepplinger.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fortunato ligt al 52s achter.
Meintjes trouwens 6 minuten
Wie weet gaat Tijmen Graat nog huishouden in Coppi e Bartali!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Faraday01 het volgende:
Geen Pogi in de E3 dus we feliciteren @:hhh38 alvast met de winst in ronde 17.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie weet gaat Tijmen Graat nog huishouden in Coppi e Bartali!
En uiteraard wint diegene ook nog. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef franklop het volgende:
5 man in De Panne, waar er 4 waarschijnlijk voor een ander moet werken. 1 zelfs voor de enige renner van tegenstander @:deluna
Ongetwijfeld de mensen die 1 van de 12 hadden die wel overeind blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ook mensen wél tevreden?
Geen idee of Hofstetter netjes tussen 10-15 gesprint heeft?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic en Lenny op punt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb punten met Rex, maar een gecrashte Fretin. Ik hoop vooral dat die laatste niks heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de mensen die 1 van de 12 hadden die wel overeind blijven
och, het kan slechter. 13 punten voor Pavel Bittner en 6 voor Kuss in Spanje. En Paul Double verbijstert me met 20pt in Italiëquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch het bangst moeten zijn voor de Mihkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.
Hoe de neuk verlies ik deze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch het bangst moeten zijn voor de Mihk
Ik had geen verwachtingen voor De Panne dus ik ben ook niet teleurgesteldquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan die als een doorgesnoven gek al kopstotend alle valpartijen ontwijkt en niet gediskwalificeerd wordt stemt mij ernstig tevreden. @GotenSSJquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je staat wel al voor in de volgende rondequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had geen verwachtingen voor De Panne dus ik ben ook niet teleurgesteld
Wel over het algemene niveau van sommige van mijn renners.
Ik denk dat het begint met het meermaals niet erkennen van het talent van Mihkels. Duidelijk de gevaarlijkere klant dan Kepplingerquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe de neuk verlies ik deze.
Mag ik me nog uitschrijven?
Dat lijkt me nog geen onoverbrugbare voorsprongquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je staat wel al voor in de volgende ronde
https://fpcl.pino112.nl/speelschema-manager.php?manager=Pino112quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
De weg naar boven lijkt te worden gevonden
Gaat nergens over inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Milan die als een doorgesnoven gek al kopstotend alle valpartijen ontwijkt en niet gediskwalificeerd wordt stemt mij ernstig tevreden. @:GotenSSJ
Lekker man, kijk er naar uit. Ik schrijf de podiumplek vast op.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb al zin in een rondje tegen GotenSSJ. Pidcock is namelijk precies terug om je pijn te doen in de Amstel.
Nee maar vrijdag heb ik alleen nog Tim van Dijke aan de start en jij hebt een armada kanshebbers voor de top 10.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog geen onoverbrugbare voorsprong
Heel de etappe stond er blijkbaar nog niet inquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Ik krijg geen punten voor Kogut op de website, ondanks zijn 2de plek in de Settimana
Echt, wie verzint dit. Ik ben al mokerhard aan het struggelen, naait de organisatie je er ook nog eens bij. Ongelofelijk dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel de etappe stond er blijkbaar nog niet in
Bedankt, nu wel.
Aai. En dan ook de ronde gaan verliezenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Thailand:
@:Steven184 178 punten voor jou (6 te weinig voor @:franklop z'n klassement).
@:Rellende_Rotscholier 2 voor jou.
Niks voor de rest.
En uiteraard moet ik tegen Steven184.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Thailand:
@:Steven184 178 punten voor jou (6 te weinig voor @:franklop z'n klassement).
@:Rellende_Rotscholier 2 voor jou.
Niks voor de rest.
Ik heb niemand voorlopigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:22 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe Croky Cup incoming.
Mihkels, Gate, Honore, Powless, Frison of Pithie moeten een punt pakken om Pino de nek om te draaien
Het moet wel in de reguliere speeltijd gebeuren, anders ben ik afquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niemand voorlopig
Gefeliciteerd.
Altijd tegen @GotenSSJquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi gezakt van 14 naar 15, waardoor ik de ronde met 1 punt verlies. Heerlijk spel dit.
En Bob heeft het ook redelijk zwaar dit jaar met de loting heb ik het idee, die heeft ook belachelijk veel tegenpunten.quote:
Meer punten voor mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:11 schreef franklop het volgende:
@:Pino112 Corbin Strong is nog gedeklasseerd in Catalonie vandaag. Hij heeft nog punten in de FPCL
En voor mij tegen je wederhelftquote:
Ik noteer alvast een top 2 voor Pierre.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:28 schreef franklop het volgende:
Ervanuit gaande dat @:deluna op de laatste dag ook geen punten pakt in Catalonie, moet ik 158 punten pakken vandaag om haar te verslaan.
Van Eetvelt is goed aan het sprokkelen, maar door verlies in waaierrit lijkt een top 3 in klassement onmogelijk. Als hij etappe wint dan moet hij ook p6 in klassement pakken. Daar staat hij 11 seconden achter... wordt moeilijk
Net zoals tegen @:wimderon in ronde 17. Lutsenko (zijn naam werd op mobiel gecorrigeerd tot kutspel) pakte opeens wel punten en sta 55 punten achter. Barbier, die de laatste weken achteruit rijdt, moet in Frankrijk de meubelen redden en top 2 finishen. En dan mag @:wimderon geen punten pakken
Ja, jammer, Carapaz had 1 plekje hoger moeten eindigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:46 schreef Sabata het volgende:
HAHAHAHA! Inderdaad heerlijk spel, vandaag althans. Oh my bloody god. Paul Double bedankt!
Catalonie tegen @:Dale__Cooper is nog niet gegeten, ik heb geen klassementsrenner mee, en Carapaz staat tiende algemeen. Wordt eigenlijk net zo interessant als vandaag in Italië
Succes! Mijn jongens zijn de laatste weken op trainingskamp, die scoren weinig meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Croky cup tegen @:johannes_vermeer
We doen het met Romeo, Rex, F Christen, Meurisse, Gautherat, F Vermeersch en Fretin.
Dat is een beste selectie C- en D-renners
In onze huidige ronde stond er enkel een paar stukken verdriet aan de start van beide kantenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Succes! Mijn jongens zijn de laatste weken op trainingskamp, die scoren weinig meer.
Ik ga nachtmerries overhouden aan de kale knar van Salby. En aan de Catalaanse wind.quote:
Inmiddels ook op voorsprong tegen mij in ronde 18, lijkt mij dat je die ronde makkelijk gaat pakken.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog altijd maar 1 ronde met 0 doelpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |