Altijd tegen mij.quote:Ulissi Diego (XDS Astana Team) has been involved in a crash
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Scaroni schijnt gevallen te zijn, sleutelbeentje. Tot zover het feest.
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
(Gefeliciteerd)
Mohoric DNS en Hirschi, ja ach.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.
Het geluk lijkt om te keren, vorige ronde ook al Herrada met de laatste puntenplek.
Jij had me ook een stel goede renners aan het vertrek deze speelrondequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ziet er weer eens uitstekend uit met Pidcock.
Denk dat ik wel grootste winstkans hebquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop wat denk je van ronde 13? Ik heb het gevoel dat het aardig balanced is. Met Moschetti vs Fretin in Monsere, en Vlasov + Tejada van Pidcock + Romeo voor een excuusklassement.
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, voor het eerst in jaren dat ik weer eens hoog op de ranglijst terug te vinden ben.
Snel weer op weg naar de grijze middenmoot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |