Altijd tegen mij.quote:Ulissi Diego (XDS Astana Team) has been involved in a crash
Altijd tegen mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het fenomeen Scaroni schijnt gevallen te zijn, sleutelbeentje. Tot zover het feest.
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
(Gefeliciteerd)
Mohoric DNS en Hirschi, ja ach.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had hem al afgeschreven met Hirschi en Mohoric.
Het geluk lijkt om te keren, vorige ronde ook al Herrada met de laatste puntenplek.
Jij had me ook een stel goede renners aan het vertrek deze speelrondequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ziet er weer eens uitstekend uit met Pidcock.
Denk dat ik wel grootste winstkans hebquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop wat denk je van ronde 13? Ik heb het gevoel dat het aardig balanced is. Met Moschetti vs Fretin in Monsere, en Vlasov + Tejada van Pidcock + Romeo voor een excuusklassement.
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, voor het eerst in jaren dat ik weer eens hoog op de ranglijst terug te vinden ben.
Snel weer op weg naar de grijze middenmoot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Pogacar zag er afgelopen zaterdag inderdaad heel erg uitgeblust uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef Aguero het volgende:
11 tegen 7 renners deze ronde @:GotenSSJ
Voorlopig een kleine voorsprong dankzij Demare tegen de triosprint van jouw mannen. Het scheelt dat Van Gils toch niet rijdt in Tirreno.Dat had ik gemist, als Van Gils niet rijdt kan ik deze ronde nooit winnen. Gefeliciteerd alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint miskoop nummero zoveel te worden die gast, flikkert alleen maar op z’n muil of is ziek in de rondes waar die wat kan betekenen voor me.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Tiberi en Powless kunnen mooi scoren denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Met 6 renners in de Tirreno, helaas wel 2 à 3 in een knechtenrol. Lipowitz ook nog in Parijs tegen Nice. Samen moeten ze Tiberi en Powless verslaan.
Dit was wel gestolen jaquote:Op maandag 10 maart 2025 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-0 is wel frustrerend. Vooral omdat Vendrame 16e is geworden
Dan levert Scaroni niet en is het alsnog kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |