quote:Op zondag 14 september 2025 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Met 5-6 verliezen in een grote ronde, altijd tegen @:Pistolero
En @:Sabata heeft met 2454 weer een monsterscore, nummer 2 in de lijst met Hoogste puntenaantal.
Vervolgens hebben we nog @:Steven184 die met 918 (de tweenahoogste score) alsnog verliest. Het is een memorabele Vuelta.
Uitslag speelronde 48:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 48:
[ afbeelding ]
Definitieve standen 49 t/m 51 in de spoiler:Het had niet uitgemaakt, maar Meintjes loopt op 1 seconde een top 15 klassementsplek misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De actuele stand van 'nu':
Stand na speelronde 52:
[ afbeelding ]
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Haha, wel een minimale uitslag voor een grote ronde. Maar fijn dat het toch nog een puntje oplevert.quote:Op maandag 15 september 2025 10:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
De hoop sterft als laatste.
[..]
0-0, prettig zaken doen. @:Chiappucci
En ik ben door de 100 punten heen! Wat een heuglijke dag
Ik ga je in elk geval niet inhalenquote:Op woensdag 17 september 2025 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga een enorme downfall maken
Update: de voorsprong is nog wat gegroeid doordat Kielich de verwachtingen heeft waargemaakt in Wallonië met een mooie 6e plaats. Het is echter nog niet gespeeld, want Luxemburg heeft nog 4 etappes en Hirschi heeft alvast de eerste punten tegen veroorzaakt door 3e te worden in de openingsrit. Narvaez reed echter ook weer in de punten; de stand is nu 113-16.quote:Op maandag 15 september 2025 09:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Inmiddels is ook ronde 53 onderweg, en dankzij een ereplaats van Narvaez in Montreal sta ik daar op een vroege 60-0 voorsprong tegen @:Pino112 zelf. Het is echter nog lang niet gespeeld, want we gaan nog naar Luxemburg en daar is de concurrentie pittig, met Hirschi, Majka en Prodhomme. Voor mijn team staat alleen Narvaez aan de start in Luxemburg, maar Kielich en Dainese gaan ook nog samen naar Wallonië. Wordt nog een mooie strijd!
Dankzij Healy en Tibor gaan we met 54-54 naar de laatste etappe in Luxemburg. Spannond. En toepasselijk voor ronde 54.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vendrame rijdt zelfs door met een contract op zak, feest.
Healy 12e in het klassement nu, dus dat lijkt me dan wel verloren voor mijquote:Op zondag 21 september 2025 00:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dankzij Healy en Tibor gaan we met 54-54 naar de laatste etappe in Luxemburg. Spannond. En toepasselijk voor ronde 54.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |