Ik zou hem gewoon vrijwillig weer inleverenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kom er oprecht nu pas achter dat er meerdere Kulsets zijn en ik de verkeerde heb.
Ik ga op zoek naar de lokale Van Brienenoordbrug.
Zo ging dat bij mij ooit mis met Herradaquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik kom er oprecht nu pas achter dat er meerdere Kulsets zijn en ik de verkeerde heb.
Ik word er vrij triestig vanquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een prachtig lijstje van de hoop klaarstaan.
En zwart?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:03 schreef franklop het volgende:
Zal nog wat groen wit roods gaan zoeken
Topfavoriet? Als het draait tenminste.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Philipsen
Bauhaus
Molano
Menten
Dujardin
I Oliveira
Syritsa
Roglic
A Paret-Peintre
E Hayter
I Izagirre
Barguil
En nog 2 R3-kneuzen
Zeg het maar.
Nou dan heb jij de eerste zege tegen de “topfavoriet” al binnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Topfavoriet? Als het draait tenminste.
Ik chargeerde een beetje, maar dit is een prima team. Ik denk dat het dit jaar met 36 teams nog wat lastiger te zeggen is wie het goed gaat doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dan heb jij de eerste zege tegen de “topfavoriet” al binnen.
Maar dit team kan wel bovenin mee als het draait ja
Ik ook, wie weet heeft Narvaez niet thuis!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik chargeerde een beetje, maar dit is een prima team. Ik denk dat het dit jaar met 36 teams nog wat lastiger te zeggen is wie het goed gaat doen.
Wimmert: 19:58:47 yoloquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Tijdstip bieding:
@:Aguero - 19:58:43
@:wimderon - 19:58:27
@:hhh38 - 19:57:42
@:GotenSSJ - 19:57:21
Er zijn er nóg twee.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hopen op per ongeluk een schot in de roosquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 14 januari 2026 06:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hopen op per ongeluk een schot in de roos
Hoop is uitgestelde teleurstellingquote:Op woensdag 14 januari 2026 07:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt totaal uitgesloten.
Ik mag gelijk tegen FFB en Benno in Australië. Altijd tegen mij.quote:Op woensdag 14 januari 2026 07:19 schreef Fretwork het volgende:
Geloot tegen Pogacar's team in Down Under, en Mathieu's team in Koksijde, Taiwan en Denain. Dat kan slechter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |