Pogacar zag er afgelopen zaterdag inderdaad heel erg uitgeblust uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar Jasper gaat nog lekker scoren voor je komende wedstrijden. En Magnier ook. Terwijl jouw concurrenten aan de top uitgeblust zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:44 schreef Aguero het volgende:
11 tegen 7 renners deze ronde @:GotenSSJ
Voorlopig een kleine voorsprong dankzij Demare tegen de triosprint van jouw mannen. Het scheelt dat Van Gils toch niet rijdt in Tirreno.Dat had ik gemist, als Van Gils niet rijdt kan ik deze ronde nooit winnen. Gefeliciteerd alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint miskoop nummero zoveel te worden die gast, flikkert alleen maar op z’n muil of is ziek in de rondes waar die wat kan betekenen voor me.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Tiberi en Powless kunnen mooi scoren denk ikquote:Op maandag 10 maart 2025 10:14 schreef hhh38 het volgende:
Met 6 renners in de Tirreno, helaas wel 2 à 3 in een knechtenrol. Lipowitz ook nog in Parijs tegen Nice. Samen moeten ze Tiberi en Powless verslaan.
Dit was wel gestolen jaquote:Op maandag 10 maart 2025 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
4-0 is wel frustrerend. Vooral omdat Vendrame 16e is geworden
Dan levert Scaroni niet en is het alsnog kut.
Nouja mijn mannen halen geen punten, dus dan is het terecht. Maar als je tegenstander er maar 4 scoort in zo'n ronde moet je eigenlijk winnen natuurlijk, dat is de basis van het spel. Je moet scoren om te winnen zei een wijs man ooit.quote:
Yup. Adrià en Tejada scoren aardig meequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook vandaag gaan we weer aardig gelijk op.
Gaat op het klassement aan komen. Tejada lijkt rond plek 8 te eindigen en Romeo rond 15. Dan is vooral de vraag hoe ver Pidcock kan komen in de Tirreno.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Adrià en Tejada scoren aardig mee
Gelukkig waren J en J (Jonas en Jorgensen) inderdaad op post (2 en 6). Ook Castrillo sprokkelt nog iets zie ik (12). Gee in Italië helaas niet gescoord maar wel top 5 algemeen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
1e en 3e!
Alleen heb ik er alsnog een hard hoofd in tegen de Visma kopmannen.
Wordt niks meer hier hoor, Cepeda en Narvaez hebben het niet deze keer. Vauquelin zal nog wel wat punten scoren misschien maar niet meer dan Arensman normaliter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijne overwinning van Vendrame, daardoor sta ik er voorlopig oké voor. Hopen dat de tegenstand niet te hard uithaalt in rit 6 en dan afmaken door een beter klassement en nog wat punten uit de ritten, al blijft Vauquelin gevaarlijk. Hopen dat RGP of Giejoom nog 13e kan worden ofzo.
Komende paar rondes ook niet echt makkelijk geloot en ook weinig man aan de start, dus deze winnen is wel nodig om nog een beetje weg te blijven uit de degradatiezone
Nouja ik reken me nog niet rijk, etappepunten zijn geen vetpot normaal gesproken dus als het klassement van de twee heren redelijk om het even is, dan wordt dat nog wel spannend met de sprint vrijdag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wordt niks meer hier hoor, Cepeda en Narvaez hebben het niet deze keer. Vauquelin zal nog wel wat punten scoren misschien maar niet meer dan Arensman normaliter.
Op zich gun ik het Arensman natuurlijk wel als geestelijk opvolger van Kruijswijk en Kelderman als Nederlandse underdog-klassementsrenner, dus als ik van iemand moet verliezen, dan maar van Arensman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |