84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangen![]()
Zit het toch mee!
Wright ook nog 10de.
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:04 schreef Faraday01 het volgende:
@:momo ik denk vandaag een gelijkspel in San Remo. Ik sta door gisteren dan 80 punten voor maar jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:54 schreef franklop het volgende:
[..]
84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnen
O nee dan is het wel klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaande twee hoogste scores deze ronde tot zo ver. Jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?
Tourquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\
Ik had 320 punten in de ronde met de Waalse pijl en AGR vorig jaar. Helaas had Aguero er 384
Zijn vast nog wel hogere te vinden in rondes met P-N en TA oid.
Hij vroeg om 'buiten de grote rondes'quote:
Was vroeg wakker. Las over grote ronde heenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:54 schreef Felagund het volgende:
Ja, het leek mij wel duidelijk dat in de grote ronde dit veel vaker voorkomt.
Ik ook 6e score en een L. Altijd tegen mijquote:
Loting gesponsord door de Rabobank?quote:
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 16 tegen @:Fretwork
Catalunya: Fortunato, Pellizzari, Einhorn vs. Kepplinger, Meintjes
Brugge-De Panne: Andresen, Dainese, Kielich vs. Gate, Mihkels
Hier ben ik wel duidelijk favoriet lijkt me. Hopelijk kunnen mijn mannen het waarmaken
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.
Denk dat ik een uitschieter van Mihkels nodig zou hebben.
Fortunato ligt al 52s achter.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.
In 1.2 koersen, dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dit verbaast mij ook. Die had zo bizar veel top-10s vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |