Maar 9 scores onder de 100quote:Op zondag 16 maart 2025 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Logisch met twee 2.UWTs, maar er is goed gescoord. Paar close calls, altijd leuk.
Uitslag speelronde 13:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 13:
[ afbeelding ]
Ik heb nu 5 rondes op rij verloren, dus het moreel is uitzonderlijk laag. Je verzint vast een manier om nog te winnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 07:20 schreef Steven184 het volgende:
En @:DecoAoreste heeft iemand in Taiwan, dus deze ronde kan ik ook vergeten.
Even kijken hoe het met Scaroni gaat sinds zijn valquote:Op maandag 17 maart 2025 09:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb nu 5 rondes op rij verloren, dus het moreel is uitzonderlijk laag. Je verzint vast een manier om nog te winnen.
De meest aannemelijke lijkt mij Scaroni in Milano-Torino.
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met Scaroni gaat sinds zijn val
Vermaerke hier vorig jaar wel 5e. MaarDainese kan zomaar winnen.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.
Van Gestel en Vermaerke lijken me meer pelotonvulling, maar dat is Bouglas aan mijn kant natuurlijk ook. Dainese en Kielich zijn dan sterker op papier, maar ook nog vrij wisselvallig dit jaar.
Helaas was het niet genoeg. Milan opperbaasquote:Op zondag 16 maart 2025 16:54 schreef Pistolero het volgende:
Deze ronde was wel een heerlijke titanenstrijd tussen Milan en Pedersen. @:skysherrif
Die moet rijden voor Thijssen gezien de vorige optredens.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit in Nokere Koerse dan? Die werd 4e in KBK terwijl het toch geen pure sprinter is, dan moet je dit ook kunnen.
Van Gestel en Vermaerke lijken me meer pelotonvulling, maar dat is Bouglas aan mijn kant natuurlijk ook. Dainese en Kielich zijn dan sterker op papier, maar ook nog vrij wisselvallig dit jaar.
Het draait niet bij Carapaz helaas.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:29 schreef franklop het volgende:
Tegen @:dale__cooper in ronde 14
Op papier wordt het potentieel lastig, met de in vorm zijnde Kubis in 2 koersen voor Dale. Maar Moschetti laat al mooie dingen zien. Lamperti start in zijn eerste koers in Nokere en mag gezien de startlijst waarschijnlijk sprinten voor Soudal. En dan kan Carapaz voor Dale ook nog punten scoren.
Ben benieuwd hoe het afloopt!
En Einhorn wint vandaag. Het begint er zowaar goed uit te zien. Zelfs nog een klein beetje sprokkelwerk van Bouglas.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:04 schreef Steven184 het volgende:
@:decoaoreste
Geen Scaroni, vast nog last van zijn kokosnoot
Bij mij is Tejada er nog bij gekomen op de Astana brommmerquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het draait niet bij Carapaz helaas.
Je moet ook gewoon UCI punten scoren ipv op het voetbalveld proberen een bal in het netje te schietenquote:Op woensdag 19 maart 2025 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik inmiddels al zeggen dat dit spel tegen mij is? 5e score qua doelpunten en nog steeds een negatief doelsaldo
Velasco en Schelling zeggen hallo!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Met Ulissi en Teunissen heb ik volgens mij de enige Astana’s die geen licht geven in het donker dit jaar.
Bettiolquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velasco en Schelling zeggen hallo!
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeetquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Dan valt het gloeien van Astana dus wel mee
Het team scoort in de breedte ook goed:quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeet
Oja, Gate en Tejada. En iedereen sprint ineens mee, dat helpt natuurlijkquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het team scoort in de breedte ook goed:
https://www.procyclingsta(...)ts&s=uci-world-teams
Zie Higuita in die lijst hier onder staan, die heb ik ook nogquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn vooral Scaroni en Champoussin. En wellicht nog eentje die ik vergeet
quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Pino112 het volgende:
Deze speelronde gaat ook weer verloren. Gefeliciteerd @:wimderon
De 12e plek van jouw Astana-renner zal toch genoeg zijn voor de winst al werd mijn Vito Braet 15e in Nokere. Ach ja...als ik mijn hoop ook al moet vestigen op Vito Braet...quote:Op woensdag 19 maart 2025 18:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zie Higuita in die lijst hier onder staan, die heb ik ook nog![]()
Ja, jammer, verkeerde Astana gasten gepakt
Genot.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegen Del Toro en Tullett. Wat is deze?
Als je die 11 keer steeds de 16e score had is dat niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 19 maart 2025 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit 11 v 3 bij de beste 16 qua scores en ik eindig 7 v 7.
23-24/2/13/8/2/3-4/5/6/17/13/5/11/8 en 1x geen punten, dus die had ik sowieso niet gewonnen.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je die 11 keer steeds de 16e score had is dat niet zo heel vreemd.
Ja, Ulissi maakte het nog even spannend, die zag ik toch vrij makkelijk top 10 rijden. Gelukkig voor mij nog net aan in de punten.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:20 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
De 12e plek van jouw Astana-renner zal toch genoeg zijn voor de winst al werd mijn Vito Braet 15e in Nokere. Ach ja...als ik mijn hoop ook al moet vestigen op Vito Braet...
Kut automatiseringquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Hennequin ipv Schelling (zoals mijn team een uur lang leek) had ik deze ronde gewonnen.
Beflikkerd.
Arne Marit ging nog stevig op zijn bek las ik, en nam daarmee ook Philipsen mee. Nu moet ik daar volgende ronde tegen... @Rellende_Rotscholierquote:
Met benen om te winnen nog welquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Arne Marit ging nog stevig op zijn bek las ik, en nam daarmee ook Philipsen mee. Nu moet ik daar volgende ronde tegen... @:Rellende_Rotscholier
Goede timing om tegen Pogi te moetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
Tegen @:Momo met onder meer Pogacar tegen Ganna in San Remo. Kan interessant worden.
De totale line-up is best fors te noemen:quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Goede timing om tegen Pogi te moeten, normaal gesproken moet je ook tegen Bettilol maar die staat als enige Astana niet aan dit seizoen.
Hennequingod.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Hennequin ipv Schelling (zoals mijn team een uur lang leek) had ik deze ronde gewonnen.
Beflikkerd.
Alle ballen op Matthews, Van Gils en Jeanniere deze ronde denk ik ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:52 schreef franklop het volgende:
Tegen @:GotenSSJ dit weekend
Hij heeft Matthews in MSR. Ik moet proberen mijn slag te slan met Lamperti en Moschetti in Koksijde en hopen op Barbier en Lonardi in Frankrijk.
En dan heeft Goten ook nog 9 van zijn andere renners rondrijden. Kan alle kanten op!
Lamperti geeft mij een mooie voorsprong!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alle ballen op Matthews, Van Gils en Jeanniere deze ronde denk ik ja.
Beter neemt hij voorbeeld aan Fabio en stapt hij na 50km de bus inquote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:47 schreef Felagund het volgende:
Hopelijk levert Matje morgen gewoon en gaan ze niet voor Jasper bij Alpecin.
Verrassend. Zal eens mee zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Lamperti geeft mij een mooie voorsprong!
Dat is echt een dief van jouw portemonnee he.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Beter neemt hij voorbeeld aan Fabio en stapt hij na 50km de bus in
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is echt een dief van jouw portemonnee he.
Voor minder dan de helft heb ik Onley en Eekhoff opgepikt bij de Picnic godenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:15 schreef Steven184 het volgende:
Je zou maar 10 miljoen aan Fabio hebben uitgegeven
Eekhoff kan eindelijk resultaten rijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor minder dan de helft heb ik Onley en Eekhoff opgepikt bij de Picnic goden
Dylan heb ik de afgelopen jaren gehad. Die was wel echt nuttig, al pakte hij vrij weinig overwinningen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.
Toen reed hij gewoon top 10 in koersen als vandaagquote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dylan heb ik de afgelopen jaren gehad. Die was wel echt nuttig, al pakte hij vrij weinig overwinningen.
Gerben Thijssen kan je daar ook aan toevoegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fabio en Dylan..voor al je feesten en partijen.
Matthews doet wat hij voor je moest doenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verrassend. Zal eens mee zitten.
Dan moeten Matthews en Van Gils al bijna dik in de top 10 gaan rijden. Die schrappen we dus vast, ga er van uit dat Pogacar nucleair gaat en dan kunnen die gasten nooit mee natuurlijk.
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Matthews doet wat hij voor je moest doen
Einde tijdperkquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangen![]()
Zit het toch mee!
Wright ook nog 10de.
84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig gingen er niet nog 5-10 weg uit het peloton op jacht naar Pogacar. Dat scenario ging ik eigenlijk vanuit. Maar na die 116 punten van jou zag ik de bui al hangen![]()
Zit het toch mee!
Wright ook nog 10de.
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:04 schreef Faraday01 het volgende:
@:momo ik denk vandaag een gelijkspel in San Remo. Ik sta door gisteren dan 80 punten voor maar jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:54 schreef franklop het volgende:
[..]
84 punten achter. Dat ga ik met Lonardi en Barbier niet meer inhalen. Althans, ze moeten beide dik in de punten en 1 eigenlijk winnen
O nee dan is het wel klaarquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Teunissen ook nog 11de, ga er voor de grap vanuit dat ze niet 1-2 gaan eindigen en Jeanniere geen punten gaat halen.
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaanquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Beide 2 mannen in de top 10 idd vandaag. Morgen moet het van Venturini komen dan eventueel.
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We staan op 360-280 maar het is nog niet gedaande twee hoogste scores deze ronde tot zo ver. Jij hebt morgen nog 2 mannen aan de start
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\quote:Op zaterdag 22 maart 2025 21:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit wordt heel zuur voor de verliezer van jullie duel. Wat is de hoogste verliezende score buiten de grote rondes gerekend?
Tourquote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)n=2024&speelronde=23\
Ik had 320 punten in de ronde met de Waalse pijl en AGR vorig jaar. Helaas had Aguero er 384
Zijn vast nog wel hogere te vinden in rondes met P-N en TA oid.
Hij vroeg om 'buiten de grote rondes'quote:
Was vroeg wakker. Las over grote ronde heenquote:Op zondag 23 maart 2025 12:54 schreef Felagund het volgende:
Ja, het leek mij wel duidelijk dat in de grote ronde dit veel vaker voorkomt.
Ik ook 6e score en een L. Altijd tegen mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |