Loting gesponsord door de Rabobank?quote:
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 16 tegen @:Fretwork
Catalunya: Fortunato, Pellizzari, Einhorn vs. Kepplinger, Meintjes
Brugge-De Panne: Andresen, Dainese, Kielich vs. Gate, Mihkels
Hier ben ik wel duidelijk favoriet lijkt me. Hopelijk kunnen mijn mannen het waarmaken
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, al is dit wel een hoofddoel van Meintjes dit jaar, maar dat zal wel niks worden.
Denk dat ik een uitschieter van Mihkels nodig zou hebben.
Fortunato ligt al 52s achter.quote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.
In 1.2 koersen, dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 23 maart 2025 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja dit verbaast mij ook. Die had zo bizar veel top-10s vorig jaar.
Onleuk. Jij wint de degradatiekraker.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend kwam net te cort de vorige ronde.
Tevens is mijn duurste aankoop Laporte ernstig onleuk.
Wilco en Mas moeten het dan maar doen. Tao heeft al 10 minuten verloren.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:06 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, tegen 10 renners van De Slob. Maar Godon pakt de leiding voor mij
Je hebt ook De Lie nog, ik denk niet dat het spannend wordt.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wilco en Mas moeten het dan maar doen. Tao heeft al 10 minuten verloren.
Ja, crap. Dan wordt het alle ballen op Pellizzari, die staat nog wel in dezelfde tijd als Kepplinger.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Fortunato ligt al 52s achter.
Meintjes trouwens 6 minuten
Wie weet gaat Tijmen Graat nog huishouden in Coppi e Bartali!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:10 schreef Faraday01 het volgende:
Geen Pogi in de E3 dus we feliciteren @:hhh38 alvast met de winst in ronde 17.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie weet gaat Tijmen Graat nog huishouden in Coppi e Bartali!
En uiteraard wint diegene ook nog. Altijd tegen mijquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:10 schreef franklop het volgende:
5 man in De Panne, waar er 4 waarschijnlijk voor een ander moet werken. 1 zelfs voor de enige renner van tegenstander @:deluna
Ongetwijfeld de mensen die 1 van de 12 hadden die wel overeind blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er ook mensen wél tevreden?
Geen idee of Hofstetter netjes tussen 10-15 gesprint heeft?quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic en Lenny op punt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb punten met Rex, maar een gecrashte Fretin. Ik hoop vooral dat die laatste niks heeft.quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld de mensen die 1 van de 12 hadden die wel overeind blijven
och, het kan slechter. 13 punten voor Pavel Bittner en 6 voor Kuss in Spanje. En Paul Double verbijstert me met 20pt in Italiëquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch het bangst moeten zijn voor de Mihkquote:Op maandag 24 maart 2025 10:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben misschien nog het 'bangst' voor Kepplinger, die begon dit jaar uitstekend. Maar als Fortunato op niveau is moet die hoger kunnen eindigen.
Hoe de neuk verlies ik deze.quote:Op woensdag 26 maart 2025 18:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch het bangst moeten zijn voor de Mihk
Ik had geen verwachtingen voor De Panne dus ik ben ook niet teleurgesteldquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Milan die als een doorgesnoven gek al kopstotend alle valpartijen ontwijkt en niet gediskwalificeerd wordt stemt mij ernstig tevreden. @GotenSSJquote:Op woensdag 26 maart 2025 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je staat wel al voor in de volgende rondequote:Op woensdag 26 maart 2025 18:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had geen verwachtingen voor De Panne dus ik ben ook niet teleurgesteld
Wel over het algemene niveau van sommige van mijn renners.
Ik denk dat het begint met het meermaals niet erkennen van het talent van Mihkels. Duidelijk de gevaarlijkere klant dan Kepplingerquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe de neuk verlies ik deze.
Mag ik me nog uitschrijven?
Dat lijkt me nog geen onoverbrugbare voorsprongquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je staat wel al voor in de volgende ronde
https://fpcl.pino112.nl/speelschema-manager.php?manager=Pino112quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
De weg naar boven lijkt te worden gevonden
Gaat nergens over inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2025 18:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Milan die als een doorgesnoven gek al kopstotend alle valpartijen ontwijkt en niet gediskwalificeerd wordt stemt mij ernstig tevreden. @:GotenSSJ
Lekker man, kijk er naar uit. Ik schrijf de podiumplek vast op.quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb al zin in een rondje tegen GotenSSJ. Pidcock is namelijk precies terug om je pijn te doen in de Amstel.
Nee maar vrijdag heb ik alleen nog Tim van Dijke aan de start en jij hebt een armada kanshebbers voor de top 10.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog geen onoverbrugbare voorsprong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |