Steven184literquote:
Boven de rivieren dus nee.quote:
Collega van me woont in Overijssel, daar wordt gewoon carnaval gevierdquote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Boven de rivieren dus nee.
Gewoon laat naar bed door etentjes en kinderen die 4 uur later wakker worden
Een ouderwetse 1-0, schitterend!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Uitslag speelronde 10:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 10:
[ afbeelding ]
Ook alvast de volgende speelronde dan maar, het is koers!
Seelschema speelronde 12:
[ afbeelding ]
Ik tel deze ook alvastquote:Op zondag 2 maart 2025 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Pretto dient in Italië te winnen tegen @:aguero Dat lijkt me een stevig probleem.
Ik kan ontkennen dat Deventer écht carnaval viert, hij liegt. Zwolle en Oldenzaal is een ander verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Collega van me woont in Overijssel, daar wordt gewoon carnaval gevierdEn nu dubbel vanwege Go Ahead dat twee keer van PSV wint
Golden score is hoogste renner? Zo ja, hoe telt DNF?quote:Op zondag 2 maart 2025 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Met een 28-0 overwinning van @:Bill_Hillie op @:Mani89 wachten we nu nog op 1 wedstrijd die op 0-0 staat.
Ik snap dat niemand tegen mij durft in de laatste 16, maar er zal toch een keer een winnaar moeten komen![]()
[ afbeelding ]
We gaan voor de Golden Score gewoon door met de volgende wedstrijd op de kalender, en dat is de Trofeo Laigueglia. Le Samyn is qua tijd eerder, maar ik ga het gewoon op volgorde af in onze kalender. Zo is dat met de loting etc ook gedaan
Vooralsnog hebben beide heren geen deelnemende renners, maar de startlijst is nog niet compleet.
Nee concept verandert verder niet, moest gewoon een naam verzinnenquote:Op zondag 2 maart 2025 20:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Golden score is hoogste renner? Zo ja, hoe telt DNF?
We vragen het @wimderonquote:Op zondag 2 maart 2025 20:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Golden score is hoogste renner? Zo ja, hoe telt DNF?
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:44 schreef wimderon het volgende:
Mocht er na de penalty's nog geen beslissing zijn gevallen, dan gaan we verder met de eerstvolgende koers op de kalender die begint nadat de penalty's zijn genomen.
Valt toevallig samen met het moment dat Pino de spelleiding overnam.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap er helemaal niks van dat ik na 3 dramatische jaren in de FPCL nu derde sta
Echt hè.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt toevallig samen met het moment dat Pino de spelleiding overnam.
Stukje Astana.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap er helemaal niks van dat ik na 3 dramatische jaren in de FPCL nu derde sta
Eerst nog Trofeo Laigueglia toch, of heb je daar niemand?quote:Op maandag 3 maart 2025 16:06 schreef Fretwork het volgende:
Godverredomme, Matje rijdt Samyn. We worden beflikkerd
Allebei momenteel nog niemandquote:Op maandag 3 maart 2025 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerst nog Trofeo Laigueglia toch, of heb je daar niemand?
We zetten joker Fabio Christen ook in.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Een ouderwetse 1-0, schitterend!
[..]
Ik tel deze ook alvast![]()
Sorry, Piet zit zich nu thuis vol te vreten met Croky saté chips ter voorbereiding.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
We hopen dat @:johannes_vermeer Piet thuis laat in de Croky. Dan moet ik vooral zelf zien te scoren.
Had jij vorig jaar een heimelijke relatie met knijn?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Valt toevallig samen met het moment dat Pino de spelleiding overnam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |