Heel de etappe stond er blijkbaar nog niet inquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef GotenSSJ het volgende:
@:pino112
Ik krijg geen punten voor Kogut op de website, ondanks zijn 2de plek in de Settimana
Echt, wie verzint dit. Ik ben al mokerhard aan het struggelen, naait de organisatie je er ook nog eens bij. Ongelofelijk dit.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel de etappe stond er blijkbaar nog niet in
Bedankt, nu wel.
Aai. En dan ook de ronde gaan verliezenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Thailand:
@:Steven184 178 punten voor jou (6 te weinig voor @:franklop z'n klassement).
@:Rellende_Rotscholier 2 voor jou.
Niks voor de rest.
En uiteraard moet ik tegen Steven184.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Thailand:
@:Steven184 178 punten voor jou (6 te weinig voor @:franklop z'n klassement).
@:Rellende_Rotscholier 2 voor jou.
Niks voor de rest.
Ik heb niemand voorlopigquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:22 schreef Fretwork het volgende:
Nieuwe Croky Cup incoming.
Mihkels, Gate, Honore, Powless, Frison of Pithie moeten een punt pakken om Pino de nek om te draaien
Het moet wel in de reguliere speeltijd gebeuren, anders ben ik afquote:Op zaterdag 29 maart 2025 09:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niemand voorlopig
Gefeliciteerd.
Altijd tegen @GotenSSJquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi gezakt van 14 naar 15, waardoor ik de ronde met 1 punt verlies. Heerlijk spel dit.
En Bob heeft het ook redelijk zwaar dit jaar met de loting heb ik het idee, die heeft ook belachelijk veel tegenpunten.quote:
Meer punten voor mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:11 schreef franklop het volgende:
@:Pino112 Corbin Strong is nog gedeklasseerd in Catalonie vandaag. Hij heeft nog punten in de FPCL
En voor mij tegen je wederhelftquote:
Ik noteer alvast een top 2 voor Pierre.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:28 schreef franklop het volgende:
Ervanuit gaande dat @:deluna op de laatste dag ook geen punten pakt in Catalonie, moet ik 158 punten pakken vandaag om haar te verslaan.
Van Eetvelt is goed aan het sprokkelen, maar door verlies in waaierrit lijkt een top 3 in klassement onmogelijk. Als hij etappe wint dan moet hij ook p6 in klassement pakken. Daar staat hij 11 seconden achter... wordt moeilijk
Net zoals tegen @:wimderon in ronde 17. Lutsenko (zijn naam werd op mobiel gecorrigeerd tot kutspel) pakte opeens wel punten en sta 55 punten achter. Barbier, die de laatste weken achteruit rijdt, moet in Frankrijk de meubelen redden en top 2 finishen. En dan mag @:wimderon geen punten pakken
Ja, jammer, Carapaz had 1 plekje hoger moeten eindigen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:46 schreef Sabata het volgende:
HAHAHAHA! Inderdaad heerlijk spel, vandaag althans. Oh my bloody god. Paul Double bedankt!
Catalonie tegen @:Dale__Cooper is nog niet gegeten, ik heb geen klassementsrenner mee, en Carapaz staat tiende algemeen. Wordt eigenlijk net zo interessant als vandaag in Italië
Succes! Mijn jongens zijn de laatste weken op trainingskamp, die scoren weinig meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Croky cup tegen @:johannes_vermeer
We doen het met Romeo, Rex, F Christen, Meurisse, Gautherat, F Vermeersch en Fretin.
Dat is een beste selectie C- en D-renners
In onze huidige ronde stond er enkel een paar stukken verdriet aan de start van beide kantenquote:Op zondag 30 maart 2025 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Succes! Mijn jongens zijn de laatste weken op trainingskamp, die scoren weinig meer.
Ik ga nachtmerries overhouden aan de kale knar van Salby. En aan de Catalaanse wind.quote:
Inmiddels ook op voorsprong tegen mij in ronde 18, lijkt mij dat je die ronde makkelijk gaat pakken.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog altijd maar 1 ronde met 0 doelpunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |