Ik maakte geen grap , Axel en Jane noemden zich papa en mama en Keanu hun kindquote:Op zondag 2 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan dit soort dingen niet in de COS zetten, dan wordt het voor waarheid aangenomen.![]()
Niemand weet dat het een grapje tussen jullie is.
het is hier ook koud hoor autoruiten zijn bevrorenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
In Amsterdam schijnt al een prachtige zon
Itt hier koud en mistig
Er wordt toch door Kater gezegd dat het een grapje tussen jou en haar is?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap , Axel en Jane noemden zich papa en mama en Keanu hun kind![]()
En dan nog , het gaat wel heel erg erg ver als je niet een grap meer mag maken![]()
Maar nogmaals dit was geen grap
Je moet je hier onderhand verdedigen om wat daar wordt gezegd
Dus dan is het waar?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt toch door Kater gezegd dat het een grapje tussen jou en haar is?
Dus nam aan dat haar post niet waar was
In de voorraadkamerquote:Op zondag 2 maart 2025 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus poetst zijn tanden in de wc ruimte en zijn gezicht wast hij in de gootsteen.
Oh en zijn haar maakt hij daar ook nat. Hij keek eerst nog ff achterom hahaha
Ik denk dat het water daar warm is..
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dan is het waar?
Nee mensen moeten beter lezen ,
Ik hou er niet van om beschuldigt te worden
Waarom is hij of zou hij onrustig zijn dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
De onrust is van Jordy’s gezicht af te lezen
Niet om er hier een hele discussie van te makenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.
En ik quote jou niet eens alleen Kater
Ik denk dat Jordy heel graag wat te doen heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is hij of zou hij onrustig zijn dan?
Kodiakquote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Joest kijkt of hij zijn laatste M&M vergokt heeft(
Maar je had ook gewoon mee kunnen lezen ipv voorbarige conclusies trekken die ook nog eens niet kloppenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.
Hij is altijd wel bezig in de vroege ochtend. Hij zit er niet echt vrolijk bij.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy heel graag wat te doen heeft
Zeker in de morgen
quote:Op zondag 2 maart 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dan is het waar?
Nee mensen moeten beter lezen ,
Ik hou er niet van om beschuldigt te worden
Kater had mij, na mijn vraag of dit serieus gezegd was idd gezegd dat het een grapje was, ik had gevraagd of dat serieus werd gezegd omdat ik de stream niet aan had. Maar de zin waar het om ging was niet gezegd. dus het was al opgelost. en begrepen door mij, na uitleg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee joh was grapje van @:Puzzie en mij!
Elke ochtend polonaise verplichtquote:Op zondag 2 maart 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet even deom ze uit bed te krijgen
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over wat anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegtquote:Op zondag 2 maart 2025 08:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Kater had mij, na mijn vraag of dit serieus gezegd was idd gezegd dat het een grapje was, ik had gevraagd of dat serieus werd gezegd omdat ik de stream niet aan had. Maar de zin waar het om ging was niet gezegd. dus het was al opgelost. en begrepen door mij, na uitleg.
Nog een keer ik had jou ook niet gequote en ook niets gezegd over jou post.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegt
Ze heeft niet een echt vriendelijk uiterlijk. Lijkt net altijd of ze ontevreden is of boos/verdrietigquote:Op zondag 2 maart 2025 08:58 schreef Ebinas het volgende:
Echt Sharice kijkt heel weinig neutraal of vrolijk
Divaquote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Ebinas het volgende:
Jane ontbijt nooit. Dan slaapt ze. Eet meestal tegen brunchtijd
Er wordt hier wel vaker meegelezen zonder de stream aan te hebben, dat is juist zo fijn aan de Cos, en ik ga er van uit dat wat ik hier dan lees ook inderdaad zo is, soms twijfel ik en vraag ik het, in dit geval was het dus een heel gewone vraag'' werd dat serieus gezegd'' en toen zei Kater meteen, nee het was een grapje. volgens mij zag kater het niet als zeuren, maar sorry , als jij het als zeuren zag. ik zal het volgende keer quoten naar SC , nogmaals , sorryquote:Op zondag 2 maart 2025 08:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over wat anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegt
Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft niet een echt vriendelijk uiterlijk. Lijkt net altijd of ze ontevreden is of boos/verdrietig
Ik ga er eens op letten.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de indruk dat vooral Mattheus vaak iets anders doet dan de rest, meestal met eten. maar ook anderszins. Dan zit iedereen te eten en meneer wil het net weer iets anders. Nu zijn brood bakken.
Of zoals gisteren extra suiker op de pindakaas.
Als je hem aanspreekt daar op wat de bewoners best wel vaak doen dan draait hij het om.
Dan verwijst hij naar wat anderen doen...gisteren, vorige week.
Tis een linkmiegel..
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staanquote:Op zondag 2 maart 2025 09:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.
Of gewoon dikke pech dat dit is waar je mee bent geboren.
Volgens mij vrijdagavondquote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang geleden was het douche alarm ?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Janequote:Op zondag 2 maart 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand heeft vies hard lopen snurken in de suite
Oh ik had maar de helft gehoordquote:Op zondag 2 maart 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze bewoner wil dat er fun wordt gemaakt meid begin bij jezelf je bent niet bepaald gezellig
Nou nou, dat is nogal een aannamequote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Appelstroop wordt al meer dan 150 jaar gemaakt en is een écht oer Hollands product.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
Kennen ze dit nu echt niet in België ?
Appelstroop ?
Ja..quote:Op zondag 2 maart 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Appelstroop wordt al meer dan 150 jaar gemaakt en is een écht oer Hollands product.
Volgens mij is het meer eigen ervaring( wat droopie al eens heeft gepost)quote:
Zal wel zo vernieuwd is FEBO niet elk jaar zelfde in fanweekquote:Op zondag 2 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze weer een soort ranking the stars moeten doen
Aan de hand van de vragenlijst die je kon invullen
Het lijkt er wel op dat ze het zegt.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Milena heeft kleren mee van sharice
Maar niks daar gelaten van haar voor sharice ?
Echt ??
Beetje herrie aan mijn tere oortjes.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Jane en sharice maken schoon
Matti en Jordy wassen af
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terugquote:Op zondag 2 maart 2025 09:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat ze het zegt.
Milene heeft meja(?) .... veel mee
Even teruggeluisterd, maar het is wat lastig te verstaan.
Jolien: Heeft ze toch ook hier kleren voor u hier gelaten.
Sharice: geen
Ik heb weer veel gemist de laatste dagen.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terug
Ah dat is steuntje in de rug waar we voor gestemd hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
BB: Bij het volgende spel mogen Keanu en Jolien naar de Panic Room
Jouw stream is snel, ik hoor axel zijn uitleg nu pasquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
Ja denk het ook, leuk voor ze.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ah dat is steuntje in de rug waar we voor gestemd hebben
Vreemd dat hij dat aan iemand verteld die de telefoon opneemtquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
Dacht ik ook, wat een onzin.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef Ebinas het volgende:
Nou ja zeg, daar de telefoon voor gebruiken.
Die heb ik gemistquote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ah dat is steuntje in de rug waar we voor gestemd hebben
Ja hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
Voor de Vlamingen .. appelstroop ?
Kennen jullie dit ?
Matti niet
Jammer jaquote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef Ebinas het volgende:
Ja vond het ook vreemd, had hij ook gewoon op kunnen roepenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:40 schreef Ebinas het volgende:
Wie heeft er een steuntje nodig in de rugquote:
Echt een egoïstische vrouw die Milena, Sharice is beter af zonder haarquote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terug
Oh die heb ik ook gemistquote:Op zondag 2 maart 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie heeft er een steuntje nodig in de rust
Er staan nu nog 2 zaken op
Het feest
En het ranken van bewoners
En dan doet Axel het en wordt er hier geklaagd dat het Axel weer isquote:
Iedereen was bezigquote:Op zondag 2 maart 2025 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan doet Axel het en wordt er hier geklaagd dat het Axel weer is![]()
De anderen durfden gewoon niet
Het zou niet de eerste keer zijn dat iedereen alles uit handen liet vallen om als eerste bij de knop of telefoon te zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Iedereen was bezig
Behalve Axel
Zo kun je het ook zien
Barista mannetje.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:46 schreef Poesjuh het volgende:
Axel is nooit bezig.
Kon in het begin goed timmeren en hakken voor vuur, slim van BB, maar daarna niks meer van hem gezien
Wat een gelul van jane. Heb alleen elsa, pootje en milena boos gezien als mensen meer dan 1x opnamen. Ging toen over niels en later jordy die ook 2x opnam.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:51 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice hoorde net dat BB op de wc zat.
Ze wil 1x de telefoon opnemen.
Jane maakt rare dubbelspel opmerking naar sharice dat jane niet mag opnemen, haar kartel boos wordt als jane opneemt...
Zelfs als het wel klopt, praat niet over je kartel op die manier. Jane speelt dubbelspel.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een gelul van jane. Heb alleen elsa, pootje en milena boos gezien als mensen meer dan 1x opnamen. Ging toen over niels en later jordy die ook 2x opnam.
Ze kan best ok zingenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
En blijven zingen maar ohwee als anderen het deden. Moet wel zeggen ze klinkt niet heel vals.
Morgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
hij was wel snel in de cel maar meneer moest zijn microfoon even goed omdoen daarom duurde het langquote:
't is ook net Keanu, ze zingt je zo in een depressiequote:Op zondag 2 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan best ok zingen
Maar het is vaak zooo treurig
of een mededeling kon ook werd er gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat hij dat aan iemand verteld die de telefoon opneemt
Was het eerder niet zo dat degene die de telefoon opnam iets kreeg of moest doen?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor liever het ingetogen zingen van Charice dan het brallerig zingen van Jordy.
Ik dacht is brallerig wel een echt woord dus ik ga ff googlen
Krijg ik dit: Brallerig - definitie
1) Grootsprakerig 2) Opschepperig 3) Pocherig 4) Snoevend.
ja lekker te verstaan ze mogen die microfoon wel even verwisselenquote:
Ik word er gewoon triestig van als ik er naar kijkquote:
Ik ben alweer gestopt met kijken... lege beelden waar je niet vrolijk van wordtquote:Op zondag 2 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er gewoon triestig van als ik er naar kijk
Nu gaan we over naar living statue Pootje
Zitten of liggen
Heel veel meer doet hij niet
het ging erom dat ze toen opgepakt had en Axel naar de dagboek kamer liet gaan om een keuze te nemen, en dat was niet slim van haar had het kartel gezegd want dat ging om een target die iemand dus kreeg in dit geval Jordyquote:Op zondag 2 maart 2025 09:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Zelfs als het wel klopt, praat niet over je kartel op die manier. Jane speelt dubbelspel.
Zonder de fans wist de helft niet eens dat jane ook kartel lid was
Precies. En ze zit nu niet meer in het kartel. Nep of echt.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het ging erom dat ze toen opgepakt had en Axel naar de dagboek kamer liet gaan om een keuze te nemen, en dat was niet slim van haar had het kartel gezegd want dat ging om een target die iemand dus kreeg in dit geval Jordy
dat bedoelde Jane dus anders word het kartel weer boos op me
Mooi duo voor het songfestivalquote:Op zondag 2 maart 2025 09:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is ook net Keanu, ze zingt je zo in een depressie![]()
Ze zou zo kunnen optreden in een uitvaartcentrum
Dat is ook een doelwit, hij is het kartel de rest zijn volgelingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy, jordy,jordy en daar blijft het bij axel over gaan .
het stijgt hem weer eens naar de bolquote:Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft weer een idee.
Hij gaat weer vals spelen...en denkt te kunnen bepalen wat er gaat gebeuren.
Domme sukkel..
Hij zegt het tegen Jolien en die kijkt dom en zegt: okee
Jordy schiet door in zijn acties, dat is een valkuil voor hemquote:Op zondag 2 maart 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy heeft weer een idee.
Hij gaat weer vals spelen...en denkt te kunnen bepalen wat er gaat gebeuren.
Domme sukkel..
Hij zegt het tegen Jolien en die kijkt dom en zegt: okee
Er beginnen nu steeds meer trouwe volgelingen in te zien dat hij 1 grote act is.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jordy schiet door in zijn acties, dat is een valkuil voor hem
Oeh lekkahquote:Op zondag 2 maart 2025 10:19 schreef Juultje1981 het volgende:
Ieder speelt voor zich toch? Ik kijk uit naar de sensatie die het oplevert en daar kijk ik toch voor
Jordy bespeelt de boel voor eigen eer. . Zogenaamd voor de reuring.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef Kinga het volgende:
Die kartel leden zijn ook dom zeg. Die gaan maar blind akkoord dat Jordy het meeste geld wil pakken? VOOR DE SENSA. Idiots.
Alsof hij weet wat wat voor spel er gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:20 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy wil weer eens sensa maken.
Als de pot bv 10.000 is dan wik hij dat Jolien, Keanu en Mattie als 1e gaan. Dan gaat hij als 4e en neemt op 4 euro na de rest van de pot.
Yep.quote:
Ja dat verbaasd mij dat hij daar geen sancties op zetquote:Op zondag 2 maart 2025 10:22 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Yep.
Het duurt echt lang voordat ze aangekleed zijn.
Ze hebben steeds meer poep aan BB.
Hij heeft nu al 2x omgeroepen dat Keanu en Jolien naar de PR moeten komen
Ja, dat zei hij. Jolien ging haar trui uit trekken (om iets anders aan te gaan doen) en gelijk een camerawissel. Hoe preuts het er hier aan toe gaat in vergelijking met de rest van de wereld....quote:
Ik ben niet echt een volgeling van Jordy, in het begin vond ik hem niks later zag ik wat meer leuke dingen van hem, het voordeel van dit seizoen voor mij is dat geen favoriet heb waardoor ik wat minder blinde vlekken heb wat de leuke en minder leuke kanten zijn van iemand.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er beginnen nu steeds meer trouwe volgelingen in te zien dat hij 1 grote act is.
Bevalt me sowieso niet dat hij maar alles bepaalt voor dat groepje. Maar die sukkels gaan ook echt in alles mee, kunnen niet meer voor zichzelf denken ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jordy bespeelt de boel voor eigen eer. . Zogenaamd voor de reuring.
Ik ben niet vergeten dat hij over Keanu zei die boos op hem was: dan moet hij maar niet in mijn plannetje vallen.
Dat zegt ook iets over dat groepjequote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Bevalt me sowieso niet dat hij maar alles bepaalt voor dat groepje. Maar die sukkels gaan ook echt in alles mee, kunnen niet meer voor zichzelf denken ofzo?
En gelijk hebben ze het als ze dat jiet meer doen want er komt niets terug haar kant op.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:24 schreef KinKiJan het volgende:
Jane heeft opgevangen dat ze haar toch niet meer als eerste de kluis in willen laten gaan. Sharice zegt dat Jordy tegen Jolien en Keanu heeft gezegd dat ze een voordeel niet aan 'die persoon' moeten geven.
Idd, Jordy zijn verhaal is en blijft een mooi verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
.
Hij voelt zich gewaardeerd en dat geeft hem een boost en gezien zijn verleden begrijp ik dat heel goed maar hij slaat af en toe door
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Precies Jane: dat hebben kinderen gemaakt. ( over poster koning en koningin)
En dat Jolien zich laat piepelen door het kartel.
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze het als ze dat jiet meer doen want er komt niets terug haar kant op.
kartel beschermen jolien wel hoeven hun niet te doen neequote:Op zondag 2 maart 2025 10:26 schreef Juultje1981 het volgende:
En groep jaxel en sharice denken weer dat Jolien meeloopt met het groepje kartel. Het zijn haar maatjes en ze volgt echt niet perse beschermt hoeft ze echt niet te worden
Sowwwquote:Op zondag 2 maart 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
Charice ik ga niet weg voordat die motherfakker weg is.
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootjequote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.
Jane moet gewoon alles kopen. Geld zat.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootje
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook nietquote:Op zondag 2 maart 2025 10:29 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze vinden het prima dat Jane als eerste gaat volgens mij alleen wilt Keanu wel voor pootje
e veranderen per dag wat ze welquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook niet
ja dat zou dan wezen omdat Jane nu weer goed overgelopen isquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was vorige week inderdaad de afspraak. Hoor Jane net zeggen dat ze opgevangen heeft dat het nu anders is. Weet het verder ook niet
Haatdragendquote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Blijkt nu wel dat sharice niet door milena werd beïnvloed ze is gewoon van zichzelf een lelijk persoon.
Die is al AF sinds ze daar is!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
En dat Jane mee gaat in de haat van sharice maakt haar er ook niet beter op staan
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Het klopt wel wat ze zeggen, Jordy is het baasje en de rest zijn hondjes die er achteraan lopen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 10:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.
Dat heb ik nu ook steeds gevonden. Milena had tenminste nog een beetje zelfreflectie en wist dat ze grove dingen had gezegd, Sharice praatte dat goed en vond hun haat spuien niet fout.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Blijkt nu wel dat sharice niet door milena werd beïnvloed ze is gewoon van zichzelf een lelijk persoon.
Dat is toch elk jaar zo? BB krijgt altijd de schuld en is de baasquote:Op zondag 2 maart 2025 10:33 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is een regelrechte verbitterde egoïst die zijn ware aard toont. Allicht buiten het huis ook. Als hij BB wint dan is dit door toedoen van BB zelf.
Jordy is tactisch, maar hij niet alleen. Jolien heeft ook al meerdere keren behoorlijk tactische dingen gezegd, waardoor ze een andere richting ingingen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef Kinga het volgende:
Het klopt wel wat ze zeggen, Jordy is het baasje en de rest zijn hondjes die er achteraan lopen.
Eensquote:Op zondag 2 maart 2025 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane zou ook gelijk hebben als ze gewoon als eerste gaat zonder hun goedkeuring. Deze heeft ze niet nodig.
Jolien is geen domme damequote:Op zondag 2 maart 2025 10:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy is tactisch, maar hij niet alleen. Jolien heeft ook al meerdere keren behoorlijk tactische dingen gezegd, waardoor ze een andere richting ingingen.
Vind het wel grappig dat mensen Jordy ervoor afrekenen, terwijl het onderdeel is van BB. Daarnaast worden de zogenaamde volgelingen er niet voor afgerekend, terwijl ze net zo hard mee doen.
Ik mag het hopenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Roxiebb het volgende:
Jane die betuttelend praat over Jolien, net zoals Sharice en Axel die meepraten.
Volgens mij speelt Jolien hen er alle drie uit.
Daar geloof ik inderdaad ook niks vanquote:Op zondag 2 maart 2025 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jaja......wie denkt ze in de maling te nemen.....
Gaat steeds meer opvallen.....Ook Axel stijgt het naar zijn hoofd....als hij denk met deze uitspraken zijn populariteit een boost te geven.....triest...........ook met het vloeken gaat het lekker in de groep met David erbij......quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik verbazend vind dat axel en sharice het persoonlijk maken richting jordy. Gister zei.axel zelf nog van joh sharice haat jordy nog meer dan ik doe.ik heb dat bij de 4 van het "kartel" nog nooit horen zeggen van die hatelijke dingen. 1x jordy tegen sharice uitgevlogen en gelijk had hij. Die lui kunnen spel en persoonlijk niet scheiden. Vooral sharice slaat erin door. Jammer want nergens voor nodig. En axel zegt van ik mag je wel tegen jordy en draait zich om en zegt totaal iets anders en dat hij hem echt niet moet in de sauna
Dit is ook precies de reden dat ik klaar ben met axelquote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik verbazend vind dat axel en sharice het persoonlijk maken richting jordy. Gister zei.axel zelf nog van joh sharice haat jordy nog meer dan ik doe.ik heb dat bij de 4 van het "kartel" nog nooit horen zeggen van die hatelijke dingen. 1x jordy tegen sharice uitgevlogen en gelijk had hij. Die lui kunnen spel en persoonlijk niet scheiden. Vooral sharice slaat erin door. Jammer want nergens voor nodig. En axel zegt van ik mag je wel tegen jordy en draait zich om en zegt totaal iets anders en dat hij hem echt niet moet in de sauna
Dat willen ze uitdragen, maar dat zijn helemaal niet twee groepen.....David Sharice en Jane en Axel is gewoon 1 groep.....quote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef Juultje1981 het volgende:
Verschil tussen de twee groepen is alleen dat het kartel overlegt wie ze eruit willen maar elkaar echt als maatjes zien. De andere groep zijn groepjes van twee die overleggen dus dat vind ik veel meer tactisch dan het kartel die elkaar safen omdat ze elkaar er echt in willen houden de andere werken samen om zichzelf te redden
Ja is nu 1groep om zichzelf te redden niet uit vriendschapquote:Op zondag 2 maart 2025 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat willen ze uitdragen, maar dat zijn helemaal niet twee groepen.....David Sharice en Jane en Axel is gewoon 1 groep.....
dr bijnaam moet iedereen al iets zeggen Baby Jane en dan allebei praten over volgers en fans zijn kinderen hoezo beetje hypocrietquote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
En dat Jane mee gaat in de haat van sharice maakt haar er ook niet beter op staan
Bam! Exact!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
We zullen zien waar dat je brengt.....ziet liever in een groep die zolang mogelijk bij elkaar zijn dan een groep die elkaar achterbaks gebruiken....naar hoor om dat te spelen en ook te moeten ontvangen dat het lucht is wat ze tegen elkaar voor aardigs zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja is nu 1groep om zichzelf te redden niet uit vriendschap
Beetje vroeg want je kan nog stemmen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef C.A.I het volgende:
Zal het ranking spel nu komen dat ze zien hoe nl en be over de bewoners denken
Je kan tot 20u stemmenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef C.A.I het volgende:
Zal het ranking spel nu komen dat ze zien hoe nl en be over de bewoners denken
Via je telefoon is het makkelijkstquote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik ka de ranking niet doen? ze verschuiven niet
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel is vanaf het begin eerlijk geweest over Jordy en dat hij zijn target random op Jordy zet is omdat hij weet dat het de sterkste speler is en ook uit NL komt en het begin Niels en Jordy tegen Axel! Jordy, speelt het spel anders en waar ik hem totaal ongeloofwaardig vindt omdat hij echt alle Bigbrother’s gekeken en bestudeerd heeft. Dit meerdere malen aangegeven! Ik zie dan ook heel veel dingen terug van andere oud-BB bewoners bij Jordy, hij kopieert gedrag. Ook zijn slimheid/ opleidingsniveau skills helpt hem hierbij en daarom zal hij altijd politiek correcte uitspraken doen voor de bühne! Terwijl Axel geen filter heeft en het er gewoon uitgooit! Dus mijn stem blijft tot nu toe op Axel staan.🙏🏻
Had ik gister ook. Even uitloggen en weer inloggen hielp bij mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kan de ranking niet doen? ze verschuiven niet
Vond ik toen ook plezant. Voor Liese telkens een openbaring die polonaise.met het gezicht van een Sharicequote:
Yep. Wordt smalend wel eens "poepgelei" genoemd.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
Voor de Vlamingen .. appelstroop ?
Kennen jullie dit ?
Matti niet
Kijkquote:Op zondag 2 maart 2025 11:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Wordt smalend wel eens "poepgelei" genoemd.
Liesequote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vond ik toen ook plezant. Voor Liese telkens een openbaring die polonaise.met het gezicht van een Sharice
Maar zeggen dat je iemand haat is wel wat andersquote:Op zondag 2 maart 2025 11:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
axel heeft ook gezegd dat hij jordy niet mag, maar dat hij vindt dat jordy wel het spel goed speelt.
En dat is heel eerlijk
en jordy immiteert inderdaad andere markante bewoners uit het verleden, heel klein beetje terror jaap enz. Maar het is het allemaal net niet
En het baasje zijn van het kartel stijgt hem gewoon naar het hoofd.
En Jane en Axel zijn vanaf het begin trouw aan elkaar. Ik weet niet of ze de juiste beslissingen nemen, maar ze doen het op hun manier, met de kennis die ze daar hebben.
en van charise begrijp ik heel goed dat ze vindt dat het de schuld van jordy is dat milena naar huis moest. Het was wel de GC van jordy die ervoor heeft gezorgd dat de pin bij milena werd opgespeld,
tja, dat is haar beleving op dit moment denk ik ( als je tenminste charisse nu bedoelt)quote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef Visual het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je iemand haat is wel wat anders
ja maar niet bij allemaalquote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geld spel.
Is het nu gelukt met schuiven?
Axel. Voor charisse heb ik daar nog een klein beetje begrip voorquote:Op zondag 2 maart 2025 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, dat is haar beleving op dit moment denk ik ( als je tenminste charisse nu bedoelt)
ja dat had ik ook.. gingen 2 vragen goed en hing het weer.. weer uit en inloggenquote:
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:21 schreef Visual het volgende:
[..]
Axel. Voor charisse heb ik daar nog een klein beetje begrip voor
Eens echter moet je dan niet in iemands gezicht zeggen dat je hem als persoon graag magquote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.
maar dat ze elkaar niet liggen lijkt me heel duidelijk, sowieso van de kant van axel richting jordy. .
Ik denk dat de manier waarop jordy en niels hebben gedaan toen axel net binnen was daar ook wel in meespeelt.
ja fack itquote:Op zondag 2 maart 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat had ik ook.. gingen 2 vragen goed en hing het weer.. weer uit en inloggen![]()
maar vermoed dat je het zo ingestuurd hebt![]()
Dat hoop ik wel, als het uit het niets komt is het nog erger. Hoe kan je in die korte tijd iemand haten Je kan je storen aan iemand maar dat is het dan ook....en hij heeft het er op het ogenblik steeds vaker over.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.
maar dat ze elkaar niet liggen lijkt me heel duidelijk, sowieso van de kant van axel richting jordy. .
Ik denk dat de manier waarop jordy en niels hebben gedaan toen axel net binnen was daar ook wel in meespeelt.
Zeggen dat je iemand graag mag, of zeggen dat je geen probleem hebt met iemand ( wat Axel zei), is een heel groot verschilquote:Op zondag 2 maart 2025 11:25 schreef Visual het volgende:
[..]
Eens echter moet je dan niet in iemands gezicht zeggen dat je hem als persoon graag mag
terecht, het kartel tegen de muurquote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Snoezakje gevonden en overdreven iedereen willen confronteren
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
terecht, het kartel tegen de muur
Niet letterlijk, maar fouilleren dan
Dit hebben ze niet achter gehouden. Was koekjes. Axel zegt kan ook in een broek hebben gezeten hebben nog van thuisquote:Op zondag 2 maart 2025 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat nu zelfs fluisteren en maakt zich klein.......wat een slecht toneelspel.....
Ik heb dat gemistquote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Maar eerst Mattie zijn naam genoemd kijkend in de camera heel verschrikt of ze drug hebben gevonden.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
echt overgelopen na de belgenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En ze zit nu niet meer in het kartel. Nep of echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |