Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft niet een echt vriendelijk uiterlijk. Lijkt net altijd of ze ontevreden is of boos/verdrietig
Ik ga er eens op letten.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de indruk dat vooral Mattheus vaak iets anders doet dan de rest, meestal met eten. maar ook anderszins. Dan zit iedereen te eten en meneer wil het net weer iets anders. Nu zijn brood bakken.
Of zoals gisteren extra suiker op de pindakaas.
Als je hem aanspreekt daar op wat de bewoners best wel vaak doen dan draait hij het om.
Dan verwijst hij naar wat anderen doen...gisteren, vorige week.
Tis een linkmiegel..
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staanquote:Op zondag 2 maart 2025 09:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.
Of gewoon dikke pech dat dit is waar je mee bent geboren.
Volgens mij vrijdagavondquote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang geleden was het douche alarm ?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Janequote:Op zondag 2 maart 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand heeft vies hard lopen snurken in de suite
Oh ik had maar de helft gehoordquote:Op zondag 2 maart 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze bewoner wil dat er fun wordt gemaakt meid begin bij jezelf je bent niet bepaald gezellig
Nou nou, dat is nogal een aannamequote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |