Ik maakte geen grap , Axel en Jane noemden zich papa en mama en Keanu hun kindquote:Op zondag 2 maart 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan dit soort dingen niet in de COS zetten, dan wordt het voor waarheid aangenomen.![]()
Niemand weet dat het een grapje tussen jullie is.
het is hier ook koud hoor autoruiten zijn bevrorenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
In Amsterdam schijnt al een prachtige zon
Itt hier koud en mistig
Er wordt toch door Kater gezegd dat het een grapje tussen jou en haar is?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik maakte geen grap , Axel en Jane noemden zich papa en mama en Keanu hun kind![]()
En dan nog , het gaat wel heel erg erg ver als je niet een grap meer mag maken![]()
Maar nogmaals dit was geen grap
Je moet je hier onderhand verdedigen om wat daar wordt gezegd
Dus dan is het waar?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt toch door Kater gezegd dat het een grapje tussen jou en haar is?
Dus nam aan dat haar post niet waar was
In de voorraadkamerquote:Op zondag 2 maart 2025 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus poetst zijn tanden in de wc ruimte en zijn gezicht wast hij in de gootsteen.
Oh en zijn haar maakt hij daar ook nat. Hij keek eerst nog ff achterom hahaha
Ik denk dat het water daar warm is..
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dan is het waar?
Nee mensen moeten beter lezen ,
Ik hou er niet van om beschuldigt te worden
Waarom is hij of zou hij onrustig zijn dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
De onrust is van Jordy’s gezicht af te lezen
Niet om er hier een hele discussie van te makenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.
En ik quote jou niet eens alleen Kater
Ik denk dat Jordy heel graag wat te doen heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom is hij of zou hij onrustig zijn dan?
Kodiakquote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Joest kijkt of hij zijn laatste M&M vergokt heeft(
Maar je had ook gewoon mee kunnen lezen ipv voorbarige conclusies trekken die ook nog eens niet kloppenquote:Op zondag 2 maart 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sorry dan moet iemand niet posten dat het een grapje is als er gevraagd wordt of het echt gezegd is.
Hij is altijd wel bezig in de vroege ochtend. Hij zit er niet echt vrolijk bij.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy heel graag wat te doen heeft
Zeker in de morgen
quote:Op zondag 2 maart 2025 08:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus dan is het waar?
Nee mensen moeten beter lezen ,
Ik hou er niet van om beschuldigt te worden
Kater had mij, na mijn vraag of dit serieus gezegd was idd gezegd dat het een grapje was, ik had gevraagd of dat serieus werd gezegd omdat ik de stream niet aan had. Maar de zin waar het om ging was niet gezegd. dus het was al opgelost. en begrepen door mij, na uitleg.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nee joh was grapje van @:Puzzie en mij!
Elke ochtend polonaise verplichtquote:Op zondag 2 maart 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet even deom ze uit bed te krijgen
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over wat anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegtquote:Op zondag 2 maart 2025 08:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
[..]
Kater had mij, na mijn vraag of dit serieus gezegd was idd gezegd dat het een grapje was, ik had gevraagd of dat serieus werd gezegd omdat ik de stream niet aan had. Maar de zin waar het om ging was niet gezegd. dus het was al opgelost. en begrepen door mij, na uitleg.
Nog een keer ik had jou ook niet gequote en ook niets gezegd over jou post.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegt
Ze heeft niet een echt vriendelijk uiterlijk. Lijkt net altijd of ze ontevreden is of boos/verdrietigquote:Op zondag 2 maart 2025 08:58 schreef Ebinas het volgende:
Echt Sharice kijkt heel weinig neutraal of vrolijk
Divaquote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Ebinas het volgende:
Jane ontbijt nooit. Dan slaapt ze. Eet meestal tegen brunchtijd
Er wordt hier wel vaker meegelezen zonder de stream aan te hebben, dat is juist zo fijn aan de Cos, en ik ga er van uit dat wat ik hier dan lees ook inderdaad zo is, soms twijfel ik en vraag ik het, in dit geval was het dus een heel gewone vraag'' werd dat serieus gezegd'' en toen zei Kater meteen, nee het was een grapje. volgens mij zag kater het niet als zeuren, maar sorry , als jij het als zeuren zag. ik zal het volgende keer quoten naar SC , nogmaals , sorryquote:Op zondag 2 maart 2025 08:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Axel en Jane zeiden dat Keanu vanaf nu hun kind was. Natuurlijk was dat met een knipoog maar je kan ook gewoon kijken ipv hier lopen zeuren over wat anderen zeggen , ik ben niet verantwoordelijk voor wat kater zegt
Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft niet een echt vriendelijk uiterlijk. Lijkt net altijd of ze ontevreden is of boos/verdrietig
Ik ga er eens op letten.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb de indruk dat vooral Mattheus vaak iets anders doet dan de rest, meestal met eten. maar ook anderszins. Dan zit iedereen te eten en meneer wil het net weer iets anders. Nu zijn brood bakken.
Of zoals gisteren extra suiker op de pindakaas.
Als je hem aanspreekt daar op wat de bewoners best wel vaak doen dan draait hij het om.
Dan verwijst hij naar wat anderen doen...gisteren, vorige week.
Tis een linkmiegel..
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staanquote:Op zondag 2 maart 2025 09:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat. Misschien aangeleerd zo'n blik. Stoer doen, bescherming. Geen idee.
Of gewoon dikke pech dat dit is waar je mee bent geboren.
Volgens mij vrijdagavondquote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang geleden was het douche alarm ?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Janequote:Op zondag 2 maart 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand heeft vies hard lopen snurken in de suite
Oh ik had maar de helft gehoordquote:Op zondag 2 maart 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze bewoner wil dat er fun wordt gemaakt meid begin bij jezelf je bent niet bepaald gezellig
Nou nou, dat is nogal een aannamequote:Op zondag 2 maart 2025 09:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Teveel blowen kan ook, is dat gezicht zo blijven staan
Groetjes Droopie
Appelstroop wordt al meer dan 150 jaar gemaakt en is een écht oer Hollands product.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
Kennen ze dit nu echt niet in Belgiė ?
Appelstroop ?
Ja..quote:Op zondag 2 maart 2025 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Appelstroop wordt al meer dan 150 jaar gemaakt en is een écht oer Hollands product.
Volgens mij is het meer eigen ervaring( wat droopie al eens heeft gepost)quote:
Zal wel zo vernieuwd is FEBO niet elk jaar zelfde in fanweekquote:Op zondag 2 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze weer een soort ranking the stars moeten doen
Aan de hand van de vragenlijst die je kon invullen
Het lijkt er wel op dat ze het zegt.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
Milena heeft kleren mee van sharice
Maar niks daar gelaten van haar voor sharice ?
Echt ??
Beetje herrie aan mijn tere oortjes.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
Jane en sharice maken schoon
Matti en Jordy wassen af
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terugquote:Op zondag 2 maart 2025 09:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat ze het zegt.
Milene heeft meja(?) .... veel mee
Even teruggeluisterd, maar het is wat lastig te verstaan.
Jolien: Heeft ze toch ook hier kleren voor u hier gelaten.
Sharice: geen
Ik heb weer veel gemist de laatste dagen.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terug
Ah dat is steuntje in de rug waar we voor gestemd hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:39 schreef Verity het volgende:
BB: Bij het volgende spel mogen Keanu en Jolien naar de Panic Room
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |