Wat een gelul van jane. Heb alleen elsa, pootje en milena boos gezien als mensen meer dan 1x opnamen. Ging toen over niels en later jordy die ook 2x opnam.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:51 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice hoorde net dat BB op de wc zat.
Ze wil 1x de telefoon opnemen.
Jane maakt rare dubbelspel opmerking naar sharice dat jane niet mag opnemen, haar kartel boos wordt als jane opneemt...
Zelfs als het wel klopt, praat niet over je kartel op die manier. Jane speelt dubbelspel.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat een gelul van jane. Heb alleen elsa, pootje en milena boos gezien als mensen meer dan 1x opnamen. Ging toen over niels en later jordy die ook 2x opnam.
Ze kan best ok zingenquote:Op zondag 2 maart 2025 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
En blijven zingen maar ohwee als anderen het deden. Moet wel zeggen ze klinkt niet heel vals.
Morgen.quote:Op zondag 2 maart 2025 09:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een misselijk mens die Milena is. Sharice was er voor haar maar niet andersom. Ik vind dat Sharice er op vooruit is gegaan sinds ze niet meer zit vastgeplakt. De Nele is weer een beetje terug
hij was wel snel in de cel maar meneer moest zijn microfoon even goed omdoen daarom duurde het langquote:
't is ook net Keanu, ze zingt je zo in een depressiequote:Op zondag 2 maart 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kan best ok zingen
Maar het is vaak zooo treurig
of een mededeling kon ook werd er gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dat hij dat aan iemand verteld die de telefoon opneemt
Was het eerder niet zo dat degene die de telefoon opnam iets kreeg of moest doen?
quote:Op zondag 2 maart 2025 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor liever het ingetogen zingen van Charice dan het brallerig zingen van Jordy.
Ik dacht is brallerig wel een echt woord dus ik ga ff googlen
Krijg ik dit: Brallerig - definitie
1) Grootsprakerig 2) Opschepperig 3) Pocherig 4) Snoevend.
ja lekker te verstaan ze mogen die microfoon wel even verwisselenquote:
Ik word er gewoon triestig van als ik er naar kijkquote:
Ik ben alweer gestopt met kijken... lege beelden waar je niet vrolijk van wordtquote:Op zondag 2 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik word er gewoon triestig van als ik er naar kijk
Nu gaan we over naar living statue Pootje
Zitten of liggen
Heel veel meer doet hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |