Dat komt meer door de kandidaten en de opdrachten dan de mol denk ik.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat komt meer door de kandidaten en de opdrachten dan de mol denk ik.
Ja dat bedoel ik er inderdaad ook mee. Met al dat nepmollen en die 7000 euro uit de pot gaat het snel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zal er wel warm zijn, dat is nog een voordeel.quote:
Kun je niks mee iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zegt allemaal niets, want je weet niet hoe ze gekozen hebben
Ooit!quote:
VERBORGEN HINT.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:22 schreef Isane het volgende:
Hmm, volgens twitter iedereen stapt uit op de 32ste. Stijn op de 31ste
Oh echt? Geen Vondelpark bullshit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef svann het volgende:
Volgende week geen massabijeenkomst, dus hopelijk veel beeld.
Roos is wel een erg opzichtige molquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit nog steeds op Roos. Snap niet hoe mensen op iemand anders kunnen zitten
Omdat ze de grootste nepmol is in de geschiedenis van WIDM.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Zou echt heel suf zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze de grootste nepmol is in de geschiedenis van WIDM.
Denk t ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Rik ‘finalist - winnaar - mol’ op volgorde zei met ‘Maaike - Roos - Stijn’
Op Stijn dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef golfer het volgende:
Bij de terugkijk video's die ze gewonnen hadden met vissen zag je van al de door hen gekozen kandidaten op wie zij gestemd hadden. Behalve bij de bij die Stijn van Ray bekeek. Daar zagen wij niet van op wie die had gestemd?
Irritant ja, en dan zegt Stijn ook nog dat Ray niet op hem had gestemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef golfer het volgende:
Bij de terugkijk video's die ze gewonnen hadden met vissen zag je van al de door hen gekozen kandidaten op wie zij gestemd hadden. Behalve bij de bij die Stijn van Ray bekeek. Daar zagen wij niet van op wie die had gestemd?
Ik zit anders gewoon op n stoelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Straks is Maaike echt de Mol. Niemand heeft een bordje bij haar gelegd. Of we hebben dat niet gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef golfer het volgende:
Als Maaike de mol, dan is dat wel de meest briljante mol sinds heel lang.
Het audiofragment, Rik zegt tegen de mol dat ie moet liegen en de mol zegt dat ie dat al van plan was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Irritant ja, en dan zegt Stijn ook nog dat Ray niet op hem had gestemd.
Exactamundo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef golfer het volgende:
Als Maaike de mol, dan is dat wel de meest briljante mol sinds heel lang.
Was het niet Maaike die zich bij haar dochters verontschuldigde over het feit dat ze tegen hun gelogen had?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Het audiofragment, Rik zegt tegen de mol dat ie moet liegen en de mol zegt dat ie dat al van plan was.
Dat was voor vertrek, toen niemand nog wist wie de mol zou wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Was het niet Maaike die zich bij haar dochters verontschuldigde over het feit dat ze tegen hun gelogen had?
Om dergelijke redenen zou het ook beter zijn om WIDM aan de commerciëlen over te latenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:03 schreef xzaz het volgende:
Die eerste afvaller die heeft dus lekker 3 weken daar vakantie gehouden op mijn belastingcenten
'maar we gaan er even uit voor de reclame'quote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om dergelijke redenen zou het ook beter zijn om WIDM aan de commerciëlen over te laten
Volgens mij was dat voor de Kick off, toen nog niemand wist wie meededen.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:20 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat was voor vertrek, toen niemand nog wist wie de mol zou worden
En de productie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt een boeiende kijkopdracht.
Er zijn wel meer finalisten geweest die enorm hebben lopen nepmollen. Notabene Rik was samen met Merijn dat seizoen zowat verantwoordelijk voor meer geld uit de pot dan de mol zelf. En ook de andere presentator Art was een enorme nepmol.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Ik blijf ook bij Roos als slechtste mol ooit.![]()
Hebben ze ooit eerder de finale zo in elkaar gezet dat de vraag openlijk is of een opzichtig mollende deelnemer nou de mol is óf een nepmol?
Ik denk dat ze niet om haar gemol heen konden monteren en dat ze het daarom zo brengen.
Wat een onzin.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om dergelijke redenen zou het ook beter zijn om WIDM aan de commerciëlen over te laten
Je moet er toch ook niet aan denken dat WIDM gepresenteerd gaat worden door Ruben fucking Nicolaiquote:
Nou ja als het naar SBS zou gaan, dan kan Art het weer doenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet er toch ook niet aan denken dat WIDM gepresenteerd gaat worden door Ruben fucking Nicolai![]()
Brrrr de gedachte alleen al
Ik bedoelde meer of de nepmollen ooit zo expliciet zo benoemd zijn door de presentator.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn wel meer finalisten geweest die enorm hebben lopen nepmollen. Notabene Rik was samen met Merijn dat seizoen zowat verantwoordelijk voor meer geld uit de pot dan de mol zelf. En ook de andere presentator Art was een enorme nepmol.
Wat niet zegt dat Roos niet de mol is, al lijkt mij het Stijn.
Geen idee. Ik denk sowieso dat er nog nooit een van de drie kandidaten bij het 'jij kunt de mol zijn, want...' er zo ontzettend weinig is gezegd waarom die de mol kan zijn, eerder andersom dat die niet de mol kan zijn dan bij Stijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of de nepmollen ooit zo expliciet zo benoemd zijn door de presentator.![]()
De Mol Belgie is toch ook commercieel, daar gaat het prima. Met al die aankomende bezuinigingen lijkt het me echt een programma dat voor de publieke omroep onbetaalbaar gaat wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het naar SBS zou gaan, dan kan Art het weer doen![]()
Maar buiten dat gaat WIDM echt niks ten goede veranderen als het naar de commerciëlen gaat. Nu zitten er al teveel punten in die zijn gemaakt om het te rekken. Moet je nagaan als er reclames omheen zitten. Dan duurt elke aflevering anderhalf uur met dezelfde beelden als nu.
Laagste pot ooit, maar dan door bezuinigingenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Mol Belgie is toch ook commercieel, daar gaat het prima. Met al die aankomende bezuinigingen lijkt het me echt een programma dat voor de publieke omroep onbetaalbaar gaat worden
België is hier niet relevant. Want het gaat om hoe de Nederlandse commerciële zenders het doen. En dan weet je van te voren al hoe het gaat. Maar jij ziet liever blijkbaar een halfuur reclame tussen de huidige uitzendingen in?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De Mol Belgie is toch ook commercieel, daar gaat het prima. Met al die aankomende bezuinigingen lijkt het me echt een programma dat voor de publieke omroep onbetaalbaar gaat worden
Je hoort mij niet zeggen dat ik WIL dat de Mol naar de commerciëlen gaat he . Ik zeg alleen dat de kans groot is dat het onbetaalbaar wordt voor de publieke omroepquote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
België is hier niet relevant. Want het gaat om hoe de Nederlandse commerciële zenders het doen. En dan weet je van te voren al hoe het gaat. Maar jij ziet liever blijkbaar een halfuur reclame tussen de huidige uitzendingen in?
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:53 schreef TLC het volgende:
Stijn heeft nooit zijn tweede joker gebruikt !!!![]()
Hij won 2 jokers na zijn verblijf in het backpackers hostel, dat was aflevering 3, in dezelfde aflevering gebruikt hij 1 joker voor de test, de andere steekt hij in zijn broekzak terwijl hij op de stoel voor Rik zit.
Daarna heb ik alle testen zitten te checken maar hij gebruikt zijn andere joker niet meer, laat staan dat hij erover begint.
Dus hij maakt die andere testen jokerloos helemaal tot aflevering 7 waar hij die vrijstelling voor de finale kreeg.. waarom ?
Simpel: de mol heeft geen jokers nodig.
Die joker die hij aan Bridget gaf?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:53 schreef TLC het volgende:
Stijn heeft nooit zijn tweede joker gebruikt !!!![]()
Hmmmz dat zou kunnen, maar dan nog blijft mijn stelling staan, hij heeft die andere joker -waar de rest een moord voor zou doen- niet nodig gehadquote:
Teruggekeken, de joker gaf hij idd aan Bridget maar bij de test ligt een van de jokers op tafel en je ziet nog steeds dat hij een andere joker in zijn broekzak steekt als ze op de stoelen voor Rik gaan zitten, mijn hele betoog van eerst houdt dus nog steeds stand ! Hij gebruikt geen jokers meer !quote:
Als je het nog slechter kan doen dan Renee Fokker is dat ook wel een prestatie op zichquote:Op zondag 2 maart 2025 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Ik blijf ook bij Roos als slechtste mol ooit.![]()
Hebben ze ooit eerder de finale zo in elkaar gezet dat de vraag openlijk is of een opzichtig mollende deelnemer nou de mol is óf een nepmol?
Ik denk dat ze niet om haar gemol heen konden monteren en dat ze het daarom zo brengen.
WidM op SBS? Dan krijg je de familie Froger als deelnemer en volgens mij kan de helft daar niet eens lezen. Nou, nee dank je. Daar zit ik helemaal niet op te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het naar SBS zou gaan, dan kan Art het weer doen![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef roos94 het volgende:
Zitten we al met samengeknepen anussen?????
Nog een dag!!
Altijd welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
Interview met Rik
https://www.nu.nl/media/6(...)te-houden.html#nujij
Er waren ook opdrachten gepland die niet hebben kunnen doorgaan
Ik denk daar, uiteraard, anders over.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:37 schreef roos94 het volgende:
Jullie hoeven niet meer te kijken
Stijn mol
Maaike winnaar
Roos verliezer
Laagste pot ooit!!
Dit was echt absurd lage pot!
Wow wat heeft de mol het goed gedaan!
Ongeloof alom.
Bla bla bla
Groetjes,
Rik
https://www.ad.nl/show/wi(...)op-een-rij~a855b986/quote:Wie leidt iedereen om de tuin in Wie is de Mol? Alle verdenkingen op een rij
Zaterdagavond is het eindelijk tijd voor de ontknoping van Wie is de Mol?. Is het Stijn, Maaike of toch Roos? Voor het zover is, graaft deze site nog even door. Wie loog en bedroog de boel bij elkaar de afgelopen weken? We zetten de verdachte acties van de finalisten op een rij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |