Dat komt meer door de kandidaten en de opdrachten dan de mol denk ik.quote:
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat komt meer door de kandidaten en de opdrachten dan de mol denk ik.
Ja dat bedoel ik er inderdaad ook mee. Met al dat nepmollen en die 7000 euro uit de pot gaat het snel.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat komt meer door de kandidaten en de opdrachten dan de mol denk ik.
Het zal er wel warm zijn, dat is nog een voordeel.quote:
Kun je niks mee iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zegt allemaal niets, want je weet niet hoe ze gekozen hebben
Ooit!quote:
VERBORGEN HINT.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:22 schreef Isane het volgende:
Hmm, volgens twitter iedereen stapt uit op de 32ste. Stijn op de 31ste
Oh echt? Geen Vondelpark bullshit?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:28 schreef svann het volgende:
Volgende week geen massabijeenkomst, dus hopelijk veel beeld.
Roos is wel een erg opzichtige molquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit nog steeds op Roos. Snap niet hoe mensen op iemand anders kunnen zitten
Omdat ze de grootste nepmol is in de geschiedenis van WIDM.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Zou echt heel suf zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze de grootste nepmol is in de geschiedenis van WIDM.
Denk t ookquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat Rik ‘finalist - winnaar - mol’ op volgorde zei met ‘Maaike - Roos - Stijn’
Op Stijn dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef golfer het volgende:
Bij de terugkijk video's die ze gewonnen hadden met vissen zag je van al de door hen gekozen kandidaten op wie zij gestemd hadden. Behalve bij de bij die Stijn van Ray bekeek. Daar zagen wij niet van op wie die had gestemd?
Irritant ja, en dan zegt Stijn ook nog dat Ray niet op hem had gestemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:06 schreef golfer het volgende:
Bij de terugkijk video's die ze gewonnen hadden met vissen zag je van al de door hen gekozen kandidaten op wie zij gestemd hadden. Behalve bij de bij die Stijn van Ray bekeek. Daar zagen wij niet van op wie die had gestemd?
Ik zit anders gewoon op n stoelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:30 schreef Postbus100 het volgende:
Straks is Maaike echt de Mol. Niemand heeft een bordje bij haar gelegd. Of we hebben dat niet gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef golfer het volgende:
Als Maaike de mol, dan is dat wel de meest briljante mol sinds heel lang.
Het audiofragment, Rik zegt tegen de mol dat ie moet liegen en de mol zegt dat ie dat al van plan was.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Irritant ja, en dan zegt Stijn ook nog dat Ray niet op hem had gestemd.
Exactamundo.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:34 schreef golfer het volgende:
Als Maaike de mol, dan is dat wel de meest briljante mol sinds heel lang.
Was het niet Maaike die zich bij haar dochters verontschuldigde over het feit dat ze tegen hun gelogen had?quote:Op zondag 2 maart 2025 00:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Het audiofragment, Rik zegt tegen de mol dat ie moet liegen en de mol zegt dat ie dat al van plan was.
Dat was voor vertrek, toen niemand nog wist wie de mol zou wordenquote:Op zondag 2 maart 2025 00:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Was het niet Maaike die zich bij haar dochters verontschuldigde over het feit dat ze tegen hun gelogen had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |