Dit.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:53 schreef TLC het volgende:
Stijn heeft nooit zijn tweede joker gebruikt !!!![]()
Hij won 2 jokers na zijn verblijf in het backpackers hostel, dat was aflevering 3, in dezelfde aflevering gebruikt hij 1 joker voor de test, de andere steekt hij in zijn broekzak terwijl hij op de stoel voor Rik zit.
Daarna heb ik alle testen zitten te checken maar hij gebruikt zijn andere joker niet meer, laat staan dat hij erover begint.
Dus hij maakt die andere testen jokerloos helemaal tot aflevering 7 waar hij die vrijstelling voor de finale kreeg.. waarom ?
Simpel: de mol heeft geen jokers nodig.
Die joker die hij aan Bridget gaf?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:53 schreef TLC het volgende:
Stijn heeft nooit zijn tweede joker gebruikt !!!![]()
Hmmmz dat zou kunnen, maar dan nog blijft mijn stelling staan, hij heeft die andere joker -waar de rest een moord voor zou doen- niet nodig gehadquote:
Teruggekeken, de joker gaf hij idd aan Bridget maar bij de test ligt een van de jokers op tafel en je ziet nog steeds dat hij een andere joker in zijn broekzak steekt als ze op de stoelen voor Rik gaan zitten, mijn hele betoog van eerst houdt dus nog steeds stand ! Hij gebruikt geen jokers meer !quote:
Als je het nog slechter kan doen dan Renee Fokker is dat ook wel een prestatie op zichquote:Op zondag 2 maart 2025 08:43 schreef Cirilico het volgende:
Ik blijf ook bij Roos als slechtste mol ooit.![]()
Hebben ze ooit eerder de finale zo in elkaar gezet dat de vraag openlijk is of een opzichtig mollende deelnemer nou de mol is óf een nepmol?
Ik denk dat ze niet om haar gemol heen konden monteren en dat ze het daarom zo brengen.
WidM op SBS? Dan krijg je de familie Froger als deelnemer en volgens mij kan de helft daar niet eens lezen. Nou, nee dank je. Daar zit ik helemaal niet op te wachtenquote:Op zondag 2 maart 2025 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als het naar SBS zou gaan, dan kan Art het weer doen![]()
Jaaaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:59 schreef roos94 het volgende:
Zitten we al met samengeknepen anussen?????
Nog een dag!!
Altijd welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:14 schreef TLC het volgende:
Interview met Rik
https://www.nu.nl/media/6(...)te-houden.html#nujij
Er waren ook opdrachten gepland die niet hebben kunnen doorgaan
Ik denk daar, uiteraard, anders over.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:37 schreef roos94 het volgende:
Jullie hoeven niet meer te kijken
Stijn mol
Maaike winnaar
Roos verliezer
Laagste pot ooit!!
Dit was echt absurd lage pot!
Wow wat heeft de mol het goed gedaan!
Ongeloof alom.
Bla bla bla
Groetjes,
Rik
https://www.ad.nl/show/wi(...)op-een-rij~a855b986/quote:Wie leidt iedereen om de tuin in Wie is de Mol? Alle verdenkingen op een rij
Zaterdagavond is het eindelijk tijd voor de ontknoping van Wie is de Mol?. Is het Stijn, Maaike of toch Roos? Voor het zover is, graaft deze site nog even door. Wie loog en bedroog de boel bij elkaar de afgelopen weken? We zetten de verdachte acties van de finalisten op een rij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |