abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2025 @ 15:17:06 #1
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
  vrijdag 28 februari 2025 @ 15:19:45 #2
345631 Scjvb
pi_216864275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:14 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ok, je bent dus tegen jezelf verdedigen. Helder.
Nee. Maar wel voor doelbewust en weloverwogen handelen van beide kanten!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 15:24:41 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216864308
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:19 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Nee. Maar wel voor doelbewust en weloverwogen handelen van beide kanten!
Dat is voor Oekraïne simpel; Hun doel is de Russen uit hun land te krijgen. Het liefst goedschiks, maar desnoods door ze dood te schieten.

Mogen ze dat of mogen ze dat niet van je?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 15:30:31 #4
3928 Ulx
pi_216864349
quote:
Debates over Ukraine’s occupied territories risk forgetting those who paid the highest price.

https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljalc67pck2n
quote:
Among its many methods of warfare, Russia chooses the most ruthless. As it captures Ukrainian cities and villages, it shows no regard for civilians. Human rights investigators who examined the dam explosion found the same patterns of violations and crimes that the Russian military committed in Mariupol, Bucha, and other occupied cities. People were denied safe evacuation, subjected to filtration procedures, and left without access to drinking water and food.
Dit is de grote vraag: Moet Oekraíne de levens van hun burgers in de bezette gebieden onder de levens van de Russische bezetter plaatsen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 15:35:32 #5
3928 Ulx
pi_216864378
quote:
😁 Orbán: Ukraine's accession to EU "here and now" unthinkable, it will destroy Hungary

https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3ljalogv7yc2j
Ok, en de minpunten zijn?
pi_216864390
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 14:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Even los van het hele verhaal eromheen. Maar even de ethnische benadering.
Vind jij het eerlijk naar Oekraine toe dat wij hen welliswaar helpen, maar dat onze leveranties er ook niet toe zullen leiden dat Rusland verslagen wordt.
Ik sla hem alvast helemaal plat zodat je mijn worden niet bewust verdraait: zijn wij niet bezig een patiënt net genoeg antibiotica te geven zodat de ontsteking niet de overhand krijgt, maar bewust ook niet teveel omdat anders de ontsteking geneest? En met genezing bedoel ik natuurlijk Rusland verslaan met het risico op een nucleair treffen.
Wat mij betreft wordt de hulp ook opgevoerd. Maar ik kan moeilijk beoordelen of iets 'genoeg' is. Dat laat ik graag over aan militaire deskundigen.

Risico op een conflict met kernwapens zie ik niet zo snel gebeuren. Poetin dreigt daar bijna elke maand, het begint slapstick te worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 28 februari 2025 @ 15:41:55 #7
345631 Scjvb
pi_216864421
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat is voor Oekraïne simpel; Hun doel is de Russen uit hun land te krijgen. Het liefst goedschiks, maar desnoods door ze dood te schieten.

Mogen ze dat of mogen ze dat niet van je?
Mogen? Dat zeker wel!

Alleen blijft dan de prangende vraag nog of dit wel realistisch is. ;)

Beter is m.i. dan om te anticiperen middels bekende deals, evenals een constructie die de vijandigheden thans in het vuur van deze oorlog - van waaruit alles wat de Oekraïnse bevolking nu wordt aangedaan wat walgelijk is - snel zou wegnemen. ;)

Maar als reeds gezegd: garanties zijn er helaas niet, en dat geldt eigenlijk in alle denkbare scenario's!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 15:45:52 #8
3928 Ulx
pi_216864454
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:41 schreef Scjvb het volgende:
Mogen? Dat zeker wel!

Alleen blijft dan de prangende vraag nog of dit wel realistisch is
Is het nog realistisch voor de Russen om te blijven aanvallen? Hun doelen halen ze toch nooit meer.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 15:52:35 #9
345631 Scjvb
pi_216864511
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is het nog realistisch voor de Russen om te blijven aanvallen? Hun doelen halen ze toch nooit meer.
Vandaar ook het beste nu snel naar een eind van deze oorlog toe te werken. ;)
  vrijdag 28 februari 2025 @ 16:11:28 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216864661
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:41 schreef Scjvb het volgende:
Alleen blijft dan de prangende vraag nog of dit wel realistisch is.
De Ukrainers hebben het grootste deel van hun land nog in handen en ze hebben het grootste deel van het Russische leger kapot gemaakt. Is dat realistisch genoeg voor je?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 16:11:44 #11
3928 Ulx
pi_216864664
quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljaodf6wxc23

✈️💣 Ukrainian Air Force Delivers Devastating Strike on FSB Positions in Bryansk Region, - General Staff

❗️As a result of the precise strike, critical enemy military infrastructure was destroyed, including communication systems, signal amplifiers, satellite communication equipment, and other assets.
Goeie klapper. En ik ben benieuwd of de Oekraíense luchtmacht nu ook in Rusland te zien is of dat ze het van een afstand hebben gedaan.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 16:12:32 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_216864673
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Rusland platbombarderen tot ze terugtrekken lijkt me de meest efficiënte methode. Ik acht het niet realistisch dat de Ukrainers stoppen met vechten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 28 februari 2025 @ 16:26:26 #13
345631 Scjvb
pi_216864801
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De Ukrainers hebben het grootste deel van hun land nog in handen en ze hebben het grootste deel van het Russische leger kapot gemaakt. Is dat realistisch genoeg voor je?
Dat eerste, dat de russen het grootste deel nog niet in handen hebben, valt inderdaad te onderschrijven als een voldongen feit.

Velen, waaronder ik, zouden het ook niet anders willen en keuren dat goed. En met de vraag of iets 'realistisch' (#7) is werd gewenste bevrijding van het thans door de russen bezette gebied bedoeld. ;)
pi_216864861
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 16:59:08 #15
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216865153
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat mij betreft wordt de hulp ook opgevoerd. Maar ik kan moeilijk beoordelen of iets 'genoeg' is. Dat laat ik graag over aan militaire deskundigen.

Risico op een conflict met kernwapens zie ik niet zo snel gebeuren. Poetin dreigt daar bijna elke maand, het begint slapstick te worden.
Levensgevaarlijk.

Nee jij en ik kunnen niet beoordelen of iets genoeg is. Wij kunnen wel beoordelen dat het de afgelopen jaren te weinig was. En gezien de vlekken in de nek bij eu apperatsjiek als het gaat om als eu de oorlog zelf voort te zetten spreekt boekdelen l.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 17:09:40 #16
3928 Ulx
pi_216865255
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Levensgevaarlijk.

Nee jij en ik kunnen niet beoordelen of iets genoeg is. Wij kunnen wel beoordelen dat het de afgelopen jaren te weinig was. En gezien de vlekken in de nek bij eu apperatsjiek als het gaat om als eu de oorlog zelf voort te zetten spreekt boekdelen l.
O jee, heb je slecht nieuws van of voor de Russen gehoord? Hebben de Russen in Toretsk zich moeten overgeven?
pi_216865688
Is de Trump-deal mislukt? Nog niets gelezen :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 28 februari 2025 @ 17:55:52 #18
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_216865692
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Levensgevaarlijk.

Laat me raden…..

Noeks?

🤣
pi_216865720
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 16:26 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat eerste, dat de russen het grootste deel nog niet in handen hebben, valt inderdaad te onderschrijven als een voldongen feit.

Velen, waaronder ik, zouden het ook niet anders willen en keuren dat goed. En met de vraag of iets 'realistisch' (#7) is werd gewenste bevrijding van het thans door de russen bezette gebied bedoeld. ;)
Je keurt het goed dat de Oekraïners het grootste deel van hun land hebben?

Fijne denkbeelden heb jij.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:10:53 #20
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216865830
Mooie deal van Zelensky dat USA aanspraak mag maken op grondstoffen van Oekraïne....

Ik ga er vanuit dat Trump behept met weinig geografische en geen historische kennis, nog niet begrepen heeft dat dit dan gaat om de locaties en elementen die gelegen zijn in de door de Russische bezette Donetsh, Luhansk en Krim.

Of zou het toch win-win voor Putin en Trump zijn waar Zelensky van moet betalen ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:16:40 #21
345631 Scjvb
pi_216865900
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef HiZ het volgende:

[..]
Je keurt het goed dat de Oekraïners het grootste deel van hun land hebben?

Fijne denkbeelden heb jij.
Nou, dat laatste gaat best wel! :)

Over dat eerste: Meh :6, in die zin dan dat het wensdenken zou zijn dat door de russen bezet gebied wordt heroverd en terugkomt onder Oekraïns gezag. Maar fijn i.i.g. dat het grootste gebied nog tot hen toebehoort. ;) De hoop is nu onder Trump en alle besprekingen over grondstoffen e.d. dat er sneller duurzame vrede ontstaat en deze oorlog stopt.

En hoewel garanties nooit gegeven kunnen worden, moet met diplomatieke bijltjes worden gehakt als veelbesproken deals om tot duurzame vrede te kunnen geraken, i.p.v. oeverloos blijven vechten tegen de bierkaai door Oekraïne met hulp van buitenaf te blijven voorzien.

Rusland gaat wellicht heus geen veroverd grondgebied teruggeven!
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:25:41 #22
345631 Scjvb
pi_216865972
Donald Trump:

Trump grapt met Zelenski na aankomst bij Witte Huis: 'Hij heeft zich helemaal uitgedost'

quote:
Aangepast: 14 min geleden 15 min geleden in Buitenland

© ANP / ASSOCIATED PRESS
De Oekraïense president Volodimir Zelenski is aangekomen bij het Witte Huis, waar hij opgewacht werd door zijn Amerikaanse ambtgenoot Donald Trump.

De Oekraïense president Volodimir Zelenski is aangekomen bij het Witte Huis, waar hij opgewacht werd door zijn Amerikaanse ambtgenoot Donald Trump. "Hij heeft zich helemaal uitgedost", zei Trump terwijl hij naar Zelenski wees.

Terwijl Trump vrijdag en ook de afgelopen dagen heel zeker leek over de veiligheid die de grondstoffendeal zou garanderen, stelt Zelenski dat het akkoord "niet volstaat". Hij benadrukt dat de Russische president Vladimir Poetin de oorlog begonnen is en dus ook "moet betalen" voor wat hij gedaan heeft.

Trump kiest geen partij. "Ik sta in het midden", aldus de Amerikaanse president. "Ik ben zowel voor Oekraïne als voor Rusland." Het belangrijkste vindt hij dat het conflict tussen Oekraïne en Rusland opgelost wordt.

Zelenski bezoekt Washington en spreekt Trump onder meer over de mogelijkheid van Amerikaanse veiligheidsgaranties voor zijn land. Daarvoor zou Oekraïne onder druk van Trump een overeenkomst met de VS moeten sluiten waarbij de Verenigde Staten toegang krijgen tot waardevolle Oekraïense delfstoffen.

Oekraïne is rijk aan bodemschatten, maar vele zijn nog niet precies getraceerd. Ze moeten nog in kaart gebracht worden en voor de exploitatie ervan zijn veel voorbereidingen, veel tijd en investeringen nodig.

De relatie tussen Kiev en Washington staat onder druk. Trump zocht onlangs toenadering tot Rusland en noemde Zelenski een "dictator", iets wat hij donderdagavond "niet meer herinnerde ooit te hebben gezegd".

© https://www.telegraaf.nl/(...)h-helemaal-uitgedost
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 18:26:35 #23
3928 Ulx
pi_216865981
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef Vallon het volgende:
Mooie deal van Zelensky dat USA aanspraak mag maken op grondstoffen van Oekraïne....

Ik ga er vanuit dat Trump behept met weinig geografische en geen historische kennis, nog niet begrepen heeft dat dit dan gaat om de locaties en elementen die gelegen zijn in de door de Russische bezette Donetsh, Luhansk en Krim.

Of zou het toch win-win voor Putin en Trump zijn waar Zelensky van moet betalen ?
Poetin en Trump kunnen bekokstoven wat ze willen. Maar daar hoeft buiten de VS en Rusland niemand zich wat van aan te trekken.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:31:03 #24
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216866014
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:25 schreef Scjvb het volgende:
Donald Trump:

Trump grapt met Zelenski na aankomst bij Witte Huis: 'Hij heeft zich helemaal uitgedost'
[..]
Terwijl Trump vrijdag en ook de afgelopen dagen heel zeker leek over de veiligheid die de grondstoffendeal zou garanderen, stelt Zelenski dat het akkoord "niet volstaat". Hij benadrukt dat de Russische president Vladimir Poetin de oorlog begonnen is en dus ook "moet betalen" voor wat hij gedaan heeft.

Trump kiest geen partij. "Ik sta in het midden", aldus de Amerikaanse president. "Ik ben zowel voor Oekraïne als voor Rusland." Het belangrijkste vindt hij dat het conflict tussen Oekraïne en Rusland opgelost wordt.

Zelenski bezoekt Washington en spreekt Trump onder meer over de mogelijkheid van Amerikaanse veiligheidsgaranties voor zijn land. Daarvoor zou Oekraïne onder druk van Trump een overeenkomst met de VS moeten sluiten waarbij de Verenigde Staten toegang krijgen tot waardevolle Oekraïense delfstoffen.

Oekraïne is rijk aan bodemschatten, maar vele zijn nog niet precies getraceerd. Ze moeten nog in kaart gebracht worden en voor de exploitatie ervan zijn veel voorbereidingen, veel tijd en investeringen nodig.

De relatie tussen Kiev en Washington staat onder druk. Trump zocht onlangs toenadering tot Rusland en noemde Zelenski een "dictator", iets wat hij donderdagavond "niet meer herinnerde ooit te hebben gezegd".

© https://www.telegraaf.nl/(...)h-helemaal-uitgedost
Zelensky heeft alleen geen oranje make-up.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 18:33:37 #25
3928 Ulx
pi_216866039
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zelensky heeft alleen geen oranje make-up.
Trump ziet er inderdaad niet uit. Maar hij kan weer een paar weken wapperen met zijn deal. Whatever.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 18:39:01 #26
3928 Ulx
pi_216866072
quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljawrajtt22l

❗️Trump to Zelensky: Do you even have a suit?

Zelensky: Yes, I do.

Trump: Some Americans are unhappy that you don't respect the official style.

❗️I didn't come here to play cards, — Zelensky in response to Trump's statement that Ukraine has no strong cards
Maar goed dat Musk er niet bij was, als het over pakken moet gaan. Wat een arrogant naargeestig klein mannetje is Trump toch. Maar goed, de VS wordt per dag irrelevanter.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 18:40:24 #27
3928 Ulx
pi_216866084
WTF

quote:
https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3ljawnlsx7s2b
Trump and Vance just got into a literal shouting match with Zelensky in full view of the press. Wow. Trump says, “You have NO right to dictate what we should feel. You are gambling with World War III.”
Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over. Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over.
pi_216866105
Of het is een show of dit gaat helemaal mis zo. Zelensky wordt gewoon het zwijgen opgelegd en dient maar te luisteren. Dit is angstaanjagend om aan te moeten zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216866106
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:40 schreef Ulx het volgende:
WTF
[..]
Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over. Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over.
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:44:45 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216866117
quote:
WTF
[..]
Je lijkt er geëmotioneerd. Het is beter gewoon even af te wachten wat er uitrolt, er worden wel vaker harde woorden gesproken in het diplomatieke verkeer terwijl het later allemaal wel meevalt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216866122
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dus als je buurman je huis binnen valt en je vrouw doodschiet, dan kun je hem het beste snel het eigendomsbewijs geven en zijn slaaf worden, voordat hij ook je dochter doodschiet? En wat als hij ze nu alleen door een peloton soldaten laat verkrachten?

Je kunt het ook niet accepteren dat je buurman dat allemaal doet en hem een gaatje in zijn hoofd schieten. Dat noemen we zelfverdediging. Maar als land heb je daar blijkbaar geen recht op. Of is het gewoon het recht van de sterkste? "Ik heb het grootste leger, dus vanaf nu zijn jullie van mij!" Want het heeft dan toch geen nut om te proberen jezelf te verdedigen? En als Oekraïne nou netjes over zich heen had laten lopen, was de oorlog in drie dagen afgelopen!

Het nadeel is dan natuurlijk wel, dat Poetin dan over een paar jaar in Nederland staat en jouw naar de Siberische mijnen stuurt, als hij daar zin in heeft.
pi_216866135
Zelfs een pushmelding nu :o
pi_216866150
Trump moet echt dood, net als Poetin.
Zonder wrijving geen glans
pi_216866166
quote:
WTF
[..]
Ja, Trump gedraagt zich als een ontzettende klootzak en beveelt Zelenskyy gewoon op televisie om te stoppen met vechten en te doen wat hij en Poetin willen. Trump is de baas, Zelenskyy moet even een handtekening zetten dat hij alles overdraagt en dan moet hij oprotten.

:r
pi_216866169
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef Haags het volgende:
Fijn dat je aan de goede kant staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216866171
Nou nu nog met Poetin. Ben benieuwd hoe Trump zich dan gedraagt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216866177
Zelensky had gewoon moeten weglopen en Europa kan de oorlogs productie gaan opstarten
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_216866179
Ik zie dit niet tot een deal komen zo en dan trekken de Amerikanen zich terug..
pi_216866187
En Trump ook nog opscheppen hoe een goede vriendjes hij wel niet is met Poetin ...
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:53:18 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866200
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan doen ze dat maar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216866206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zelensky had gewoon moeten weglopen en Europa kan de oorlogs productie gaan opstarten
Dit.

Maar Zelenskyy is een staatsman met hart voor zijn land en zijn mensen.
pi_216866229
Man man man, des te langer Trump president is des te meer ik besef dat die 13 juli 2024 echt een mooie dag had kunnen zijn.
pi_216866238
Nou, dat is dan geen deal voor onze grote dealmaker.
Of zal dit er allemaal bij horen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:56:59 #44
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_216866240
Hou hier in godsnaam mee op. Ga terug naar Oekraïne. Laat Trump de deal mislukken.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_216866242
Middelvinger en weglopen
pi_216866248
Hij maakt wel de fout om op Trump zijn empathie proberen te spelen. Die heeft hij niet.
pi_216866252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:56 schreef Rodgrod het volgende:
Hou hier in godsnaam mee op. Ga terug naar Oekraïne. Laat Trump de deal mislukken.
Hij moet nog veilig terugkeren met het vliegtuig. :X lijkt me niet echt lekker op z'n gemak zitten straks.
Zonder wrijving geen glans
pi_216866258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jammer dat Europa (nu, op dit moment) weinig te bieden heeft, Zelensky heeft waarschijnlijk geen andere keuze.

Navo-chef Rutte heeft Zelensky nog lachend medegedeeld dat hij het defensie budget van NL de afgelopen 20 jaar geminimaliseerd heeft. ;)
pi_216866259
quote:
We stoppen hem in de gevangenis op Groenland
pi_216866269
Zelensky wordt gewoon onder de bus gegooid, dat is nu wel duidelijk.

Ik ben heel benieuwd wat voor toon Trump bij Poetin gaat aanslaan. :')
pi_216866275
quote:
Trump moet echt dood, net als Poetin, Vance en Musk.
Fixed 14.gif
pi_216866281
Echt duidelijker kan het niet worden dat de Amerikanen volledig aan de kant van de Russen staan.
pi_216866287
Wat een wereld...
pi_216866291
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Jammer dat Europa (nu, op dit moment) weinig te bieden heeft, Zelensky heeft waarschijnlijk geen andere keuze.

Navo-chef Rutte heeft Zelensky nog lachend medegedeeld dat hij het defensie budget van NL de afgelopen 20 jaar geminimaliseerd heeft. ;)
Hij is bang dat Trump het dan via sancties af probeert te pakken, terwijl de sancties tegen Rusland worden afgeschaft en Poetin een mooi hulppakket krijgt. Dan is Oekraïne ook genaaid.
pi_216866293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Hij maakt wel de fout om op Trump zijn empathie proberen te spelen. Die heeft hij niet.
Maar Zelensky heeft ook amper iets aan Trump te bieden. Of hij moet de tough guy gaan uithangen, dat werkt wel, maar zo'n type is het niet. Poetin kan weer wel goed het grote mannetje spelen, waar Trump door gevleid is.
pi_216866294
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt duidelijker kan het niet worden dat de Amerikanen volledig aan de kant van de Russen staan.
Washington has fallen...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216866306
En Trump vind duidelijk dat hij het uitstekend doet, hij zit helemaal te glimmen ...
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:03:48 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216866319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kan zeggen van Trump wat je wil, maar hij werkt wel voor zijn roebels.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216866320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:

Europa is aan zet...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216866322
Heb het net gezien. Iedere keer als je denkt dat deze simulatie niet gekker kan worden lukt het toch :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216866327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Vance de holbewoner van Trump, wat een idioten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:01 schreef egayalS het volgende:

[..]
Washington has fallen...

[ x ]
Vance de holbewoner van Trump, wat een idioten. Volgende aflevering gaan ze nog met stoelen smijten.
pi_216866347
Hopelijk gaat Europa echt in de zesde versnelling nu.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:05:47 #63
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216866348
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:

quote:
Bezoek Zelenski aan Trump ontaardt in knallende ruzie: ’Dit is respectloos!’
onze correspondent

Aangepast: 1 min geleden3 min geledenin Buitenland

WASHINGTON - Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. Tijdens het persmoment in de Oval Office ontstond een schreeuwpartij met gastheer Donald Trump en vice-president JD Vance.

Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt.”
© ANP / AFP

Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt.”

De ruzie ontstond over de betrouwbaarheid van Moskou bij vredesonderhandelingen en over vermeende ondankbaarheid van Zelenski tegenover het Amerikaanse volk. „Je valt de regering aan die je helpt”, riep Trump. „Dit is erg respectloos. Je hebt de kaarten niet in handen.”

ADVERTENTIE

De Oekraïense president was ongebruikelijk confronterend geweest en had de Amerikanen duidelijk gemaakt dat ze teveel vertrouwen hebben in Moskou en dat president Vladimir Poetin vaker beloften heeft gebroken. Die kritiek viel zeer slecht. Trump dreigde zelfs uit de vredesdialoog te stappen.

Aanwezige media waren geschokt door de verbale agressie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt”, stamelde een CNN-verslaggeefster.

Zelenski maakt met zijn houding en verwijten ogenschijnlijk meer kapot dan de Britse premier Keir Starmer en de Franse president Emmanuel Macron eerder in de week probeerden los te masseren. Wat de gevolgen van de schreeuwpartij zijn voor de veiligheidsgaranties die Oekraïne hoopt te krijgen, is onduidelijk.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216866352
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Heb het net gezien. Iedere keer als je denkt dat deze simulatie niet gekker kan worden lukt het toch :')
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ik erover las. Ik bespaar mezelf verdere marteling door de video te kijken.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:06:22 #65
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_216866356
Ik had de middelvinger ophoog gestoken en was weggegaan. Man zo hoef je je toch niet te laten behandelen wat een hufters die gasten.
pi_216866360
Ursula meteen tegen Washington laten zeggen dat de EU over 4 jaar nog wel eens komt kijken of er weer met de VS te praten valt en het contact verbreken. En meteen een EU leger op gaan richten.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 19:07:08 #67
3928 Ulx
pi_216866364
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan doen ze dat maar. Je hebt niets aan ze als ze zo doen.
pi_216866370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ursula meteen tegen Washington laten zeggen dat de EU over 4 jaar nog wel eens komt kijken of er weer met de VS te praten valt en het contact verbreken. En meteen een EU leger op gaan richten.
Dit is serieus wat ze zouden moeten doen. We hebben niets aan de VS op deze manier.
pi_216866376
Bedankt zeggen tegen de man die je vorige week nog dictator heeft genoemd. 8)7
pi_216866383

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 28-02-2025 19:43:34 ]
pi_216866389
quote:
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land? Een EU-leger betekent dat je alle soevereiniteit opgeeft als individueel EU-land.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 19:10:05 #72
3928 Ulx
pi_216866396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar wat was nou het doel van Zelensky? Ruzie gaan maken met Trump lijkt me nou niet het handigst, ondanks dat je met een idioot van doen hebt.
Hij heeft een oorlog te winnen, dus zorgen dat de VS niet vol Rusland gaat helpen is altijd het proberen waard.
pi_216866398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land?
Wijzelf.
pi_216866400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

komt dit uit de Moscow Times? Als je dit draait alsof Zelensky fout zit mag je echt tegen de muur
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216866405
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land? Een EU-leger betekent dat je alle soevereiniteit opgeeft als individueel EU-land.
Dat zijn we toch al.
pi_216866407
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wijzelf.
en wie is dan 'wij' met een EU-leger?
pi_216866416
quote:
Maar wat was nou het doel van Zelensky? Ruzie gaan maken met Trump lijkt me nou niet het handigst, ondanks dat je met een idioot van doen hebt.
Lol, ruzie maken met Trump... Heb je de video wel bekeken? Of ga je straks nog net als Trump beweren dat Zelensky begonnen was?
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:11:57 #78
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216866425
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef egayalS het volgende:

[..]
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ik erover las. Ik bespaar mezelf verdere marteling door de video te kijken.
Je bloed gaat er van koken. Gatverdamme. Doodsverwensingen mogen niet dus daarom gun ik Trump en Vance een gezellig autoritje door laten we zeggen Dallas of zo.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:11:58 #79
323876 michaelmoore
pi_216866428
quote:
quote:
Trump waarschuwt Zelenski: 'Jullie moeten niet terug gaan vechten'

De Amerikaanse president Donald Trump is stellig in het gesprek met zijn Oekraïense ambtgenoot Volodimir Zelenski. "

Jullie moeten niet terug gaan vechten", zei hij tegen Zelenski.

En dat zou volgens Trump te danken zijn aan de grondstoffendeal:
"Dit zou een goede afspraak zijn als we daarmee de oorlog kunnen stoppen."

Over de grondstoffen en mineralen zei Trump dat ze "gebruikt zullen worden voor alles wat we doen".
Daarbij haalde hij onder meer de ontwikkeling van AI en wapens aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 28-02-2025 19:18:53 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216866429
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
en wie is dan 'wij' met een EU-leger?
De EU? Dat die nationale kopstukken nu de dienst uitmaken levert veel te veel problemen op.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:12:01 #81
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216866430
Eindelijk zet iemand die respectloze dwerg op z'n plaats. Beggars can't be choosers.
pi_216866441
Wat een schoften zijn die MAGA criminelen toch ook.
pi_216866442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Lol, ruzie maken met Trump... Heb je de video wel bekeken? Of ga je straks nog net als Trump beweren dat Zelensky begonnen was?
Dat doe ik helemaal niet, maar vanuit Zelensky bekeken is dit het worst case scenario wat je altijd moet zien te voorkomen, nogmaals wat je andere leiders ziet doen is Trump paaien en of je het nu leuk vindt of niet dat is wel de manier, gaan discussiëren met die idioot is zeker niet de manier.
pi_216866446
quote:
Doel is geld en wapens, Europa wacht teveel af, heb je op dit moment weinig aan. VS kan leveren maar aan de andere kant wordt je als stront behandeld, dus je moet echt sterk in je schoenen staan om er boven te blijven.

Trump is gewend dat iedereen hem een instant pijpbeurt geeft als hij wat zegt, zoals schoothond Vance. Hij kan er slecht tegen als iemand neutraal, zonder slijm gedrag reageert.
pi_216866454
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
De EU? Dat die nationale kopstukken nu de dienst uitmaken levert veel te veel problemen op.
Dus je wilt dat we even alle soevereiniteit opgeven om de soevereiniteit van Oekraïne te redden, nee heel logisch allemaal. :?
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:14:41 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866471
quote:
Veiligheidsgaranties krijgen. Niet direct een gek verzoek ofzo.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:14:51 #87
323876 michaelmoore
pi_216866475
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:12 schreef Twiitch het volgende:
Eindelijk zet iemand die respectloze dwerg op z'n plaats. Beggars can't be choosers.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dus je wilt dat we even alle soevereiniteit opgeven om de soevereiniteit van Oekraïne te redden, nee heel logisch allemaal. :?
heel europa moet niet vechten tegen poetin,. we moeten poetin alle ruimte geven , ook finland en de baltisch staten en polen, niet terug vechten

quote:
Washington akkoord met Russische ambassadeur Dartsjev

De Amerikaanse regering heeft ingestemd met de benoeming van een nieuwe Russische ambassadeur, Aleksander Dartsjev.

Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken meldde dat Dartsjev snel naar Washington komt.

[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 28-02-2025 19:20:55 ]
pi_216866477
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar Zelensky heeft ook amper iets aan Trump te bieden. Of hij moet de tough guy gaan uithangen, dat werkt wel, maar zo'n type is het niet. Poetin kan weer wel goed het grote mannetje spelen, waar Trump door gevleid is.
Met zo'n houding hadden we hier nu Duits gesproken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216866478
quote:
Zo klein is Trump toch niet?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216866483
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ah, jij wil snel nog even een Nexit en Trump smeken of we ook lid van de VS mogen worden, voordat hij samen met Poetin ook in de rest van Europa de bevelen uit gaat delen? Het is een bullebak, die stopt pas als je hem een paar tanden uit zijn mond slaat.
pi_216866500
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Doel is geld en wapens, Europa wacht teveel af, heb je op dit moment weinig aan. VS kan leveren maar aan de andere kant wordt je als stront behandeld, dus je moet echt sterk in je schoenen staan om er boven te blijven.

Trump is gewend dat iedereen hem een instant pijpbeurt geeft als hij wat zegt, zoals schoothond Vance. Hij kan er slecht tegen als iemand neutraal, zonder slijm gedrag reageert.
Maar welk nut is het dan om Trump niet die instant pijpbeurt te geven, die grondstoffen zijn leuk maar Zelensky heeft veel meer te verliezen met dit bezoek dan Trump te winnen heeft. En ja Trump lokt het uit, maar dan hoef je er nog niet op in te gaan.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:16:48 #92
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216866505
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Je kan alleen maar hopen dat mensen als jij en @:lospedrosa ooit uitvinden wat een iskander met het huis van jou en je familie doet.
Ik blijf me ergens verbazen over de ongecontroleerde bloeddorstigheid die dit conflict bij mensen uitlokt. Compleet van het pad af.
pi_216866508
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk gaat Europa echt in de zesde versnelling nu.
Insha Allah
-Rabia Al-Basri
pi_216866517

Situatieschets. @RamboDirk
pi_216866522
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat doe ik helemaal niet, maar vanuit Zelensky bekeken is dit het worst case scenario wat je altijd moet zien te voorkomen, nogmaals wat je andere leiders ziet doen is Trump paaien en of je het nu leuk vindt of niet dat is wel de manier, gaan discussiëren met die idioot is zeker niet de manier.
Een volk dat voor tirannen zwicht,
zal meer dan lijf en goed verliezen,
dan dooft het licht.

Putin is hier allang niet meer de enigste tiran. We hebben net allemaal duidelijk kunnen zien dat er nog een is opgestaan.
pi_216866523
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik blijf me verbazen over de ongecontroleerde bloeddorstigheid die dit conflict bij mensen uitlokt. Compleet van het pad af.
Jij bent degene die een president die alles wil doen om zijn burgers te beschermen, een respectloze dwerg noemt. Misschien als je het zelf meemaakt piep je wel anders.
pi_216866542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja, als je weggezet wordt als dictator en degene die de oorlog start, constant vernederd wordt door die lafaard die achter Putin staan. Als buitenstaander kan je je eigen trots nog wel op zij zetten, als leider van een ander land, maar als je zelf, en jou land elke keer afgezeken wordt, terwijl er duizenden van je mensen afgeslacht worden. :N :{w
pi_216866546
quote:
Dat zal indruk maken.
De rest van de wereld lacht de EU keihard uit en Ursula helemaal.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:20:24 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866555
quote:
Wie heeft Poetin op zijn plek gezet dan?
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:21:35 #100
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216866566
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:17 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Jij bent degene die een president die alles wil doen om zijn burgers te beschermen, een respectloze dwerg noemt. Misschien als je het zelf meemaakt piep je wel anders.
Dus omdat ik het niet eens ben met het gedrag van die president moeten mijn familie en ik dood. Je bent loco.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 19:21:56 #101
3928 Ulx
pi_216866572
quote:
Als de VS niet levert, waarom zou Oekraíne dan rekening houden met Trump's deal met Poetin? Gewoon een paar bommen in die mijnen in de bezette gebieden mikken en klaar.
pi_216866574
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Ik blijf me ergens verbazen over de ongecontroleerde bloeddorstigheid die dit conflict bij mensen uitlokt. Compleet van het pad af.
Dat is wat Russische propaganda doet.
pi_216866575
BREAKING: Trump tells Zelensky to 'come back when he's ready for peace'
pi_216866577
Er zit een monster in het Witte Huis. Eigenlijk 2, die Vance is minstens zo'n teringhond. Grote schoften zijn het. Zelensky moet op het vliegtuig stappen en zich niet laten verneuken door die vieze Amerikaanse ratten.
Trump is helemaal op de hand van Poetin, hang de Russische vlag daar maar op. Eigenlijk kun je beter wat anders ophangen, maar dat mag je niet zeggen. O-)
Slechter volk is er niet.
Europa moet ballen tonen, het kan niet anders.
pi_216866581
You are gambling with WW3
Groot fan van User Wotte
pi_216866587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:19 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja, als je weggezet wordt als dictator en degene die de oorlog start, constant vernederd wordt door die lafaard die achter Putin staan. Als buitenstaander kan je je eigen trots nog wel op zij zetten, als leider van een ander land, maar als je zelf, en jou land elke keer afgezeken wordt, terwijl er duizenden van je mensen afgeslacht worden. :N :{w
Zeer onprofessioneel, Zelensky is niet een of andere tiener wiens reputatie het belangrijkst is. Trump is de tiener en dan moet je je als Zelensky gewoon als de ouder gedragen en niet je verlagen tot hetzelfde erbarmelijke niveau.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 19:23:03 #107
3928 Ulx
pi_216866593
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef Tjacka het volgende:
You are gambling with WW3
Die is al begonnen. En de VS staat aan de kant van Rusland.
pi_216866594
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:21 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Dus omdat ik het niet eens ben met het gedrag van die president moeten mijn familie en ik dood. Je bent loco.
Je schijt zelf op de Oekraïense slachtoffers van deze oorlog.
pi_216866595
quote:
F U. 🖕
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:24:08 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866614
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
BREAKING: Trump tells Zelensky to 'come back when he's ready for peace'
:') :') :')
Wat een .... :X
pi_216866618
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Zeer onprofessioneel, Zelensky is niet een of andere tiener wiens reputatie het belangrijkst is. Trump is de tiener en dan moet je je als Zelensky gewoon als de ouder gedragen en niet je verlagen tot hetzelfde erbarmelijke niveau.
Bijzonder.
pi_216866623
Zelensky krijgt nu min of meer de schuld van het niet doorgaan van deze deal, terwijl ik het idee heb dat dit al die tijd het plan is geweest van Trump en Vance.
pi_216866629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die is al begonnen. En de VS staat aan de kant van Rusland.
Dan zijn we de lul
Groot fan van User Wotte
pi_216866631
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Je kan alleen maar hopen dat mensen als jij en @:lospedrosa ooit uitvinden wat een iskander met het huis van jou en je familie doet.
Wat mankeert jou dan?
Idioot
Vakman pur sang
pi_216866635
quote:
God wat een domheid. Of is het slechtheid? Mensen schijnen goed niet meer van kwaad te kunnen onderscheiden. Het gaat hard bergafwaarts met sommige mensen.
Schaam je de pleuris.
pi_216866636
Persconferentie gaat niet door, Zelensky wordt nu al opgehaald bij het Witte Huis.

Wat een clusterfuck dit.
pi_216866639
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 februari 2025 @ 19:26:30 #118
3928 Ulx
pi_216866654
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dan zijn we de lul
Like hell we are.
pi_216866655
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zelensky krijgt nu min of meer de schuld van het niet doorgaan van deze deal, terwijl ik het idee heb dat dit al die tijd het plan is geweest van Trump en Vance.
Klopt inderdaad.
Trump weet dat hij vrede in Oekraïne niet waar kan maken, dus blaast hij de kans op vrede op deze manier op.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:26:52 #120
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216866657
wtf, ik was weg
was happend?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
pi_216866660
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Er was geen plan anders dan "stoppen met schieten allebei nu". Dus wat Putin wil, op adem komen en weer aanvallen. Geen veiligheidsgaranties niets.
Kansloos die Trump.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:27:11 #122
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216866661
Is het al oké om Europeanen die Rusland en Trump/Vance hierin steunen verraders van Europa te noemen? Denk het wel toch?
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 19:27:19 #123
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216866662
Zelenskiy was hier echt goated bezig.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216866667
Zelensky bewijst juist dat hij voor Oekraïne nog steeds de goede man op de goede plek is.

Trump lijkt de denken alsof Zelensky nog veel te verliezen heeft. Zelensky lijkt te acteren vanuit besef dat de steun al weg is. Als dit lang duurt schaad dit de positie van Trump tov China. Dat levert Zelensky meer leverage op dan braaf buigen en het land in de uitverkoop doen.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:27:45 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866668
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
8)7 8)7 8)7
pi_216866673
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die onprofessionaliteit is duidelijk aan de andere kant, bij Vance, die daarmee demente Trump ook opjut. Laagste niveau dat ik ooit in een politieke bijeenkomst gezien heb.

Wel bedankt zeggen heh, (voor de grondstoffen die we innemen voor extra steun) fucking kinderklasje. :r
  Moderator vrijdag 28 februari 2025 @ 19:28:08 #127
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216866675
quote:
[ afbeelding ]
Sad.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:28:25 #128
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216866677
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
God wat een domheid. Of is het slechtheid? Mensen schijnen goed niet meer van kwaad te kunnen onderscheiden. Het gaat hard bergafwaarts met sommige mensen.
Schaam je de pleuris.
Goed vs kwaad. Vent, het is een regionaal conflictje wat is opgeblazen door blijkbaar extreem doeltreffende propaganda aan alle kanten. Probeer de zaken toch eens rationeel te bekijken. Echt waar, sommige mensen.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:28:44 #129
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216866680
Het zal natuurlijk vrij catastrofaal zijn en toch ben ik ook wel opgelucht dat deze hele deal nu niet doorgaat. Het zag er sowieso al uit als een deal waarmee Oekraïne op de knieën gedwongen zou worden.
pi_216866689
quote:
[ afbeelding ]
He wat? Bedoelt hij niet disadvantage?

Wat een ontzettend onbeschofte vertoning. Als je er niet uit komt hou je de communicatie daarover toch binnenskamers? Wat een hufter.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:29:22 #131
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216866692
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Schaam je de pleuris.
Ik zou deze gek negeren verder.
pi_216866704
Dus, we staan op het randje van een oorlog tegen zowel Rusland als de VS. En als we Oekraïne laten stikken komen ze voor ons.
pi_216866729
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus, we staan op het randje van een oorlog tegen zowel Rusland als de VS. En als we Oekraïne laten stikken komen ze voor ons.
Overdrijf niet zo. Zal allemaal wel los lopen.
pi_216866741
quote:
[ afbeelding ]
Dus Poetin kan niet winnen op het slagveld en Trump niet in the oval office.
pi_216866747
Wat een maffia-figuren zijn Trump en Vance. Fuck hen. https://x.com/krassenstein/status/1895532618545823813

[ Bericht 0% gewijzigd door Opnaarutrecht op 28-02-2025 19:37:44 ]
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:32:15 #136
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_216866752
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Goed vs kwaad. Vent, het is een regionaal conflictje wat is opgeblazen door blijkbaar extreem doeltreffende propaganda aan alle kanten. Probeer de zaken toch eens rationeel te bekijken. Echt waar, sommige mensen.
Regionaal conflictje tegen een kernmacht :')
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:32:17 #137
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_216866753
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Overdrijf niet zo. Zal allemaal loslopen.
Nee. Dit is letterlijk lord of the rings. Als we nu niks doen dan wint het kwaad.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:32:24 #138
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216866756
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Newone82 het volgende:

[..]
De Europese arrogantie geeft dit bericht mooi weer.
pi_216866760
Dit was Xi niet overkomen. De geopolitieke positie van de VS gaat zo heel hard door het putje
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:33:04 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216866770
Mijn god...
Vladimir Putin
pi_216866782
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:32 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Nee. Dit is letterlijk lord of the rings. Als we nu niks doen dan wint het kwaad.
LOTR is een fantasieboekenreeks, niet iets om geopolitiek mee te duiden.
pi_216866784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:32 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Onzin. Trump roeptoetert maar wat.
pi_216866785
Dit kan wel eens in een stroomversnelling raken zo vwb de kant van de Amerikanen.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:34:10 #144
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_216866787
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit was Xi niet overkomen. De geopolitieke positie van de VS gaat zo heel hard door het putje
Ik denk ook dat China op de langere termijn inderdaad de grote winnaar is van dit hele verhaal. Niet Rusland en ook zeker niet de VS.

Hoe Europa eruit gaat komen zal moeten blijken. Kan heel positief zijn maar ook heel negatief.
pi_216866794
quote:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Jezus.
pi_216866795
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Dat is helaas onmogelijk.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_216866797
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Dat hangt er maar van af. Net zoals Poetin zal Trump doorgaan zolang hij denkt de sterkste man te zijn. En hij heeft duidelijk de smaak te pakken. Je kunt dan twee dingen doen: hem duidelijk vertellen dat we het niet pikken, of hem volledig negeren en ons voorbereiden op oorlog.
pi_216866807
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik denk ook dat China op de langere termijn inderdaad de grote winnaar is van dit hele verhaal. Niet Rusland en ook zeker niet de VS.

Hoe Europa eruit gaat komen zal moeten blijken. Kan heel positief zijn maar ook heel negatief.
China wil gewoon lekker geld verdienen, zouden wij als Europa ook moeten doen.
pi_216866811
quote:
Ben jij het holmaatje van Poetin?
pi_216866825
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Goed vs kwaad. Vent, het is een regionaal conflictje wat is opgeblazen wordt door propaganda aan alle kanten. Probeer de zaken toch eens rationeel te bekijken. Echt waar, sommige mensen.
Vent.. :')
Jij bent degene die de zaken niet rationeel bekijkt. Dit is precies wat Trump wil. Trump schreeuwt altijd maar wat. De oorlog snel beëindigen is ook zoiets. Hij is pro Poetin, dat is duidelijk. Nu gaat hij wild om zich heen slaan. Trump gaat de geschiedenis in als slechtste persoon ooit, samen met die evil Vance en Musk. Hou toch op. Idioten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')