abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216866275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef Haags het volgende:
Trump moet echt dood, net als Poetin, Vance en Musk.
Fixed 14.gif
pi_216866281
Echt duidelijker kan het niet worden dat de Amerikanen volledig aan de kant van de Russen staan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216866287
Wat een wereld...
pi_216866291
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Jammer dat Europa (nu, op dit moment) weinig te bieden heeft, Zelensky heeft waarschijnlijk geen andere keuze.

Navo-chef Rutte heeft Zelensky nog lachend medegedeeld dat hij het defensie budget van NL de afgelopen 20 jaar geminimaliseerd heeft. ;)
Hij is bang dat Trump het dan via sancties af probeert te pakken, terwijl de sancties tegen Rusland worden afgeschaft en Poetin een mooi hulppakket krijgt. Dan is Oekraïne ook genaaid.
pi_216866293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Hij maakt wel de fout om op Trump zijn empathie proberen te spelen. Die heeft hij niet.
Maar Zelensky heeft ook amper iets aan Trump te bieden. Of hij moet de tough guy gaan uithangen, dat werkt wel, maar zo'n type is het niet. Poetin kan weer wel goed het grote mannetje spelen, waar Trump door gevleid is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216866294
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt duidelijker kan het niet worden dat de Amerikanen volledig aan de kant van de Russen staan.
Washington has fallen...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216866306
En Trump vind duidelijk dat hij het uitstekend doet, hij zit helemaal te glimmen ...
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:03:48 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216866319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kan zeggen van Trump wat je wil, maar hij werkt wel voor zijn roebels.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216866320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
Zelensky wordt gewoon onder de bus gegooid, dat is nu wel duidelijk.

Ik ben heel benieuwd wat voor toon Trump bij Poetin gaat aanslaan. :')
Europa is aan zet...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216866322
Heb het net gezien. Iedere keer als je denkt dat deze simulatie niet gekker kan worden lukt het toch :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_216866327
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Vance de holbewoner van Trump, wat een idioten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:01 schreef egayalS het volgende:

[..]
Washington has fallen...

[ x ]
Vance de holbewoner van Trump, wat een idioten. Volgende aflevering gaan ze nog met stoelen smijten.
pi_216866347
Hopelijk gaat Europa echt in de zesde versnelling nu.
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:05:47 #63
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216866348
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:59 schreef Discombobulate het volgende:
Zelensky wordt gewoon onder de bus gegooid, dat is nu wel duidelijk.

Ik ben heel benieuwd wat voor toon Trump bij Poetin gaat aanslaan. :')
quote:
Bezoek Zelenski aan Trump ontaardt in knallende ruzie: ’Dit is respectloos!’
onze correspondent

Aangepast: 1 min geleden3 min geledenin Buitenland

WASHINGTON - Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. Tijdens het persmoment in de Oval Office ontstond een schreeuwpartij met gastheer Donald Trump en vice-president JD Vance.

Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt.”
© ANP / AFP

Het bezoek van de Oekraïense president Volodimir Zelenski aan het Witte Huis is uitgelopen op een knallende ruzie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt.”

De ruzie ontstond over de betrouwbaarheid van Moskou bij vredesonderhandelingen en over vermeende ondankbaarheid van Zelenski tegenover het Amerikaanse volk. „Je valt de regering aan die je helpt”, riep Trump. „Dit is erg respectloos. Je hebt de kaarten niet in handen.”

ADVERTENTIE

De Oekraïense president was ongebruikelijk confronterend geweest en had de Amerikanen duidelijk gemaakt dat ze teveel vertrouwen hebben in Moskou en dat president Vladimir Poetin vaker beloften heeft gebroken. Die kritiek viel zeer slecht. Trump dreigde zelfs uit de vredesdialoog te stappen.

Aanwezige media waren geschokt door de verbale agressie. „Ik heb dit in mijn hele carrière nog nooit meegemaakt”, stamelde een CNN-verslaggeefster.

Zelenski maakt met zijn houding en verwijten ogenschijnlijk meer kapot dan de Britse premier Keir Starmer en de Franse president Emmanuel Macron eerder in de week probeerden los te masseren. Wat de gevolgen van de schreeuwpartij zijn voor de veiligheidsgaranties die Oekraïne hoopt te krijgen, is onduidelijk.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216866352
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Heb het net gezien. Iedere keer als je denkt dat deze simulatie niet gekker kan worden lukt het toch :')
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ik erover las. Ik bespaar mezelf verdere marteling door de video te kijken.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 28 februari 2025 @ 19:06:22 #65
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_216866356
Ik had de middelvinger ophoog gestoken en was weggegaan. Man zo hoef je je toch niet te laten behandelen wat een hufters die gasten.
pi_216866360
Ursula meteen tegen Washington laten zeggen dat de EU over 4 jaar nog wel eens komt kijken of er weer met de VS te praten valt en het contact verbreken. En meteen een EU leger op gaan richten.
pi_216866364
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie dit niet tot een deal komen zo en dan trekken de Amerikanen zich terug..
Dan doen ze dat maar. Je hebt niets aan ze als ze zo doen.
pi_216866370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ursula meteen tegen Washington laten zeggen dat de EU over 4 jaar nog wel eens komt kijken of er weer met de VS te praten valt en het contact verbreken. En meteen een EU leger op gaan richten.
Dit is serieus wat ze zouden moeten doen. We hebben niets aan de VS op deze manier.
pi_216866376
Bedankt zeggen tegen de man die je vorige week nog dictator heeft genoemd. 8)7
pi_216866383

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 28-02-2025 19:43:34 ]
pi_216866389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef SymbolicFrank het volgende:
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land? Een EU-leger betekent dat je alle soevereiniteit opgeeft als individueel EU-land.
pi_216866396
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar wat was nou het doel van Zelensky? Ruzie gaan maken met Trump lijkt me nou niet het handigst, ondanks dat je met een idioot van doen hebt.
Hij heeft een oorlog te winnen, dus zorgen dat de VS niet vol Rusland gaat helpen is altijd het proberen waard.
pi_216866398
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land?
Wijzelf.
pi_216866400
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]

komt dit uit de Moscow Times? Als je dit draait alsof Zelensky fout zit mag je echt tegen de muur
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_216866405
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
En wie bepaalt dan of we in oorlog zijn met een land? Een EU-leger betekent dat je alle soevereiniteit opgeeft als individueel EU-land.
Dat zijn we toch al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')