abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216866072
quote:
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ljawrajtt22l

❗️Trump to Zelensky: Do you even have a suit?

Zelensky: Yes, I do.

Trump: Some Americans are unhappy that you don't respect the official style.

❗️I didn't come here to play cards, — Zelensky in response to Trump's statement that Ukraine has no strong cards
Maar goed dat Musk er niet bij was, als het over pakken moet gaan. Wat een arrogant naargeestig klein mannetje is Trump toch. Maar goed, de VS wordt per dag irrelevanter.
pi_216866084
WTF

quote:
https://bsky.app/profile/kevinrothrock.me/post/3ljawnlsx7s2b
Trump and Vance just got into a literal shouting match with Zelensky in full view of the press. Wow. Trump says, “You have NO right to dictate what we should feel. You are gambling with World War III.”
Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over. Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2025 18:42:51 ]
pi_216866105
Of het is een show of dit gaat helemaal mis zo. Zelensky wordt gewoon het zwijgen opgelegd en dient maar te luisteren. Dit is angstaanjagend om aan te moeten zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:43:21 #29
500941 Fokfluencer
Jij, ik, wij, SP!
pi_216866106
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:40 schreef Ulx het volgende:
WTF
[..]
Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over. Wat een klootzak. Vergeet de VS maar. Zo snel mogelijk ontkoppelen. Ze willen geïsoleerd op hun continent zitten? Prima. We gaan er niets meer aan hebben met die lui in het WH. Het is over.
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:44:45 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216866117
quote:
WTF
[..]
Je lijkt er geëmotioneerd. Het is beter gewoon even af te wachten wat er uitrolt, er worden wel vaker harde woorden gesproken in het diplomatieke verkeer terwijl het later allemaal wel meevalt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_216866122
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 15:52 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Vandaar ook het beste nu snel naar een eind van deze oorlog toe te werken. ;)
Dus als je buurman je huis binnen valt en je vrouw doodschiet, dan kun je hem het beste snel het eigendomsbewijs geven en zijn slaaf worden, voordat hij ook je dochter doodschiet? En wat als hij ze nu alleen door een peloton soldaten laat verkrachten?

Je kunt het ook niet accepteren dat je buurman dat allemaal doet en hem een gaatje in zijn hoofd schieten. Dat noemen we zelfverdediging. Maar als land heb je daar blijkbaar geen recht op. Of is het gewoon het recht van de sterkste? "Ik heb het grootste leger, dus vanaf nu zijn jullie van mij!" Want het heeft dan toch geen nut om te proberen jezelf te verdedigen? En als Oekraïne nou netjes over zich heen had laten lopen, was de oorlog in drie dagen afgelopen!

Het nadeel is dan natuurlijk wel, dat Poetin dan over een paar jaar in Nederland staat en jouw naar de Siberische mijnen stuurt, als hij daar zin in heeft.
pi_216866135
Zelfs een pushmelding nu :o
pi_216866150
Trump moet echt dood, net als Poetin.
Zonder wrijving geen glans
pi_216866166
quote:
WTF
[..]
Ja, Trump gedraagt zich als een ontzettende klootzak en beveelt Zelenskyy gewoon op televisie om te stoppen met vechten en te doen wat hij en Poetin willen. Trump is de baas, Zelenskyy moet even een handtekening zetten dat hij alles overdraagt en dan moet hij oprotten.

:r
pi_216866169
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef Haags het volgende:
Fijn dat je aan de goede kant staat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_216866171
Nou nu nog met Poetin. Ben benieuwd hoe Trump zich dan gedraagt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216866177
Zelensky had gewoon moeten weglopen en Europa kan de oorlogs productie gaan opstarten
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_216866179
Ik zie dit niet tot een deal komen zo en dan trekken de Amerikanen zich terug..
pi_216866187
En Trump ook nog opscheppen hoe een goede vriendjes hij wel niet is met Poetin ...
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:53:18 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216866200
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie dit niet tot een deal komen zo en dan trekken de Amerikanen zich terug..
Dan doen ze dat maar.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_216866206
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zelensky had gewoon moeten weglopen en Europa kan de oorlogs productie gaan opstarten
Dit.

Maar Zelenskyy is een staatsman met hart voor zijn land en zijn mensen.
pi_216866229
Man man man, des te langer Trump president is des te meer ik besef dat die 13 juli 2024 echt een mooie dag had kunnen zijn.
pi_216866238
Nou, dat is dan geen deal voor onze grote dealmaker.
Of zal dit er allemaal bij horen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 28 februari 2025 @ 18:56:59 #44
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_216866240
Hou hier in godsnaam mee op. Ga terug naar Oekraïne. Laat Trump de deal mislukken.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_216866242
Middelvinger en weglopen
pi_216866248
Hij maakt wel de fout om op Trump zijn empathie proberen te spelen. Die heeft hij niet.
pi_216866252
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:56 schreef Rodgrod het volgende:
Hou hier in godsnaam mee op. Ga terug naar Oekraïne. Laat Trump de deal mislukken.
Hij moet nog veilig terugkeren met het vliegtuig. :X lijkt me niet echt lekker op z'n gemak zitten straks.
Zonder wrijving geen glans
pi_216866258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Jammer dat Europa (nu, op dit moment) weinig te bieden heeft, Zelensky heeft waarschijnlijk geen andere keuze.

Navo-chef Rutte heeft Zelensky nog lachend medegedeeld dat hij het defensie budget van NL de afgelopen 20 jaar geminimaliseerd heeft. ;)
pi_216866259
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef Haags het volgende:
We stoppen hem in de gevangenis op Groenland
pi_216866269
Zelensky wordt gewoon onder de bus gegooid, dat is nu wel duidelijk.

Ik ben heel benieuwd wat voor toon Trump bij Poetin gaat aanslaan. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')