abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2025 @ 08:50:58 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216837363
Russische kleptocraten maken van Russische armoede een wapen.

quote:
Poverty is an integral part of the Russian model, and with the average Russian citizen earning only 15% of what the average European earns, a steady supply of desperate cannon fodder is assured.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator woensdag 26 februari 2025 @ 09:25:48 #102
8781 crew  Frutsel
pi_216837691
Leuke column van Leon de Winter in de Telegraaf over het "masterplan" van Trump. (achter betaalmuur)
Ik roep het hier al tijden...

quote:
6s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Trump had Oekraine "geruild" voor een actie tegen Iran, China of weet ik ut :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik zie Trump er voor aan dat hij Putin de Oekraine aanreikt als kadootje in ruil voor wat bommen op Iran om Israel te pleasen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef Frutsel het volgende:

[..]
In ruil voor acties in Gaza en Iran
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:29:28 #103
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216837730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:25 schreef Frutsel het volgende:
Leuke column van Leon de Winter in de Telegraaf over het "masterplan" van Trump. (achter betaalmuur)
[..]
[..]
[..]

Heb je een beknopte samenvatting van de column?
pi_216837771
edit: dat mag dus niet

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 26-02-2025 09:37:57 ]
pi_216837781
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Zie DM.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 26 februari 2025 @ 09:41:08 #106
396550 Richestorags
pi_216837826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zie DM.
Thnx. Ik ga het verhaal even laten bezinken.
pi_216838042
Ik zie Trump er zelf nog wel voor aan om Zelensky vrijdag in Amerika vast te houden / te arresteren en op grond van net bedachte beschuldigingen hem aan Rusland te geven. Vertrouw hem voor geen meter.
pi_216838075
quote:
[..]
[..]
[..]

Klinkt niet onlogisch idd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_216838080
quote:
[..]
[..]
[..]

Inderdaad zeer interessant en hopelijk ook met een hoog waarheidsgehalte.

Ik verwacht ook wel dat iets dergelijks achter de acties van Trump zit. Trump heeft al heel lang China in beeld als grootste dreiging (en terecht).

Door nu Rusland te verbinden met het Westen lost hij een hoop problemen gelijktijdig op: het conflict in Oekraïne, het kan een belangrijke stap zijn naar duurzame vrede in het Midden-Oosten (eerdere stappen al gezet door Trump) en je isoleert China.

Allemaal speculaties momenteel, maar laten we hopen dat het niet alleen waar is, maar zelfs slaagt. Want dan zouden wellicht naar een wereld kunnen waarin vrede nog normaler is dan het de afgelopen 75 jaar was. Minder geld naar een vernietigingsindustrie. Waardoor er meer geld is voor onderwijs/gezondheidszorg/enz.
pi_216838105
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 09:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij suggereert dat Trump ipv alles te geven wat Poetin wil juist zal eisen van Poetin dat hij de banden met Iran door zal snijden en dat het grote plan is om Rusland te betrekken bij het Westen.
pi_216838108
Re: Dat meningsartikel van Leon de Winter - Neuuhh, het is helemaal niet geloofwaardig dat Trump gek is geworden.

Dit postte de helderste denker in de geschiedenis vandaag op z'n Truth social:

twitter
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:34:21 #112
396550 Richestorags
pi_216838331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:12 schreef MaxMark het volgende:
Re: Dat meningsartikel van Leon de Winter - Neuuhh, het is helemaal niet geloofwaardig dat Trump gek is geworden.

[ x ]
Het klinkt alsof ze Lil` Kleine op de lyrics hebben gezet. Best wel een kek deuntje moet ik zeggen.
pi_216838349
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:12 schreef MaxMark het volgende:

[ x ]
Trump is een man die zich door zijn ego laat leiden. Hij vindt Poetin een toffe kerel, en Zelensky niet. Eerder heeft hij ook geen hulp van Zelensky kunnen krijgen om Biden zwart te maken.

Nu doen alsof er achter Trumps domme gedrag een geweldig plan zit is lachwekkend.
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:38:46 #114
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216838390
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik verwacht ook wel dat iets dergelijks achter de acties van Trump zit. Trump heeft al heel lang China in beeld als grootste dreiging (en terecht).

Door nu Rusland te verbinden met het Westen lost hij een hoop problemen gelijktijdig op: het conflict in Oekraïne, het kan een belangrijke stap zijn naar duurzame vrede in het Midden-Oosten (eerdere stappen al gezet door Trump) en je isoleert China.

Allemaal speculaties momenteel, maar laten we hopen dat het niet alleen waar is, maar zelfs slaagt. Want dan zouden wellicht naar een wereld kunnen waarin vrede nog normaler is dan het de afgelopen 75 jaar was. Minder geld naar een vernietigingsindustrie. Waardoor er meer geld is voor onderwijs/gezondheidszorg/enz.
Yeah, right. Vooral die laatste zinnen. Geloof je het zelf?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216838393
Ik vraag me af of Zelensky ooit nog uit een raam gaat flikkeren of een kopje polonium-210 thee krijgt. Die man moet voor de rest van z'n leven goed beveiligd worden. Straks zijn er verkiezingen en is er een andere president, maar de Russische 'KGB maffia' zal hem wel proberen te blijven opzoeken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_216838406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Trump is een man die zich door zijn ego laat leiden. Hij vindt Poetin een toffe kerel, en Zelensky niet. Eerder heeft hij ook geen hulp van Zelensky kunnen krijgen om Biden zwart te maken.

Nu doen alsof er achter Trumps domme gedrag een geweldig plan zit is lachwekkend.
Maakt allemaal niet zoveel uit zodra de vleesmolen stopt.
pi_216838467
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Yeah, right. Vooral die laatste zinnen. Geloof je het zelf?
Van vandaag op morgen niet nee. Maar dat een wereld met meer welvaart voor iedereen, waardoor mensen meer te verliezen hebben, veiliger kan worden in de toekomst? Zo’n gekke gedachte lijkt mij dat niet.

Maar goed, waarom reageer je zo gepikeerd op mijn reactie?
pi_216838485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:39 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vraag me af of Zelensky ooit nog uit een raam gaat flikkeren of een kopje polonium-210 thee krijgt. Die man moet voor de rest van z'n leven goed beveiligd worden. Straks zijn er verkiezingen en is er een andere president, maar de Russische 'KGB maffia' zal hem wel proberen te blijven opzoeken.
Het zou mij anders ook niet verbazen als hij gewoon door een landgenoot omgelegd wordt. Nu is hij nog een held, maar als Oekraïne straks na 3 jaar opoffering met lege handen staat kan het sentiment wel eens flink gaan draaien.
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:47:20 #119
438527 MissButterflyy
pi_216838504
Joh, de oorlog gaat voorlopig nog verder. Er is echt nog geen vrede in zicht.
pi_216838583
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Tot nu toe heeft Trump alleen nog maar de VS, Europa en Oekraïne verzwakt. Poetin hoeft op deze manier niet direct vrede, zolang hij ingeschat dat doorvechten land oplevert en het intern niet instort. Hoop is natuurlijk dat hij dit verkeerd taxeert.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_216838585
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:47 schreef MissButterflyy het volgende:
Kennelijk hoop je dat. Waarom?
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:53:55 #122
438527 MissButterflyy
pi_216838600
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat hoop?
pi_216838611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Van vandaag op morgen niet nee. Maar dat een wereld met meer welvaart voor iedereen, waardoor mensen meer te verliezen hebben, veiliger kan worden in de toekomst? Zo’n gekke gedachte lijkt mij dat niet.

Maar goed, waarom reageer je zo gepikeerd op mijn reactie?
Het is natuurlijk niet heel reëel te denken dat de VS hun grootste dreiging te lijf gaat met minder geld naar defensie en meer naar onderwijs en gezondheidszorg. Leuk ideaalbeeld, maar past totaal niet bij de lijn die men voert
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 26 februari 2025 @ 10:56:03 #124
438527 MissButterflyy
pi_216838626
Nu.nl

quote:
Ik hoor dat hij vrijdag komt", zei Trump, zonder de overeenkomst expliciet te bevestigen. "Ik vind het prima als hij dat wil. Hij wil het graag samen met mij ondertekenen. Ik begrijp dat dat een grote deal is, een hele grote deal." Op de vraag naar wat Oekraïne uit zo'n akkoord zou halen, antwoordde Trump: "Het recht om de strijd voort te zetten."
De VS mag er graaien, dan mag de oorlog doorgaan.
pi_216838668
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:56 schreef MissButterflyy het volgende:
Nu.nl
[..]
De VS mag er graaien, dan mag de oorlog doorgaan.
Ja, rare uitspraak (wederom) van Trump.. "Het recht om de strijd voort te zetten". Bitch, daar heb je helemaal niks over te zeggen.
pi_216838670
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Er wordt niets gehoopt behalve op rechtvaardigheid voor Oekraïne.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 11:03:40 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216838726
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het zou mij anders ook niet verbazen als hij gewoon door een landgenoot omgelegd wordt. Nu is hij nog een held, maar als Oekraïne straks na 3 jaar opoffering met lege handen staat kan het sentiment wel eens flink gaan draaien.
Ze blijven gewoon doorvechten, bovendien: Zelfs na een wapenstilstand zal Rusland weer komen zodra die de kans zien. Poetin heeft hetzelfde probleem ook. Die heeft man niets bereikt heeft behalve wat vierkante kilometers land. En dat in ruil voor een onbruikbare marinehaven, een gezonken vloot, en een olie- en gasinfrastructuur in puin. En een kleine miljoen dode of verminkte soldaten. En een Europa dat zich ineens tot de tanden aan het bewapenen is. Dus die kan het zich helemaal niet veroorloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 11:05:22 #128
3928 Ulx
pi_216838749
quote:
Russian sources confirm: Ukainian UAVs struck the Tuapse refinery overnight, damaging the ELOU-AVT-12 unit and a crude oil pipeline, causing a spill. Two private homes and a car were also affected. Local reports suggest the seaport was targeted as well—no confirmation yet.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lj2z5hzbd22m
Een dag geen raffinaderij in brand gezet is een dag niet geleefd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216838805
quote:

[..]

Denk niet dat Trump daarin gaat slagen als dat zijn intentie is.

https://edition.cnn.com/2(...)-intl-hnk/index.html

Ik vrees eerder dat Trump de wereld in drie invloedsferen wil veranderen. De VS gaat dan Canada, Mexico en Groenland inpikken en Rusland een poging wagen in Europa, wat dan voor een hele grote oorlog gaat zorgen op ons continent. Mogelijk wordt Rusland dan zelfs gesteund door de VS.
pi_216838821
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze blijven gewoon doorvechten, bovendien: Zelfs na een wapenstilstand zal Rusland weer komen zodra die de kans zien. Poetin heeft hetzelfde probleem ook. Die heeft man niets bereikt heeft behalve wat vierkante kilometers land. En dat in ruil voor een onbruikbare marinehaven, een gezonken vloot, en een olie- en gasinfrastructuur in puin. En een kleine miljoen dode of verminkte soldaten. En een Europa dat zich ineens tot de tanden aan het bewapenen is. Dus die kan het zich helemaal niet veroorloven.
Diplomatiek gezien zal Rusland ook een eindweg geboden moeten worden waarmee ze definitief van het oorlogspad afgaan.
Lastig.
Vakman pur sang
pi_216838857
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Diplomatiek gezien zal Rusland ook een eindweg geboden moeten worden waarmee ze definitief van het oorlogspad afgaan.
Lastig.
Het gouden bruggetje. Nu schijnt Mark Rutte nog een geheim wapen te hebben. Misschien wacht hij even op het juiste klimaat om het te presenteren. Moet Nederland wel lef tonen, en zich bij "de goeden" gaan voegen.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:13:10 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_216838863
quote:

[..]

Haha :')

Wat een figuur ben jij toch ook echt.

Echt gebaseerd op gebakken lucht deze post. Voorlopig verkondigd Trump flagrante leugens tijdens staatsbezoeken en zorgt hij ervoor dat Rusland carte blanche toegeworpen krijgt. Dus geen idee wat je aan het bazelen bent met je nog vreedzamere wereld dan de afgelopen 70 jaar.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 11:17:46 #133
3928 Ulx
pi_216838904
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Lastig.
Tja, handel drijven en een normaal land zijn willen ze niet. Dat hebben we de afgelopen 25 jaar wel gemerkt. Ze willen de USSR of het Russisch keizerrijk terug.

Lastig.
pi_216838939
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik vrees eerder dat Trump de wereld in drie invloedsferen wil veranderen. De VS gaat dan Canada, Mexico en Groenland inpikken en Rusland een poging wagen in Europa, wat dan voor een hele grote oorlog gaat zorgen op ons continent. Mogelijk wordt Rusland dan zelfs gesteund door de VS.
Dat inpikken van landen lijkt me wat vergezocht, maar dat Trump graag de bestaande wereldorde (waar de VS eigenlijk juist enorm van profiteert) wil vervangen door een wereldorde waarin het recht van de sterkste geldt is alom bekend. Maar dat is eigenlijk meer meegaan met China en Rusland dan weerstand bieden.
We hebben een groot deel van onze welvaart in de wereld te danken aan non-zero sum denken. Trump is echter een pure zero-sum denker. In zijn belevingswereld is zijn alle concessies die hij aan Rusland doet ook gewoon gratis, want Oekraïne is niet de VS, dus dat kan ie gewoon 'gratis' weggeven in zijn ogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216838965
Ik ben echt zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. De grondstoffen deal moet toch ook wel gepaard gaan met een soort van veiligheidsgaranties voor Oekraïne, waarbij Zelensky vast akkoord zal moeten gaan met een soort gedemilitariseerde zone of zelfs het opgeven van gebied dat in handen van de Russen is.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_216838973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben echt zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. De grondstoffen deal moet toch ook wel gepaard gaan met een soort van veiligheidsgaranties voor Oekraïne, waarbij Zelensky vast akkoord zal moeten gaan met een soort gedemilitariseerde zone of zelfs het opgeven van gebied dat in handen van de Russen is.
Het wordt helemaal feest als die grondstoffen in gebied liggen die nu door Rusland bezet zijn.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_216838985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Echt gebaseerd op gebakken lucht deze post. Voorlopig verkondigd Trump flagrante leugens tijdens staatsbezoeken en zorgt hij ervoor dat Rusland carte blanche toegeworpen krijgt. Dus geen idee wat je aan het bazelen bent met je nog vreedzamere wereld dan de afgelopen 70 jaar.
Wat een nare manier van discussiëren.
Je kan het oneens zijn maar dan beginnen met lachen-huilsmiley en dan denigrerend antwoorden is onnodig en bovendien kinderachtig
Vakman pur sang
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:27:26 #138
319979 Fok-it
All is well
pi_216839013
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat een nare manier van discussiëren.
Je kan het oneens zijn maar dan beginnen met lachen-huilsmiley en dan denigrerend antwoorden is onnodig en bovendien kinderachtig
Kinderachtig om iemand op de feiten te wijzen. Haha ja. Je zag ook dat Trump dat erg vervelend vond toen Macron hem verbeterde
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 11:28:23 #139
3928 Ulx
pi_216839022
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat mogen de Amerikaanse bedrijven uitzoeken die de concessies moeten exploiteren lijkt me. Als die dat al willen gaan doen. Want ik detecteer weinig enthousiasme vanuit het Amerikaanse mijnwezen om te gaan graven in dat oorlogsgebied. Helemaal niets eigenlijk.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:42:41 #140
438527 MissButterflyy
pi_216839144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het wordt helemaal feest als die grondstoffen in gebied liggen die nu door Rusland bezet zijn.
Zal wel niet.
Ben wel benieuwd hoe Rusland op dit nieuws reageert. Iemand die Russische media volgt?
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:43:21 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216839151
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De Oekraïners hadden precies daarop moeten inzetten: alléén afspraken maken over delfstoffen in het nu door Rusland bezette grondgebied.
Huilen dan.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:44:21 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216839161
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zal wel niet.
Ben wel benieuwd hoe Rusland op dit nieuws reageert. Iemand die Russische media volgt?
Het humeur van @phpmystyle is doorgaans een goede graadmeter daarvoor.
Huilen dan.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:46:22 #143
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_216839180
Zelensky was comedian en werd president, Trump doet precies het tegenovergestelde.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_216839198
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dat mogen de Amerikaanse bedrijven uitzoeken die de concessies moeten exploiteren lijkt me. Als die dat al willen gaan doen. Want ik detecteer weinig enthousiasme vanuit het Amerikaanse mijnwezen om te gaan graven in dat oorlogsgebied. Helemaal niets eigenlijk.
Russen houden van tradities, dus dat zal dan wel een Gulag worden, waar dit keer de opbrengst naar Famlie Trump en zijn westerse vrienden gaat. Wordt wel de meest westerse gelegen goelag. Dus kijk maar uit als Oekraine bij de EU komt, en federalisering "om ons vrije westen te beschermen" in een hogere versnelling gaat.
Dit is zo'n geprivatiseerd staatsbedrijf:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nornikel
Ik denk dat de politieke familie van Trump dit bedrijf opeist voor een van zijn kinderen. Staan nog steeds veel bevroren Russische tegoeden in het westen. Ik verwacht zo'n "zakelijke deal" voor wapenstilstand.
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:50:32 #145
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_216839231
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De Oekraïners hadden precies daarop moeten inzetten: alléén afspraken maken over delfstoffen in het nu door Rusland bezette grondgebied.
Is er bekend wat die deal inhoudt dan? En Zelensky loopt imho een groot risico dat als ie een Trumpiaanse deal tekent, dat Europa dan zegt "als je goedkoop je bips verkoopt aan Trump, zoek het dan maar uit". Dan gaat er een grote muur om Oekraïne, graven alle landen ten westen van Rusland/Belarus/Oekraïne zich volledig in en is Oekraïne afgeserveerd.

Overall schat ik Zelensky significant slimmer in dan Trump. Dus geloof ik simpelweg niet dat er ook maar iets van een voordeel voor de US in deze deal zit :') .
  woensdag 26 februari 2025 @ 11:52:52 #146
36431 bleiblei
pi_216839254
Ter onderbouwing, dit interessante artikel, helaas achter paywall;
https://www.ad.nl/buitenl(...)ukte-deals~a141bd5f/
pi_216839302
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik dat hoop?
Dat is het gevoel dat jouw posts oproepen. Je reageert erg afwijzend op mijn hoop dat we weer de goede kant opgaan in de wereld en tevens op pogingen om de oorlog te beëindigen.

Waarom doe je dat dan?
pi_216839318
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Het is natuurlijk niet heel reëel te denken dat de VS hun grootste dreiging te lijf gaat met minder geld naar defensie en meer naar onderwijs en gezondheidszorg. Leuk ideaalbeeld, maar past totaal niet bij de lijn die men voert
Op korte termijn sowieso niet, maar daar had ik het dan ook niet over. Vertrouwen moet weer opgebouwd worden. Dat kost vele decennia.
pi_216839330
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Spijker op de kop. Zoals zijn biograaf terecht stelt: Trump heeft een talent voor marketing, niet voor deals.

Ik kan mij alle heisa rond zijn ontmoeting met Kim Jung-Un nog herinneren. Het was historisch, Trump was de ultieme dealmaker. Zijn fans kwamen superlatieven tekort. Waar andere westerse leiders faalden, wist Trump de Noord-Koreaanse dictator te verleiden tot het maken van afspraken.

Maar toen de rook was opgetrokken bleek die hele 'deal' geen reet voor te stellen. Het enige wat Trump had bereikt was dat hij Kim Jung-Un had gelegitimeerd door hem zo'n podium te bieden.

We zijn nu flink wat jaren verder. Ga maar na: wat hebben de VS en de wereld gehad aan die ontmoeting? Noord-Korea is nog steeds een gevaarlijke schurkenstaat en zijn soldaten vechten nu mee in Oekraïne. Lekker gewerkt, Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216839334
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 10:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Er wordt niets gehoopt behalve op rechtvaardigheid voor Oekraïne.
Doorvechten is wat dat betreft niet behulpzaam aan dat doel. Niet dat ik ook maar een mogelijkheid zie dat Oekraïne hier goed uit gaat komen. Oekraïne is keihard genaaid.
pi_216839352
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:03 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik lees de afgelopen weken alleen maar dat Poetin de overwinning door Trump op een zilveren schaaltje krijgt aangereikt, dus er zijn velen die het niet echt met jou eens zijn.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:03:49 #152
36431 bleiblei
pi_216839359
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is het gevoel dat jouw posts oproepen. Je reageert erg afwijzend op mijn hoop dat we weer de goede kant opgaan in de wereld en tevens op pogingen om de oorlog te beëindigen.

Waarom doe je dat dan?
We gaan alleen niet de goede kant op in de wereld :') . En wederom ik zeg niet dat ik pro-oorlog ben. Ik ben pro-sustaining oplossingen. Niet dat gewapper wat nu vanuit de US komt. Als je daar in gelooft ben je m.i. best naïef, gezien het trackrecord van de betrokkenen.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:04:04 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216839363
Ik heb nu eigenlijk het idee dat Trump en Zelensky gewoon gaan doorvechten tot Poetin vanzelf niet meer kan. Met die mineralen als beloning voor Trump.
pi_216839366
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ja, zeker dat laatste is behoorlijk vergezocht.

Maar goed, we gaan het zien.
pi_216839379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee, het is gebaseerd op de column die door iemand onder de aandacht werd gebracht. Lees gewoon even terug zou ik zeggen.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:05:56 #156
36431 bleiblei
pi_216839381
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:04 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb nu eigenlijk het idee dat Trump en Zelensky gewoon gaan doorvechten tot Poetin vanzelf niet meer kan. Met die mineralen als beloning voor Trump.
Nee, dat is tot Poetin bij Trump aan tafel komt te zitten. Dan draait het windvaantje ineens de andere kant op.
pi_216839415
quote:
Vanwaar deze aparte stelling? Trump zit op schoot bij Putin en heeft Zelensky een dictator genoemd, wat volkomen ridicuul en tevens onjuist.
pi_216839427
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:05 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee, dat is tot Poetin bij Trump aan tafel komt te zitten. Dan draait het windvaantje ineens de andere kant op.
Dan moet Zelensky een week later weer aanschuiven. Of een andere politicus die hem van gedachten kan veranderen. Merz is nog niet langs geweest?
pi_216839457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:52 schreef bleiblei het volgende:
Weinig nieuws, veel mening… Maar goed, van het AD hoef je ook niet echt veel te verwachten. Het huisvrouwtje wat tv kijkt (aldus Derksen) is de trekker aldaar. ;)
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:12:51 #160
36431 bleiblei
pi_216839460
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:10 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Dan moet Zelensky een week later weer aanschuiven. Of een andere politicus die hem van gedachten kan veranderen. Merz is nog niet langs geweest?
Klopt, zo gaat dat sinds die idioot aan de macht is. Europese leiders hebben overigens geen invloed meer op z'n mening want die weten allang wat voor mafklapper het is en lachen hem in z'n gezicht uit, zie Macron eergisteren. Eigenlijk de enige manier hoe je hem zou moeten behandelen naar mijn mening. Gewoon laten zien aan de wereld en zijn kiezers dat die man een nono is en niet serieus genomen wordt door de rest van de wereld.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:15:11 #161
36431 bleiblei
pi_216839488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Weinig nieuws, veel mening… Maar goed, van het AD hoef je ook niet echt veel te verwachten. Het huisvrouwtje wat tv kijkt (aldus Derksen) is de trekker aldaar. ;)
En dan Derksen quoten :') .
Nuff said.
pi_216839512
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:03 schreef bleiblei het volgende:

[..]
We gaan alleen niet de goede kant op in de wereld :') . En wederom ik zeg niet dat ik pro-oorlog ben. Ik ben pro-sustaining oplossingen. Niet dat gewapper wat nu vanuit de US komt. Als je daar in gelooft ben je m.i. best naïef, gezien het trackrecord van de betrokkenen.
Nee, de afgelopen jaren ging het de verkeerde kant op. Ik hoop dat het wel de goede kant opgaat.

Als dat onder Trump gebeurt, prima wat mij betreft. Mij bekruipt echter het gevoel dat sommigen zo’n hekel aan Trump hebben dat ze nog liever hebben dat WO3 uitbreekt onder hem dan een duurzame vrede ontstaat…

Dat vind ik zelf vrij bijzonder.

Of het hem gaat lukken? Geen idee. Afwachten maar. Het is niet alsof hij het alleen doet. Wellicht zitten de juiste poppetjes in zijn omgeving waardoor het hem wel lukt.

Echt, wat is er mis met hopen dat het hem wel lukt?
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 12:17:22 #163
3928 Ulx
pi_216839518
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2025 11:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zal wel niet.
Die voorraden zijn schattingen. Men weet het niet helemaal zeker. En de VS heeft de annexaties niet erkend, dus staat er Oekraïne in de overeenkomst kan het net zo goed de Krim of de Donbas zijn.
pi_216839525
quote:
Rusland is aan de winnende hand. De enige manier om het om te draaien is boots on the ground en dat was zelfs voor Biden cs onbespreekbaar.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:18:42 #165
36431 bleiblei
pi_216839535
Niets mis mee. Wel naïef.
Net als een bron ongelezen downplayen door Derksen te quoten. Vind ik ook naïef.
pi_216839540
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Rusland is aan de winnende hand. De enige manier om het om te draaien is boots on the ground en dat was zelfs voor Biden cs onbespreekbaar.
Ja, dat hoor ik al 3 jaar, ondertussen slagen ze er niet eens in om Koersk te ontzetten. :')
pi_216839546
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:15 schreef bleiblei het volgende:

[..]
En dan Derksen quoten :') .
Nuff said.
Als jij jezelf als humorloos wil neerzetten hier: be my guest.
pi_216839548
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, de afgelopen jaren ging het de verkeerde kant op. Ik hoop dat het wel de goede kant opgaat.

Als dat onder Trump gebeurt, prima wat mij betreft. Mij bekruipt echter het gevoel dat sommigen zo’n hekel aan Trump hebben dat ze nog liever hebben dat WO3 uitbreekt onder hem dan een duurzame vrede ontstaat…

Dat vind ik zelf vrij bijzonder.

Of het hem gaat lukken? Geen idee. Afwachten maar. Het is niet alsof hij het alleen doet. Wellicht zitten de juiste poppetjes in zijn omgeving waardoor het hem wel lukt.

Echt, wat is er mis met hopen dat het hem wel lukt?
Volgens mij gaat het er om dat een agressor niet beloond mag worden....
pi_216839551
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef bleiblei het volgende:
Niets mis mee. Wel naïef.
Net als een bron ongelezen downplayen door Derksen te quoten. Vind ik ook naïef.
Ongelezen? Ik heb een abonnement (op het ed, maar dat is 90% hetzelfde)!
pi_216839555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Vanwaar deze aparte stelling? Trump zit op schoot bij Putin en heeft Zelensky een dictator genoemd, wat volkomen ridicuul en tevens onjuist.
Precies. Het is echt niet zo dat Trump / USA nu weer tegen Rusland gaat keren. Er komt een deal die financieel goed uitpakt voor de Amerikanen en daarbij willen ze samen met Rusland optrekken in het MO én een blok vormen jegens China.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:21:35 #171
36431 bleiblei
pi_216839563
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij jezelf als humorloos wil neerzetten hier: be my guest.
Interessante definitie van grappig...
pi_216839565
quote:

[..]
Valt wel mee hoor. Het Westen is heel lang enorm terughoudend geweest in steun. Die kwam altijd mondjesmaat en rijkelijk laat. Vliegtuigen, lange afstandsraketten, grote hoeveelheden drones en ga zo maar door. Als het westen wil, dan kunnen we een veel beslissendere rol spelen in het conflict. Maar goed die wil lijkt niet echt aanwezig, al helemaal niet bij Trump.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:22:43 #173
36431 bleiblei
pi_216839573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ongelezen? Ik heb een abonnement (op het ed, maar dat is 90% hetzelfde)!
Dan had je gelezen dat het verre van meningen alleen is.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 12:23:06 #174
3928 Ulx
pi_216839576
quote:

[..]
Hoe wint Rusland dan eigenlijk? Gewoon concreet: Gaan ze Kyiv veroveren? Want het hele front staat weer stil.
pi_216839579
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ja, dat hoor ik al 3 jaar, ondertussen slagen ze er niet eens in om Koersk te ontzetten. :')
Nee, al drie jaar hoor je dat Oekraïne gaat winnen. Wat simpelweg niet in de kaarten zit. We horen ook dat de Russische economie op het punt van ineenstorting zit. Ook niet waar. Natuurlijk, oorlog voeren heeft zijn gevolgen, maar de hoop dat binnenkort Poetin met een wit vlaggetje moet gaan zwaaien is veruit minder realistisch dan dat er dit jaar nog vrede komt.
pi_216839584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Volgens mij gaat het er om dat een agressor niet beloond mag worden....
Dat is een mooi uitgangspunt, maar de wereld werkt nu eenmaal niet zo. Dat is het boek van de gebr. Grimm…
pi_216839602
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor. Het Westen is heel lang enorm terughoudend geweest in steun. Die kwam altijd mondjesmaat en rijkelijk laat. Vliegtuigen, lange afstandsraketten, grote hoeveelheden drones en ga zo maar door. Als het westen wil, dan kunnen we een veel beslissendere rol spelen in het conflict. Maar goed die wil lijkt niet echt aanwezig, al helemaal niet bij Trump.
Die wil is er niet vanwege het besef dat een dreigend verlies gelijk staat aan een dreigend nucleair conflict. En geen enkel land is bereid om de eigen landsgrenzen op het spel te zetten voor Oekraïne. En terecht natuurlijk.
pi_216839621
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dan had je gelezen dat het verre van meningen alleen is.
Ik heb het stuk gelezen, inclusief dat de blunder van Biden tav Afghanistan gewoon even aan Trump wordt toegerekend.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 12:27:15 #179
3928 Ulx
pi_216839627
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, al drie jaar hoor je dat Oekraïne gaat winnen. Wat simpelweg niet in de kaarten zit. We horen ook dat de Russische economie op het punt van ineenstorting zit. Ook niet waar. Natuurlijk, oorlog voeren heeft zijn gevolgen, maar de hoop dat binnenkort Poetin met een wit vlaggetje moet gaan zwaaien is veruit minder realistisch dan dat er dit jaar nog vrede komt.
Het enige wat Oekraïne moet doen is de Russen blijven slachten en de Russische industrie in puin gooien. En zolang ze dat blijven doen wint Rusland niet, en dat is winst.
pi_216839636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:23 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoe wint Rusland dan eigenlijk? Gewoon concreet: Gaan ze Kyiv veroveren? Want het hele front staat weer stil.
Het is een uitputtings oorlog. En Rusland kan dit veel langer volhouden dan Oekraïne.
pi_216839639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die wil is er niet vanwege het besef dat een dreigend verlies gelijk staat aan een dreigend nucleair conflict. En geen enkel land is bereid om de eigen landsgrenzen op het spel te zetten voor Oekraïne. En terecht natuurlijk.
Dat nucleaire fabeltje dat gelooft vrijwel niemand meer vandaag de dag.
En als het sec zou gaan om een klein conflictje tussen twee landen waar verder niets op het spel staat dan was het tot daaraantoe, maar het is genoegzaam duidelijk dat Poetin een imperialistische bewind voert en gestaag terugwil naar minimaal de oude USSR al dan niet incluis Warschaupactlanden, dus er staat wel iets meer op het spel dan Oekraïne.
pi_216839646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het enige wat Oekraïne moet doen is de Russen blijven slachten en de Russische industrie in puin gooien. En zolang ze dat blijven doen wint Rusland niet, en dat is winst.
Het probleem voor Oekraïne is dat het ook henzelf schaadt. En ik denk dat Trump duidelijk heeft laten zien dat rekenen op hulp van anderen om alles weer op te bouwen erg wankel is.
pi_216839653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
En als het sec zou gaan om een klein conflictje tussen twee landen waar verder niets op het spel staat dan was het tot daaraantoe, maar het is genoegzaam duidelijk dat Poetin een imperialistische bewind voert en gestaag terugwil naar minimaal de oude USSR al dan niet incluis Warschaupactlanden, dus er staat wel iets meer op het spel dan Oekraïne.
Dat laatste, dat is nou een fabel.

Maar goed, waarom heeft de Westerse wereld dan nooit het conflict in het voordeel van Oekraïne laten draaien? Want kom dan met een geloofwaardige alternatieve verklaring…
pi_216839664
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is een uitputtings oorlog. En Rusland kan dit veel langer volhouden dan Oekraïne.
De uithouding van Oekraïne wordt mede bepaald door het Westen. Dus ze zouden het langer vol kunnen houden als we ze meer zouden steunen.

En Rusland kan eerder opgeven als ze merken dat zijn tegenstander meer steun krijgt.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:32:18 #185
36431 bleiblei
pi_216839667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het probleem voor Oekraïne is dat het ook henzelf schaadt. En ik denk dat Trump duidelijk heeft laten zien dat rekenen op hulp van anderen om alles weer op te bouwen erg wankel is.
Hebben ze een alternatief dan?
Naar mijn weten niet.
pi_216839672
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar goed, waarom heeft de Westerse wereld dan nooit het conflict in het voordeel van Oekraïne laten draaien? Want kom dan met een geloofwaardige alternatieve verklaring…
Waarom is dat laatste een fabel? Poetin is al meer dan een decennium bezig om geleidelijk aan buurlanden te veroveren, van binnenuit binnen de Russische invloedssfeer te krijgen en ga zo maar door. Het is niet voor niets dat de Polen zich tot de tanden toe aan het bewapenen zijn, dat een Finland en Zweden bij de NAVO zijn gegaan, dat de Baltische staten in de hoogste staat van paraatheid zijn en zo verder. Als je dit ziet als een klein conflictje dan heb je toch echt wel een enorme dosis geopolitieke naïviteit.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:34:12 #187
36431 bleiblei
pi_216839674
quote:

[..]

Dat laatste is wel wat er meermaals door Rusland officials is gecommuniceerd. Dat het totaal onrealistisch wensdenken is klopt. Maar ze willen dat wel.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 12:34:31 #188
3928 Ulx
pi_216839681
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Oekraïne zet nu laserwapens in en de Russen doen de logistiek nu met ezels omdat de voertuigen op zijn. Het enige wat Oekraïne moet doen is die onuitputtelijke hoeveelheid kanonnenvoer die Poetin op ze afstuurt kapot blijven schieten.

Of dat laserwapen een eigen product is of dat ze een Brits systeem hebben is niet zeker, maar ze hebben wel iets.
Bekijk deze YouTube-video
pi_216839683
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 22:52 schreef luxerobots het volgende:

[..]
NWS / Oorlog in Oekraïne #1109 We want peace now!

Geeft Zelensky zijn kroonjuwelen nu aan Trump? Terwijl Europa meer betaald heeft aan steun?

En daar staan dus niet eens vredestroepen vanuit de VS tegenover.
Met een beetje geluk zijn het de mineralen en gasvelden die nu bezet zijn door de Russen.
Dan kan de VS er pas iets mee wanneer de Russen verjaagd zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:34:41 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216839685
quote:

[..]
Heb jij de afgelopen +- 10 jaar liggen slapen of wat?
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 februari 2025 @ 12:35:23 #191
3928 Ulx
pi_216839689
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het probleem voor Oekraïne is dat het ook henzelf schaadt.
Wat schaadt henzelf? Terugslaan? Duh.
pi_216839691
Okay. Dus Trump gaat miljarden geven voor die deal dat ze daar 50/50 mogen minen. Inclusief militair spul. En Oekraïne mag doorvechten.

Dat is wat we weten, correct?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:36:47 #193
36431 bleiblei
pi_216839699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat schaadt henzelf? Terugslaan? Duh.
Ze kunnen beter idd de status quo accepteren en alsnog de Russen met vlaggen en chocola welkom heten. Wat de ervaring leert dat dat hen niet zal schaden :') .
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:48:12 #194
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216839815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Al drie jaar lang is het 'dit is echt het laatste wat Rusland te bieden geeft'
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:50:25 #195
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216839845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:48 schreef xzaz het volgende:

[..]
Al drie jaar lang is het 'dit is echt het laatste wat Rusland te bieden geeft'
Dat. En de quasi leuke grappen over Russen die ezeltjes gebruiken voor logistiek, oude tanks die niet deugen, hondenvoer voor soldaten, en dat wordt betaald met enorme armoede en voedselschaarste in Rusland zelf.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:50:27 #196
319979 Fok-it
All is well
pi_216839848
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is een mooi uitgangspunt, maar de wereld werkt nu eenmaal niet zo. Dat is het boek van de gebr. Grimm…
En gelukkig hebben sommige mensen nog wel een morele standaard om dat uitgangspunt na te streven. Dat de jouwe meer kenmerken heeft met Trump waar het niet zoveel uitmaakt wie een oorlog gestart is zegt vooral veel over jou en niet over ons
pi_216839888
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:31 schreef zuchtje het volgende:

[..]
De uithouding van Oekraïne wordt mede bepaald door het Westen. Dus ze zouden het langer vol kunnen houden als we ze meer zouden steunen.

En Rusland kan eerder opgeven als ze merken dat zijn tegenstander meer steun krijgt.
Het aantal mensen dat kan vechten is eindig en daar zit de achilleshiel van Oekraïne.
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:54:11 #198
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216839893
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dan staat de 3e opvolger van Poetin 2084 aan de grens met Tsjechië in dit tempo. Eng hoor.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 26 februari 2025 @ 12:54:16 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216839896
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Trump wil vooral laten zien dat hij de aller aller aller grootste piemel van het stel heeft. Ook groter dan Poetin.
pi_216839913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2025 12:32 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Hebben ze een alternatief dan?
Naar mijn weten niet.
Onderhandelen over vrede/akkoord gaan met een vredesakkoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')